Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Атамұра
Бөлім:
Меніңтуған
өлкем
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
2сынып
Сабақтың
тақырыбы:
№ 46
сабақ.Ұланымыз ұлы
елдің
Қ. Баянбай
«Ұланымыз ұлы елдің»
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
2.2.4.1 –
мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс- салт жырлары, әңгіме, өлеңнің
жанрлық ерекшеліктерін
анықтау.
Сабақтың
мақсаты
Өлеңге тән
сипаттарды біледі
Құндылықтар
Ұлттық мүдде:
Отаншыл, мемлекетшіл және
намысшыл
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
5-тапсырма
Шетелден келген қонаққа туған
өлкеңі қалай таныстырар едіңдер? Ойларыңды жүйелі, мазмұнды етіп
айт
Тақырыпты
ашу
ФС
тапсырмасы
-Біз қандай мемлекетте
тұрамыз?
-Біздің балалық шағымыз жақсы
өтіп жатыр ма?
-Иә, біздің елде балалардың
жағдайы қарастырылған.Тегін білім,тегін емделу бізге берілген
сыйлық. Біз соғыстың, ашаршылықтың не екенін білмейміз.Өйткені, біз
Қазақстанның ұландарымыз.
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Өлеңді түсініп оқы және
мазмұнын айт
Өлеңге байланысты сұрақтарға
жауап бер
2-тапсырма
Өлеңнің басты сипаттарын біліп
ал.Түсіндіріп айт.
Өлеңнің ұйқасы қалай
құрылатынын түсіндір.
«Ұланымыз ұлы елдің»
өлеңіндегі бірінші шумақтың ұйқасын сызбамен салыстырып
көр.
ЕБҚ
Өзің қалаған бір өлеңді
мәнерлеп оқып бер.Ұйқасын табуға
тырыс
ЕҚБ
Өзің сызбаға қарап өлең
құрастырып көр
Тақырыбы: Менің туған
жерім
3-тапсырма
Ұйқасып тұрған өлең сөздерін
теріп жаз.
Өлеңіміз,бөбегіміз,дегеніміз
Ұланысмыз,ұранымыз,бұлағымыз
Ұл-қызымыз, құндызымыз,
жұлдызымыз
Үй
тапсырмасы
4-тапсырма
Сызбаға сай берілген өлеңнің
бір шумағын талдап көрсет
Ж:
Ұ ланымыз
Ұ ранымыз
А
ғатұғын
Б ұлағымыз
ҚЖ:
Сызбаға сәйкес өлең құрастырып
көр
Мысалы:
Отан үшін
күйемін,
Елім деп ылғи
жүремін.
Туған елді
қорғаймын,
Мен елімді
сүйемін!
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын
айтады
Тақырыпты
болжайды
Өлең мазмұнымен жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Тапсырманы
орындайды.
Кері байланыс
береді
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Өз елін қонақтарға қалай
таныстыратынын
жеткізеді-1б
ҚБ:
«Жылқылар жарысы»
әдісі
Дескриптор:
Өлеңді түсініп оқиды және
мазмұнын айтады-1б
Дескриптор:
Өлеңнің басты сипаттарын
түсіндіріп айтады-1б
Мықтысың!
Тамаша!
Дескриптор:
Ұйқасып тұрған өлең сөздерін
теріп жазады-1б
Дескриптор:
Сызбаға сай берілген өлеңнің
бір шумағын талдап
көрсетеді-1б
Дескриптор:
Сызбаға сәйкес өлең құрастыра
алады-1б
«Алтын көмбе»
әдісі
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз