"Ұлпан" романы 5-сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ұлпан" романы 5-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Еркінқала орта мектебі

Бекітемін:


Бөлім:

«Адам жанының құпиясы» бөлімі

Педагогтің тегі

Муканова Г.

Күні:

23.02.2023

Сынып:

9 а

Сабақтың тақырыбы:

«Ұлпан» романындағы заман көрінісі, жаңашылдығы, қазақ қыздарының тағдыры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

Сабақтың мақсаты:

  • шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс тар

Сабақтың басы

5 минут





Сабақтың ортасы






15 минут












15 минут

Үй тапсырмасын пысықтау

Берілген үзіндіні талдау:

Бауыржан Момышұлы атамыздан бір кісі сұрапты: - Бауке, айтыңызшы, өзі жер бетінде ең батыр адам кім? - депті. Сонда батыр атамыз ойланбастан: -Жер бетіндегі ең батыр адам ..... ол – қыз, -депті. Оның мәнісін сұрағанда былай деп жауап беріпті: -Мен қанша батыр болсам да, бөтен, танымайтын елге бір сағат та тұрғым келмей қашамын. Ал, қыз болса, барған жерінде жалғыз өзі өмірінде көрмеген, танымайтын адамдармен тіл табысып, сол елді біріктіріп ел де қыла алады, сыйлата да алады, алыса да алады, қаймықпастан ұрпағын да көбейтіп, сол елді жеңіп, мәңгі билейді, - деген екен.


1-тапсырма

« Топтық тергеу» әдісі. Ғ.Мүсірепов «Ұлпан» романын талдау.

1.Суреттеңдер. Романға сюжеттік жоспар жасайды.

2.Салыстырыңдар. Есеней – қазақ әдебиетіндегі кесек тұлға. Есеней көзқарасына Ұлпанның әсерін, басқа өздеріңіз оқыған шығарма кейіпкерімен салыстырыңыз.

3.Зерттеңдер. Ұлпан образы мен бүгінігі күннің әйелдерінің арасындағы қандай байланыс пен ұқсастығы бар?

4.Қолданыңдар. Романның үзінді алып,рөлдік ойын, көрініс даярланыз.

5.Елестетіңдер. Бүгінгі күні Ұлпан біздің арамызда болса кім болған болар еді.

6.Қарсы шығыңдар. Романда автормен келіспейтін оқиғаларға қарсы шығып,өз пікірлеріңді қорғаңдар.

2-тапсырма

Романның қазақ әйелдерінің бойындағы парасаттылық пен көрегендікті, мейірімділік пен шыдамдылықты, жарына, еліне деген сүйіспеншілікті, ұрпақ тәрбиесін бекем ұстанған асыл аналарды дәріптеу идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу



Үзіндіні талдап, ойларымен бөліседі












Романды талдайды
















Әдеби эссе жазады






Қолпаштау












4 балл



Ғаламдық тұрғыдан талдайды; 3 балл

Әдеби эссе жазады. 3 балл








9-сынып оқулық

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс «3-2-1»

Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

Қиындық тудырған 2 аспект

Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.00.2023
480
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі