Материалдар / Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінін технологиялық картасы қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінін технологиялық картасы қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға сабаққа қолдануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
548
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім саласы:ТанымБөлімі:Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы :Жиынтық. Жиынтық пен оның бөліктер арасындағы байланыс Мақсаты: - жеке заттың да, бүтін топтың да жиынның бөлшегі бола алатыны туралы түсініктерін қалыптастыруды жалғастыру. Жиынның бейнелеушісі ретіндегі сан туралы түсініктерін пысықтау; -оқуға ынталы болуға, төзімділікке, тыңдай білуге тәрбиелеу. -логикалық ойлау, сөйлеу,қабілеттерін дамыту.Құрал –жабдықтар, көрнекіліктер: Ойыншықтар-түрлі түсті жұлдыздар, көңілді шарлар, ойынға арналған үйлер (түрлі көлемдегі құрсаулар) ,0-ден -10 ға дейінгі сандар бейнеленген карточкалар.Сөздік жұмыс Жиын,жиын бөлігі Билингвалды компонент Жиынтық-множество,байланыс-связь, ойыншық -игрушки.
Оқу іс-әрекетінің кезендері Тәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мативациялық-қозғаушылықҰйымдастыру кезеңі "Алаңқайда"жаттығуы арқылыпсихологиялық дайындық жасайды.Алаңқайға барамыз,Сәл тынығып аламыз.Отырамыз, тұрамыз,Сауық-сайран құрамыз.Иілеміз оң жаққа,Иілеміз сол жаққа.Оқу үшін сабақты,Қайттық енді топ жаққа."Қол соғу" ойын -жаттығуыБалалар қандай цифр көрсетілсе, сонша рет соғулары керек.Өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды.













Ойынға ,қызығушылық танытады.
Ұйымдастырушылық-ізденістік Бүгін саяхатқа барамыз басқа ғаламшарға.Сұрақтар қою:-Нені көріп тұрсыңдар?-Олардың түсі қаңдай?-Қызыл түсті жұлдыздарды санап шығыңдар?"Жұлдыздар ойыны"Жұлдыздарды өз құрсауларына орналастыру.-Үлкен үйге барлық қызыл жұлдыздар, кішкентай үйге-көк жұлдыздардың тұрғысы келеді.-Орташа үйге қандай жұлдыздарды орналастыру керек?(сары)Жұлдыздарды таратып беру,оларды үйге орналастыру.-Әр үйдің ішінде қанша жұлдыздан бар екенін санаңдар.-Барлық үйдегі жұлдыздардың саны туралы не айтуға болады?«Зымыран» сергіту сәті «Бір, екі, үш» -зымыран,Кетті әне зымырап.Төрт,бес-қолды соғамыз,Төңіректі шоламыз.Бір орында тоқтамай,Жүріп, жүріп аламыз.«Соншасын тап» ойыныТәрбиеші қоршаған ортадан аталған цифрға саны сәйкес келетін заттарды табу.«Жалғастырып сана» ойыныСанауды бастап, қолындағы допты бір балаға береді, ол бала санауды жалғастырады.Тәрбиешінің айтқандарына қызығушылық танытады.



Мұқият қарап, заттарды атайды және санайды.Ойынға қызыға қатысады.













Тапсырманы орындайды







Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды.











аталған цифрға саны келетін сәйкес заттарды табады.Допты алған бала санауды жалғастырады.
Рефлексиялық-түзетушілік Сұрақтар қою:-Бүгін не туралы сөйлестік?-«Жиын» дегеніміз не?-Жиынның бөлшектері дегеніміз не?-Сендерге сабақ ұнады ма?-Ерекше естеріңде не қалды?Балаларды мадақтап, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтау.Сұрақтарға жауап бере отырып, қорытынды жасайды.
Күтілетін нәтиже:
Білу керекЖеке заттың да, бүгін топтың да жиынның бөлшегі бола алатынын; 10 көлеміндегі сандарды.
Игерді Жиынның бейнелеушісі ретіндегі сан туралы түсінікті; қоршаған ортадағы әртүрлі заттардың саны тең болуы мүмкін екендігі туралы түсінікті.
Біледі Өз жауаптарын дәлелдей алуды; 10 көлемінде санай алуды; заттың санын санмен сәйкестендіруді; қоршаған ортадан сәйкес келетін заттарды таба алуды.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!