Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Сырдария» мектеп-лицейі
ЖШС
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН
ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
С ынып жетекшісі:
Майкоржунова Р.Ж.
Бастауыш сынып мұғалімі: Тойлыбайқызы
Н
2 022-2023 оқу жылы
«
Бекітемін»
Мектеп-лицей
директоры:
К. А.
Исаева
..................................
Үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс
Мақсаты:
Үлгерімі төмен
оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен
оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге
деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын
меңгерту.
Міндеттері:
1. Әр сыныптағы
үлгерімі төмен оқушыларды анықтау.
2. Мемлекеттік
білім стандартын меңгерте отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы
үлгерімін көтеру.
3.Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық
көмек көрсету.
Негізгі принцип:
Нақты баламен жеке
сыйластық және сенімді қарым- қатынас орнату.
Болжамдап отырған
нәтиже:
Оқу бағдарламасына
сай білімді өз дәрежесінде меңгерген, ұлттық сана сезімі жетілген
және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға
мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстың жалпы
мақсаты
1.Оқу материалдарының мазмұны
таным-түсінігіне сәйкес болуы.
7.Ұжым-пән-мұғалім-оқушы-ата-ана
арасында тығыз байланыс болу керек.
8.Үлгерімі нашар оқушыларға
көмек көрсету.
9.Оқушының жұмыс кезіндегі
азғантай табысын мадақтау.
10.Өз ойын, пікірін еркін айтуға
тәрбиелеу.
11.Оқушы еңбегін әділ
бағалау.
12.Қатемен жұмысты жиі
жүргізу.
13.Сыныпта достық қарым-қатынас
орнату.
14.Тақта алдында немесе жауап
беру кезінде оқушыға көмекші құралдар.
15.Оқушының жауабын
көтермелеу.
16.Жаңа тақырып бойынша оқушыны
әңгімеге тарту.
17.Оқушының жұмыс жылдамдығын
ескерту.
18.Өзін - өзі тексеруге,
бағалауға мүмкіндік беру.
19.Үлгерімі төмен оқушыларға жеке
тапсырмалар даярлау, ұсыну.
20.Бақылау картасын
жасау.
21.Тірек конспектілерін,
карточкаларын пайдалану.
22.Жеке және топтық кеңестер
беру.
23.Үй тапсырмасын орындауға
көмектесу.
24.Үйірмелерге шығармашылық
жұмыстарға тарту. (шефке алу)
25.Ата – анасына талаптарды
түсіндіру, педагогикалық сауаттандыру.
О
қушылардың мінез – құлқы туралы мінездеме
1.Ата- ананың
қарым-қатынасы.
2.Оқу материалдарын игере
алмауы.
3.Жазу мәдениетінің
қалыптаспағандығы.
4.Оқушы дамуының артта
қалуы.
5.Ерекше
тежелуі.
6.Нерв жүйесінің
бостығы.
7.Психикалық міндетінің өз
бетінше жеткіліксіздігі.
8.Оқуға ынтасының
нашарлығының себебі.
9.Дене құрылысы туралы
синдром.
10.Интеллектуалды
іс-әрекетінің бұзылуы.
Үлгерімі
төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс
Жұмыс
түрлері
Қашан?
Не
үшін?
Не
жүргізеді?
Қалай?
Сабақ
үстіндегі
жұмыс
Оқушының даму деңгейін әрі қарай дамуының жақын
аймағын анықтау. Үнемі оқушының пәндерді меңгеруін, нәтежиелерін
есепке алып отыру, диагностикалау.
Ақыл ой дамуының артта қалмауы үшін, пәнді
мезгілінде оқып отыру үшін.
Сыныпта микроклимат жасау. Іс - әрекетті
алгоритмдеу. Сабақтан қалуға байланысты білімдегі олқылықтарды
болдырмау. Қызығуды арттыру. Оқытудың мотивтерін
қалыптастыру
Бақылау картасы.
Жұмысқа жаппай сұрауды қосу. Топтарда жұмыс
істеу, дайындық кеңестері, білімді түзету сабақтары, тірек
конспектілері, пәндер бойынша жадынамалар, карточкалар.
Сабақтан тыс
жұмыс
Қиындықтар туған
кезде:
1. жаңа материалды меңгеру
кезінде;
2. білімдегі олқылықтады анықтаған
кезде.
1. Үлгермеушілікті
болдырмау.
2. Білімдегі олқылықтарды
жою.
3. Оқу мативтерін, қызығушылықтарын
қалыптастыру.
Нашар үлгерушілермен жұмыстағы жеке тұлғалық
әдіс.
1. Жеке және топтық
кеңестер.
2. Үй тапсырмасын орындауға
көмектесу.
3. Үйірмелерге қатысу, шығармашылық
тапсырмалар.
Тәрбие
жұмысы
Пән мұғалімдерінің бақылауына үнемі сүйене
отырып
1. Оқушының жеке тұлғасын
қалыптастыру.
2. Оқу мативтерін, қызығуын
қалыптастыру.
1. Жеке - тұлғалық
әдіс.
2. Мәдениетті орта туғызу.
1. Үйірмелерге жорықтарға,
өзін - өзі басқаруға тарту.
2. Сынып сағаттарын
өткізу.
3. Қызығуына сүйену.
Ата – аналармен
жұмыс
Үй тапсырмасын орындамағанда, сабақтан қалғанда,
т.б. Жұмыс үздіксіз жүреді.
Ата – аналарға педагогикалық көмек көрсету.
Үлгермеушіліктің себептерін анықтау. Балалардың біліміне деген
бірыңғай талаптардың сақталынуы.
Оқушылардың түрін және үлгермеу себептерін
анықтау. Үлгермеулілікті болдырмау жөніндегі ата – аналарға
кеңес.
Ата – аналарға талаптарды түсіндіру. Ата –
аналарды педагогикалық сауаттандыру. Түзету жұмыстары. Жеке
жұмыстар.
Оқушы
үлгермеушілігінің себептері:
- жекелеген мұғалімдердің
сабақтарының сапасыздығы, жаңа материалды тиісінше түсіндіре
алмауы, бекіту жұмысының әлсіз жүруі, оқушы білімін есепке алудың
болмауы, мұғалімнің тиісті дәрежеде талап етпеуі;
- үй тапсырмасын орындау
жұмысын дұрыс ойластырмау және тыңғылықты тексерудің
болмауы;
- мұғалімдердің өз оқушыларын
дұрыс білмеуі, жеке жұмыстың болмауы, танымдық қызығуын дамыта
алмауы;
- тәрбие жұмысындағы
олқылықтар, оқушылардың сабақтағы нашар тәртібі, өз міндеттерін
саналы түрде түсінбеуі. Мектеп әкімшілігі тарапынан тәртіп
бұзушыларға уақтылы және тиісті шара қолданбауы;
- бағалаудағы
біржақтылық;
- оқыту мен тәрбие үрдісінде
сабақтастықтың болмауы;
- сабақ
қалдыру;
- оқушының ауырып
қалуы;
Үлгермейтін
оқушылардың қалыпты көзқарасын қалыптастыру жөніндегі жұмыс
жүйесі
Жұмыс кезеңдері
Бірінші
кезең
Екінші кезең
Үшінші
кезең
Төртінші кезең
Қалыптасуға тиіс көзқарас
Оқу материалының
мазмұнына көзқарас
Ең оңай қызықты
материал (маңыздылығына қарамастан)
Маңызы бар
материал
Маңызы негізгі,
бірақ қызықсыз материал
Оқу үрдісіне
көзқарас
Мұғалім-әрекет
етуші, оқушы-қабылдаушы
Мұғалім жетекшілік
атқарады, оқушы үрдістің жекелеген кезеңдерінде ғана қатысады
Оқушы жетекшілік
етеді, мұғалім үрдістің жекелеген кезеңдерінде ғана қатысады
Оқушы өз бетімен әрекет етеді
Өзіне, өз күшіне
деген көзқарас
Көп күшті қажет
етпейтін жұмыстар кезіндегі табыстарын мадақтау
Азғантай күш қажет
жұмыс кезіндегі табыстарын мадақтау
Көп мөлшердегі күшті
қажет ететін жұмыс кезіндегі табыстарын мадақтау
Мұғалім, ұжымға
көзқарасы
нейтралитет
Мейірбандылық, көңіл
бөлу, көмек беру, жаны ашу
Көмек берумен қатар
өзіндік пікірінің болуы
Үлгерімі төмен
оқушылар туралы мәлімет
№
Оқушының
аты-жөні
Қиындық түрі
Көмекші оқушылар
1
Алишер Даулет
Қимыл, іс-әрекеті баяу
2
Бекен Ясмина
Қимыл, іс-әрекеті баяу
3
Құдайберді Раяна
Баяу,есте сақтау
қабілеті төмен.
Үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс
№
Жүргізілетін жұмыс
Күні
Жауапты
1
Үлгерімі төмен оқушы туралы
мәлімет
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
2
Оқушыға арнап күнделік жүргізу
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
3
Ата-анасымен пікірлесу
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
4
Ата-анасының сабаққа қатысуын
қадағалау
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
5
Үйірмелерге тарту
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
6
Жеке тапсырмалар беріп, орындалуын
қадағалау, нәтижесін саралау
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
7
Сынып белсенділерінің қатарына
қосу
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
8
Бос уақытында немен шұғылданатынын
бақылау
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
9
Бірге жүрген достарынының пікірін
тыңдау
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
10
Қай пәнге ықыласты, ықлассыз екенін
бақылау
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
11
Оқушының ықыласын ояту арқылы
табиғи дарынын анықтау, дамыту
Үнемі
Тойлыбайқызы Н
Пән мұғалімі:Тойлыбайқызы Н
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН
ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
МАҚСАТЫ:
Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс
жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық
мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру,
мемлекеттік білім стандартын меңгерту.
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз