М.Горький атындағы жалпы білім беретін мектебінің
«Зерттеу топтарының»
іс-шаралары бойынша есеп
Мектебімізде 01.11.2024 жылы күні №3 педкеңестің қаулысы негізінде 06.11.2024 жылы күні №303 «Зерттеу топтарын құру туралы» тақырыбында сыныптар мен пәндердің білім сапасын және оқушылардың тәртібін қадағалау мақсатында бұйрық шығарылды. Бұйрықтың 1-пунктінде 7 «Г» , 7 «Д», 5 «Д» сыныптарында Лессон стади сабақты зерттеу топтары құрып, топ жетекшілері етіп «Педагог-зерттеуші» статусындағы педагогтеріміз Алимбекова Б.Б., Кадирова С.С., Найманова А.А. ұйымдастырды. Жұмыс барысында ұйымдастырушылар мен топтар жоспарға сәйкес тиісті жұмыстарын атқарды. Нәтижесі төмендегідей:
|
|
Пәні |
Сыныбы |
1-тоқсан б.с. |
2-тоқсан б.с. |
Пән мұғалімі |
Жетекшісі |
|
1 |
Геометрия |
7 «Г» |
47,82 |
52,17 +4,35 |
Сарбасова Г.У. |
Алимбекова Б.Б. |
|
2 |
Қазақ әдебиеті |
52 |
56,52 +4,52 |
Құлымбетова Б. |
||
|
3 |
Ағылшын тілі |
60,86 |
65,21 +4,35 |
Калышева Л.П. |
||
|
4 |
Қазақстан тарихы |
65,21 |
60,86 -4,35 |
Өмірханова Г.Т. |
||
|
5 |
География |
7 «Д» |
50 |
54,16 +4,16 |
Искаова Р.Р. |
Кадирова С.С. |
|
6 |
Биология |
54,16 |
62,5 +8,34 |
Кәрімжан Ж. |
||
|
7 |
Орыс тілі және әдебиеті |
54,16 |
58,33 +4,17 |
Казиева Г.К. |
||
|
8 |
Физика |
58,33 |
62,5 +4,17 |
Әбдіжаппар Н. |
||
|
9 |
Ағылшын тіл |
5 «Д» |
50 |
53,57 +3,57 |
Журтбаева А.К. |
Найманова А.А. |
|
10 |
Қазақстан тарихы |
46,52 |
53,57 +7,05 |
Мусаева У. |
||
|
11 |
Математика |
50 |
53,57 +3,57 |
Садиров Ж.С. |
||
|
12 |
Орыс тілі және әдебиеті |
57,14 |
71,42 +14,28 |
Әбдісаттар Д. |
-
т
өмендеген - көтерілгентым - қатты көтерілген
-өзгеріссіз
2-пункт бойынша төмендегі аталған пән мұғалімдері аталған сыныптарда білім сапасын арттыру мақсатында жеке жұмыс жоспарын құрып жұмыс жүргізді. Атқарылған жұмыстардың нәтижесін талдай келе төмендегі нәтижеге көз жеткіздік:
|
|
Пәні |
Сыныбы |
1-тоқсан б.с. |
2-тоқсан б.с. |
Пән мұғалімі |
|
1 |
Физика |
7 «Б» |
47,61 |
66,66 +19,05 |
Карелина Н.Г. |
|
2 |
Орыс тілі |
7 «Б» |
42,89 |
71,42 +28,53 |
Еспембетова Р.Ж. |
|
3 |
Қазақстан тарихы |
7 «А» |
50 |
50 өзгеріссіз |
Оспанханова Ж.А. |
Жоғарыда көрсетілген нәтижелерге қарап, зерттеу сабақтарынан мынандай қорытынды жасауға болады. Жалпы барлық топ зерттеу сабақтарын тиянақты өткізіді. Сыныптың білім сапасы мен тәртібін реттеу мақсатындағы жоспарымыз өз нәтижесін біршама берді. 7 «Г» сыныпта Қазақстан тарихы пәнінің білім сапасын керісінше 1-тоқсанмен салыстырғанда -4,35 пайызға төмендеген.. 7 «Д» сыныбының биология пәнәнің білім сапасы +8,34 пайызға, ал 5 «Д» сыныбында Қазақстан тарихы пәнінің білім сапасы +7,05 пайызға күрт көтерілген.
Ал білім сапасы төмен пәндерді қарасақ, 7 «Б» сыныбында Физика пәнінен +19,05 пайызға, орыс тілінен +28,53 пайызға тым қатты көтерілген. 7 «А» сыныпта Қазақстан тарихында білім сапасының көрсеткіші өзгеріссіз.
Ұсыныс:
Қорытындыда аталған пәндермен зерттеу жұмыстарын жалғастыруды ұсынамын.
Дайындаған ДОЖЖО Кадирова С.С.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгерімі төмен сыныптармен жұмыс есебі
Үлгерімі төмен сыныптармен жұмыс есебі
М.Горький атындағы жалпы білім беретін мектебінің
«Зерттеу топтарының»
іс-шаралары бойынша есеп
Мектебімізде 01.11.2024 жылы күні №3 педкеңестің қаулысы негізінде 06.11.2024 жылы күні №303 «Зерттеу топтарын құру туралы» тақырыбында сыныптар мен пәндердің білім сапасын және оқушылардың тәртібін қадағалау мақсатында бұйрық шығарылды. Бұйрықтың 1-пунктінде 7 «Г» , 7 «Д», 5 «Д» сыныптарында Лессон стади сабақты зерттеу топтары құрып, топ жетекшілері етіп «Педагог-зерттеуші» статусындағы педагогтеріміз Алимбекова Б.Б., Кадирова С.С., Найманова А.А. ұйымдастырды. Жұмыс барысында ұйымдастырушылар мен топтар жоспарға сәйкес тиісті жұмыстарын атқарды. Нәтижесі төмендегідей:
|
|
Пәні |
Сыныбы |
1-тоқсан б.с. |
2-тоқсан б.с. |
Пән мұғалімі |
Жетекшісі |
|
1 |
Геометрия |
7 «Г» |
47,82 |
52,17 +4,35 |
Сарбасова Г.У. |
Алимбекова Б.Б. |
|
2 |
Қазақ әдебиеті |
52 |
56,52 +4,52 |
Құлымбетова Б. |
||
|
3 |
Ағылшын тілі |
60,86 |
65,21 +4,35 |
Калышева Л.П. |
||
|
4 |
Қазақстан тарихы |
65,21 |
60,86 -4,35 |
Өмірханова Г.Т. |
||
|
5 |
География |
7 «Д» |
50 |
54,16 +4,16 |
Искаова Р.Р. |
Кадирова С.С. |
|
6 |
Биология |
54,16 |
62,5 +8,34 |
Кәрімжан Ж. |
||
|
7 |
Орыс тілі және әдебиеті |
54,16 |
58,33 +4,17 |
Казиева Г.К. |
||
|
8 |
Физика |
58,33 |
62,5 +4,17 |
Әбдіжаппар Н. |
||
|
9 |
Ағылшын тіл |
5 «Д» |
50 |
53,57 +3,57 |
Журтбаева А.К. |
Найманова А.А. |
|
10 |
Қазақстан тарихы |
46,52 |
53,57 +7,05 |
Мусаева У. |
||
|
11 |
Математика |
50 |
53,57 +3,57 |
Садиров Ж.С. |
||
|
12 |
Орыс тілі және әдебиеті |
57,14 |
71,42 +14,28 |
Әбдісаттар Д. |
-
т
өмендеген - көтерілгентым - қатты көтерілген
-өзгеріссіз
2-пункт бойынша төмендегі аталған пән мұғалімдері аталған сыныптарда білім сапасын арттыру мақсатында жеке жұмыс жоспарын құрып жұмыс жүргізді. Атқарылған жұмыстардың нәтижесін талдай келе төмендегі нәтижеге көз жеткіздік:
|
|
Пәні |
Сыныбы |
1-тоқсан б.с. |
2-тоқсан б.с. |
Пән мұғалімі |
|
1 |
Физика |
7 «Б» |
47,61 |
66,66 +19,05 |
Карелина Н.Г. |
|
2 |
Орыс тілі |
7 «Б» |
42,89 |
71,42 +28,53 |
Еспембетова Р.Ж. |
|
3 |
Қазақстан тарихы |
7 «А» |
50 |
50 өзгеріссіз |
Оспанханова Ж.А. |
Жоғарыда көрсетілген нәтижелерге қарап, зерттеу сабақтарынан мынандай қорытынды жасауға болады. Жалпы барлық топ зерттеу сабақтарын тиянақты өткізіді. Сыныптың білім сапасы мен тәртібін реттеу мақсатындағы жоспарымыз өз нәтижесін біршама берді. 7 «Г» сыныпта Қазақстан тарихы пәнінің білім сапасын керісінше 1-тоқсанмен салыстырғанда -4,35 пайызға төмендеген.. 7 «Д» сыныбының биология пәнәнің білім сапасы +8,34 пайызға, ал 5 «Д» сыныбында Қазақстан тарихы пәнінің білім сапасы +7,05 пайызға күрт көтерілген.
Ал білім сапасы төмен пәндерді қарасақ, 7 «Б» сыныбында Физика пәнінен +19,05 пайызға, орыс тілінен +28,53 пайызға тым қатты көтерілген. 7 «А» сыныпта Қазақстан тарихында білім сапасының көрсеткіші өзгеріссіз.
Ұсыныс:
Қорытындыда аталған пәндермен зерттеу жұмыстарын жалғастыруды ұсынамын.
Дайындаған ДОЖЖО Кадирова С.С.
шағым қалдыра аласыз













