Материалдар / Үлестер 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үлестер 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1 Бөлшек ұғымымен танысу; 1.2 Үлестерге байланысты есептер шығару дағдысын қалыптастыру; 1.3. Қарама –қарсы екі бағытта қозғалуға есептер шығару. Барлық оқушылар Көптеген оқушылар Кейбір оқушылар Бөлшек ұғымымен танысады Қарама –қарсы екі бағытта қозғалуға есептер шығару дағдысын жетілдіру Үлестерге байланысты есептер шығару дағдысын қалыптастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
1867
28 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: М. Искакова
Мектебі№4 мектеп-гимназиясы
Сынып4 «В»
МұғаліміСмагулова Ш.
Күні05.12.2018ж.
ПәнМатематика
Сабақтың тақырыбыҮлестер
Оқу мақсаты1.1 Бөлшек ұғымымен танысу;1.2 Үлестерге байланысты есептер шығару дағдысын қалыптастыру;1.3. Қарама –қарсы екі бағытта қозғалуға есептер шығару.
Сабақ мақсатыБарлық оқушыларКөптеген оқушыларКейбір оқушылар


Бөлшек ұғымымен танысадыҚарама –қарсы екі бағытта қозғалуға есептер шығару дағдысын жетілдіру Үлестерге байланысты есептер шығару дағдысын қалыптастырады
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу, түсіну, қолдану, жинақтау, зерттеу
Бағалау критерийлері1.1 Бөлшек ұғымымен танысады;1.2 Үлестерге байланысты есептер шығару дағдысын қалыптастырады;1.3. Қарама –қарсы екі бағытта қозғалуға есептер шығарады.
Тілдік мақсаттарҚозғалыс, кері қозғалыс, кері есеп,үлестер, бөлшек, алымы, бөлімі
Құндылықтарды дарытуЕңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.
Пәнаралық байланысДүниетану
АКТ қолдану дағдыларыОқулық, интербелсенді тақта, А-4 қағаздары,маркер, үлестірмелі қағаздар
Сабақ барысы
Кезеңдері / УақытыСабақтағы жоспарланған іс-әрекетОйлау дағды-ларыБағалауРесурс-тар


Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті





Сабақтың басы







«Саралау» тәсілі















Ереже
Психологиялық ахуал туғызуШеңбер жасап, күнімізге сәттілік тілейікСабаққа дайындалады(оқушылар шеңбер жасап бір-біріне тілек айтады)





























АКТ











Кіріспе: «Үлес » дегеніміз не?

Қызығушылықты ояту



мұндай жазу бөлшек деп аталады

Бөлшек сызығының үстінде жазылған сан – бөлшектің алымы. Ол неше бөліктің алынғанын көрсетеді.Бөлшек сызығының астында жазылған сан – бөлшектің бөлімі. Ол неше бөлікке бөліггенін көрсетеді.






Сабақтың ортасы«Саралау» тәсілі















































Топтық жұмыс1-топБақта 240 ағаш бар. Оның бөлігі алма ағаштары.Бақта қанша алма ағашы бар?2-топ Кесіндінің бөлігі 12 см-ді құрайды.Кесіндінің берілген ұзындығы қандай?3 топСыйлыққа арналған жинақты безендіру үшін 45 дм таспа дайындалды. Безендіруден кейін оның бестен бір бөлігі қалды. Неше дм таспа жұмсалды?4 топПойыз 357 км жолды жүріп өтуі тиіс. Ол барлық жолдың бөлігін ғана жүріп өтті. Пойыз жүріп өтетін неше км жол қалды?

Оқушылар топта есептер шығарады

1-топШ: 240 : 8 ꞊ 30Ж: 30 алма ағашы бар2-топ Ш: 12 ·3 ꞊ 36Ж: Кесіндінің берілген ұзындығы 36 см3 – топШ: 45:5꞊9 45-9꞊36Ж: 36 дм таспа жұмсалды4 – топШ: 357 : 7 ꞊ 51357-51 ꞊306Ж: Пойыз жүріп өтетеін 306 км жол қалды
Білу,Жинақ-тау, зерттеу





«Өзара бағалау» әдісіарқылыҮлестірмелі қағаз-дар


Бағалау критерийі:1. Берілген есепті шығарады;2. Үлеске қатысты есептер шығару дағдысын қалыптастырадыДескриптор:1. Берілген есепті шығару;2. Үлеске қатысты есептер шығару дағдысын қалыптастыру.


Ширату жаттығуы



Бойды сергек тік ұста,Емін-еркін тыныста.Оң қолыңды соз алға,Қол ұшына қара да,Үшбұрыш сыз ауада,Сол қол босқа тұрмасын,Шеңбер жасап тынбасын.Оқушылар дене жаттығуларын жасайды
«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі





















«Сен білесің» әдісі
Жұппен жұмысБерілген сызба бойынша есеп құрастырып шығар Оқушылар жұпта отырып берілген тапсырманы орындайды. Білу, түсіну, қолдану

«Өзара бағалау» тәсіліАКТ


Бағалау критерийі:1. Қозғалысқа қатысты есептерді шығарадыДескриптор: 1. Қозғалысқа қатысты есептерді шығару


Жеке жұмыс№6 есепТеңдеуді шеш.( х + 3 ) · 5 ꞊ 6 8255 859 : 7 + х ꞊ 10 989Оқушылар тапсырманы орындап, дәптерлеріне жазады( х + 3 ) · 5 ꞊ 6 825( х + 3 ) ꞊6 825 : 5( х + 3 )꞊ 1365х ꞊ 1365 – 3х ꞊ 1362( 1362 + 3 ) · 5 ꞊ 6 825

5 859 : 7 + х ꞊ 10 989837 + х ꞊ 10 989х ꞊ 10 989 – 837х ꞊ 10 1525 859 : 7 + 10 152 ꞊ 10 989

Білу, түсіну, қолдану

«Өзара бағалау» тәсіліАКТ

















Бағалау критерийі:1. Теңдеуді шешуге есептер шығарадыДескриптор: 1. Теңдеуді шешуге есептер шығару
Сабақтың соңыМұғалім оқушыларды бағалайды

Оқушылар сабаққа қатысты сұрақтарын қояды және өздерін бағалайды
Кері байланыс«Жұлдызша» әдісіОқушылар тақтада ілініп тұрған бұлттарға жұлдызшаны іледі. Сабақта өткен материалды түсінсе – ақ бұлтқа, жартылай түсінсе – көгілдір бұлтқа, түсінбесе – көк бұлтқа іледі Түсіну, қолдану«Өзін – өзі бағалау»АКТ












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!