|
Әдебиеттік оқу: |
Уақыты: 8-50 |
Кабинет: №9 |
Мұғалім МалбагароваА.С |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аңқау арыстан |
||
|
Сілтеме: |
Әдебиеттік оқыту әдістемесі, «Білім», «Ашық сабақ» сайттары |
||
|
Сабақтың жабдығы: |
АКТ плакаттар, сөздер, ертегілер |
||
|
Жалпы мақсаттар: |
Ертегіні түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың басым бөлігі: сөйлеу әрекеттерін жетілдіру. |
||
|
Сабақтың типі: |
Жаңа сабақты меңгерту |
||
|
Топқа бөлу: |
Фигуралар арқылы топқа бөлу |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы: |
Оқушылар бір- біріне тілектер айтудан басталады. |
||
|
Қызығушылықты ояту: |
Екі көзің не үшін керек? Жақсыларды көру үшін. Екі құлақ не үшін керек? Ақыл кеңес тыңдау үшін. Екі қолың не үшін керек? Елге көмек беру үшін Өткенді пысықтау. Бесжаман іс туралы мақал- мәтелдер «сұрақ- жауап арқылы |
||
|
Мағынаны тану Диалог, топтық, жұптық, «Джиксо әдісі арқылы тақырыпты түсінеді
|
|
||
|
Зейін жаттығулары: |
Инсерт әдісі арқылы мәтіндегі негізгі ойды айта алады. |
|
Сахналық қойылым: |
Арыстан,түлкі |
|
Қорытынды: Бағалау: кері байланы сұрақ –жауап арқылы бағалау. |
Кім жылдам? (сұрақ-жауап) |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
|
Әдебиеттік оқу: |
Уақыты: 8-50 |
Кабинет: №9 |
Мұғалім МалбагароваА.С |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аңқау арыстан |
||
|
Сілтеме: |
Әдебиеттік оқыту әдістемесі, «Білім», «Ашық сабақ» сайттары |
||
|
Сабақтың жабдығы: |
АКТ плакаттар, сөздер, ертегілер |
||
|
Жалпы мақсаттар: |
Ертегіні түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың басым бөлігі: сөйлеу әрекеттерін жетілдіру. |
||
|
Сабақтың типі: |
Жаңа сабақты меңгерту |
||
|
Топқа бөлу: |
Фигуралар арқылы топқа бөлу |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы: |
Оқушылар бір- біріне тілектер айтудан басталады. |
||
|
Қызығушылықты ояту: |
Екі көзің не үшін керек? Жақсыларды көру үшін. Екі құлақ не үшін керек? Ақыл кеңес тыңдау үшін. Екі қолың не үшін керек? Елге көмек беру үшін Өткенді пысықтау. Бесжаман іс туралы мақал- мәтелдер «сұрақ- жауап арқылы |
||
|
Мағынаны тану Диалог, топтық, жұптық, «Джиксо әдісі арқылы тақырыпты түсінеді
|
|
||
|
Зейін жаттығулары: |
Инсерт әдісі арқылы мәтіндегі негізгі ойды айта алады. |
|
Сахналық қойылым: |
Арыстан,түлкі |
|
Қорытынды: Бағалау: кері байланы сұрақ –жауап арқылы бағалау. |
Кім жылдам? (сұрақ-жауап) |
шағым қалдыра аласыз













