Түркістан облысы Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылдық округі
«Өмірхан Қозыбақ мектебі » жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
«Бекітемін»: «Келісілді»:
Мектеп директоры: Мектеп директорының
_________________ ОІЖ орынбасары _________
А.Н.Агманова А Н Агманова
01.09. 2025
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Пән мұғалімі: Турысмуратова Жансулу Исмоилкизи
2024 – 2025 оқу жылы
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары.
2024 - 2025 оқу жылы.
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың мақсаты
|
№ |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстар |
Берілетін тапсырмалар |
Орындауға берілетін жұмыс |
|
1 |
Жаңа тақырыпты игерту |
1.Жекелей карточкамен жұмыс жасау 2.Жаңа сабақты бекіту сұрақтарына жауап беруін қадағалау |
Берілген,өткен тақырыптарды пысықтауға арналған тарсырмаларды сұрау. |
|
2 |
Үй тапсырмасын орындауға бейімдеу |
1.Өткен тақырып бойынша сұрақтарға дайындығын тексеру.
|
Үйге берілген тапсырманың басты (грамматикалақ ереже қысқа әңгіме т.б) тексеріп,қадағалау. |
|
3 |
Оқушының есте сақтау қабілетін дамыту |
1.Сөзжұмбақ жасауды және шешуді үйрету. 2.Тестпен жұмыс жасауға жаттықтыру |
Сөзжұмбақ жасау Тест құрау |
|
4 |
Шығармашылық жұмыстарға баулу |
Берілген тақарапқа ізденіс жұмыстарын жасауға баулу.(интернет т.б) |
Шығарма.Өзі туралы,отбасы,досы жайлы мәліметтерді жазуға,ауызша айтуға дағдыландыру.
|
|
5 |
Сөйлеу қабілетін дамыту |
1.Үй тапсырмасын сұрау 2. Ауызша сұрақтар қою |
Ауызша жауаптарын талдау |
1. Пән бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту.
2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту.
3. Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
|
Мүмкін болған кемшіліктер бойынша үй тапсырмаларын орындауға жұмыс беру |
|
Үйге тапсырма беруде қиындық туғызатын тапсырмаларға қайталау жұмыстарын орындау арқылы дағдыларын қалыптастыру |
|
Үй тапсырмаларын орындау ережелерімен таныстыру, ереженің орындалуын қадағалау |
|
Оқушыларға қиындықтар туғызбас үшін үй тапсырмасын беруде басқа да пән мұғалімдерімен байланыс жасау |
|
Оқушы жұмысының мүмкін болған қателіктерін анықтауда өз бетімен жұмыс істеуін қалыптастыру |
|
Өз бетінше жұмыс жасауда деңгейлік тапсырмаларды қолдану, оңай жаттығудан күрделірекке өту арқылы білімділігін арттыру |
|
Жұмыс орындауда нұсқау беру. Өздік жұмыс орындауда қиын болған сұрақтарды мұғаліммен бірге шешу |
|
Оқушылар жұмысына жан-жақты көмек оқушының өз бетінше білім алуында бірізділікті қалыптастыру |
Үлгермеуші оқушылардың тізімі:
|
№ |
Оқушының аты - жөні |
Сыныбы |
|
1 |
Абдуллаева Руфина |
4 |
|
2 |
Ахмет Айдана |
4 |
|
3 |
Бадиров Эмиль |
4 |
|
4 |
Әшілбай Абзал |
4 |
|
5 |
Жемебай Ерасыл |
4 |
|
6 |
Алпыс Нұрислам |
5 |
|
7 |
Әшілбай Мадияр |
5 |
|
8 |
Исламбек Бақдаулет |
5 |
|
9 |
Ақылбай Ернар |
5 |
|
10 |
Жақия Мелдіби |
5 |
|
11 |
Мамбетов Елдос |
5 |
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау
жоспары
4 сынып
|
қ\с |
Оқу жылы |
Оқушылардың аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
І жарты жылдық |
Абдуллаева Руфина Ахмет Айдана Бадиров Эмиль Әшілбай Абзал Жемебай Ерасыл |
♦My interests |
Қыркүйек |
|
2 |
♦Family and friends |
Қазан |
||
|
3 |
♦My health |
Қараша |
||
|
4 |
♦ My future proffessions |
Желтоқсан |
||
|
5 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
6 |
- Оқушылар өздерінің қызығушылықтары, отбасы мүшелерін, достарының ағылшынша баламаларын атай алады; - Денсаулыққа қатысты лексикалық бірлітерді жжинақтайды; - Мамандық атауларын атай алады және жаза алады. |
|||
|
7 |
||||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
|
1 |
ІІ жарты жылдық |
Абдуллаева Руфина Ахмет Айдана Бадиров Эмиль Әшілбай Абзал Жемебай Ерасыл
|
♦ My country |
Қаңтар |
|
2 |
♦ Place, where I live |
Ақпан |
||
|
3 |
♦Grammar time |
Наурыз |
||
|
4 |
♦The English – Speaking country |
Сәуір |
||
|
5 |
♦Around the world ♦ My favourite season |
Мамыр |
||
|
6 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
7 |
- Өздерінің тұратын жерлері туралы ағылшынша атап, жаза алады; - Грамматикалық бірліктерді жаттап, жаттығуларды өз беттерінше жасай алады; - Ағылшын тілінде сөйлейтін елдермен, олардың салт – дәстүрлері туралы ақпарат алады; - Жыл мезгілдерін атап, жаза алады. |
|||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
5 сынып
|
қ\с |
Оқу жылы |
Оқушылардың аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
І жарты жылдық |
Алпыс Нұрислам Әшілбай Мадияр Исламбек Бақдаулет Ақылбай Ернар Жақия Мелдіби Мамбетов Елдос |
♦ HOME&AWAY |
Қыркүйек |
|
2 |
♦Living things ♦Grammar time |
Қазан |
||
|
3 |
♦Values |
Қараша |
||
|
4 |
♦ Songs, rhymes, proverbs |
Желтоқсан |
||
|
5 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
6 |
- a/an , There is/ there are, Plurals, Preposition of place - Have got, Present Simple жұмсалуын түсініп, өз беттерінше жаттығу жасай алады; - Үй – жайлары туралы, мекен жайлары жайында ағылшынша сөйлем құрастырып, жаза алады; - Living/non living things туралы түсініктері қалыптасып, лексикалық бірліктерді игеріп, шығармашылық ізденіс жұмыстарымен айналысады. |
|||
|
7 |
||||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
|
1 |
ІІ жарты жылдық |
Алпыс Нұрислам Әшілбай Мадияр Исламбек Бақдаулет Ақылбай Ернар Жақия Мелдіби Мамбетов Елдос
|
♦ World of work ♦ Jobs |
Қаңтар |
|
2 |
♦Creativity ♦Famous people |
Ақпан |
||
|
3 |
♦Reading for pleasure |
Наурыз |
||
|
4 |
♦Fantasy world |
Сәуір |
||
|
5 |
♦Sport ♦Holidays |
Мамыр |
||
|
6 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
7 |
- Жұмыс атауларымен танысып, өздеріне болашақта керек ететін мамандық туралы ағылшын тілінде айтып бере алады; - Атақты адамдар туралы ақпарат алады; - Оқу мен жазу дағдылары қалыптасады; - Спорт түрлері мен демалысты қалай жоспарлайтындықтарын атап және жаза біледі. |
|||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
үлгерімі төмен оқушылардық жұмыс жоспары
үлгерімі төмен оқушылардық жұмыс жоспары
Түркістан облысы Ордабасы ауданы Шұбарсу ауылдық округі
«Өмірхан Қозыбақ мектебі » жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
«Бекітемін»: «Келісілді»:
Мектеп директоры: Мектеп директорының
_________________ ОІЖ орынбасары _________
А.Н.Агманова А Н Агманова
01.09. 2025
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Пән мұғалімі: Турысмуратова Жансулу Исмоилкизи
2024 – 2025 оқу жылы
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары.
2024 - 2025 оқу жылы.
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың мақсаты
|
№ |
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстар |
Берілетін тапсырмалар |
Орындауға берілетін жұмыс |
|
1 |
Жаңа тақырыпты игерту |
1.Жекелей карточкамен жұмыс жасау 2.Жаңа сабақты бекіту сұрақтарына жауап беруін қадағалау |
Берілген,өткен тақырыптарды пысықтауға арналған тарсырмаларды сұрау. |
|
2 |
Үй тапсырмасын орындауға бейімдеу |
1.Өткен тақырып бойынша сұрақтарға дайындығын тексеру.
|
Үйге берілген тапсырманың басты (грамматикалақ ереже қысқа әңгіме т.б) тексеріп,қадағалау. |
|
3 |
Оқушының есте сақтау қабілетін дамыту |
1.Сөзжұмбақ жасауды және шешуді үйрету. 2.Тестпен жұмыс жасауға жаттықтыру |
Сөзжұмбақ жасау Тест құрау |
|
4 |
Шығармашылық жұмыстарға баулу |
Берілген тақарапқа ізденіс жұмыстарын жасауға баулу.(интернет т.б) |
Шығарма.Өзі туралы,отбасы,досы жайлы мәліметтерді жазуға,ауызша айтуға дағдыландыру.
|
|
5 |
Сөйлеу қабілетін дамыту |
1.Үй тапсырмасын сұрау 2. Ауызша сұрақтар қою |
Ауызша жауаптарын талдау |
1. Пән бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту.
2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту.
3. Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
|
Мүмкін болған кемшіліктер бойынша үй тапсырмаларын орындауға жұмыс беру |
|
Үйге тапсырма беруде қиындық туғызатын тапсырмаларға қайталау жұмыстарын орындау арқылы дағдыларын қалыптастыру |
|
Үй тапсырмаларын орындау ережелерімен таныстыру, ереженің орындалуын қадағалау |
|
Оқушыларға қиындықтар туғызбас үшін үй тапсырмасын беруде басқа да пән мұғалімдерімен байланыс жасау |
|
Оқушы жұмысының мүмкін болған қателіктерін анықтауда өз бетімен жұмыс істеуін қалыптастыру |
|
Өз бетінше жұмыс жасауда деңгейлік тапсырмаларды қолдану, оңай жаттығудан күрделірекке өту арқылы білімділігін арттыру |
|
Жұмыс орындауда нұсқау беру. Өздік жұмыс орындауда қиын болған сұрақтарды мұғаліммен бірге шешу |
|
Оқушылар жұмысына жан-жақты көмек оқушының өз бетінше білім алуында бірізділікті қалыптастыру |
Үлгермеуші оқушылардың тізімі:
|
№ |
Оқушының аты - жөні |
Сыныбы |
|
1 |
Абдуллаева Руфина |
4 |
|
2 |
Ахмет Айдана |
4 |
|
3 |
Бадиров Эмиль |
4 |
|
4 |
Әшілбай Абзал |
4 |
|
5 |
Жемебай Ерасыл |
4 |
|
6 |
Алпыс Нұрислам |
5 |
|
7 |
Әшілбай Мадияр |
5 |
|
8 |
Исламбек Бақдаулет |
5 |
|
9 |
Ақылбай Ернар |
5 |
|
10 |
Жақия Мелдіби |
5 |
|
11 |
Мамбетов Елдос |
5 |
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау
жоспары
4 сынып
|
қ\с |
Оқу жылы |
Оқушылардың аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
І жарты жылдық |
Абдуллаева Руфина Ахмет Айдана Бадиров Эмиль Әшілбай Абзал Жемебай Ерасыл |
♦My interests |
Қыркүйек |
|
2 |
♦Family and friends |
Қазан |
||
|
3 |
♦My health |
Қараша |
||
|
4 |
♦ My future proffessions |
Желтоқсан |
||
|
5 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
6 |
- Оқушылар өздерінің қызығушылықтары, отбасы мүшелерін, достарының ағылшынша баламаларын атай алады; - Денсаулыққа қатысты лексикалық бірлітерді жжинақтайды; - Мамандық атауларын атай алады және жаза алады. |
|||
|
7 |
||||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
|
1 |
ІІ жарты жылдық |
Абдуллаева Руфина Ахмет Айдана Бадиров Эмиль Әшілбай Абзал Жемебай Ерасыл
|
♦ My country |
Қаңтар |
|
2 |
♦ Place, where I live |
Ақпан |
||
|
3 |
♦Grammar time |
Наурыз |
||
|
4 |
♦The English – Speaking country |
Сәуір |
||
|
5 |
♦Around the world ♦ My favourite season |
Мамыр |
||
|
6 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
7 |
- Өздерінің тұратын жерлері туралы ағылшынша атап, жаза алады; - Грамматикалық бірліктерді жаттап, жаттығуларды өз беттерінше жасай алады; - Ағылшын тілінде сөйлейтін елдермен, олардың салт – дәстүрлері туралы ақпарат алады; - Жыл мезгілдерін атап, жаза алады. |
|||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
5 сынып
|
қ\с |
Оқу жылы |
Оқушылардың аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
І жарты жылдық |
Алпыс Нұрислам Әшілбай Мадияр Исламбек Бақдаулет Ақылбай Ернар Жақия Мелдіби Мамбетов Елдос |
♦ HOME&AWAY |
Қыркүйек |
|
2 |
♦Living things ♦Grammar time |
Қазан |
||
|
3 |
♦Values |
Қараша |
||
|
4 |
♦ Songs, rhymes, proverbs |
Желтоқсан |
||
|
5 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
6 |
- a/an , There is/ there are, Plurals, Preposition of place - Have got, Present Simple жұмсалуын түсініп, өз беттерінше жаттығу жасай алады; - Үй – жайлары туралы, мекен жайлары жайында ағылшынша сөйлем құрастырып, жаза алады; - Living/non living things туралы түсініктері қалыптасып, лексикалық бірліктерді игеріп, шығармашылық ізденіс жұмыстарымен айналысады. |
|||
|
7 |
||||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
|
1 |
ІІ жарты жылдық |
Алпыс Нұрислам Әшілбай Мадияр Исламбек Бақдаулет Ақылбай Ернар Жақия Мелдіби Мамбетов Елдос
|
♦ World of work ♦ Jobs |
Қаңтар |
|
2 |
♦Creativity ♦Famous people |
Ақпан |
||
|
3 |
♦Reading for pleasure |
Наурыз |
||
|
4 |
♦Fantasy world |
Сәуір |
||
|
5 |
♦Sport ♦Holidays |
Мамыр |
||
|
6 |
Жұмыс нәтижесі |
|||
|
7 |
- Жұмыс атауларымен танысып, өздеріне болашақта керек ететін мамандық туралы ағылшын тілінде айтып бере алады; - Атақты адамдар туралы ақпарат алады; - Оқу мен жазу дағдылары қалыптасады; - Спорт түрлері мен демалысты қалай жоспарлайтындықтарын атап және жаза біледі. |
|||
|
8 |
||||
|
9 |
||||
|
10 |
||||
шағым қалдыра аласыз













