Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
салу
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар? 2.Не ерекше
болды?
3.Осы жәдігерлер туралы не
білесіздер?
4. Тақырыпты болжап
көріңіз....
Болжамдарын
негіздейді
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз
болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
|
Мәтінмен жұмыс
Әлихан Нұрмұхамедұлы
Бөкейханов (1866–1937) қоғам және мемлекет қайраткері, бұрынғы
Семей облысы Қарқаралы уезі Тоқырауын болысының 7-ауылында дүниеге
келген. Ұлт-азаттық қозғалыс жетекшісі, публицист ғалым,
аудармашы.
Міржақып Дулатов
(1885–1935) қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданында дүниеге
келген. Көрнекті қазақ ақыны, жазушы, педагог, қоғам қайраткері.
20-жылдардың бас кезіндегі қазақ мәдениеті мен әдебиетінің ірі
өкілі.
Ахмет Байтұрсынов
(1873–1938) қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Сарытүбек
ауылында дүниеге келген. Ұлт-азаттық қозғалыс жетекшісі, мемлекет
қайраткері, ақын, публицист, лингвист, қазақ әдебиетінің негізін
қалаушылардың бірі, ғалым, ұлттық жазудың реформаторы,
ағартушы.
Тапсырма
Төменде берілген сөздердің авторын анықтап, мағынасын
ашу
1.«Қазақ халқының өмір сүруінің өзі проблемаға
айналды»
2. «Қазақстан Ресей отары болды, болып қала
береді»
3. «Жұрт сеңдей
соғылды, түнде ұйқыдан күндіз күлкіден
айырылды»
4. «Тыңдаңыздар, қан
төкпеңіздер»
Жеке жұмыс
Алаш қайраткерлерінің саяси қызметіне талдау
жасап, Алаш қозғалысының тарихи маңызын
жазыңыз
Мұстафа Шоқай
|
Әлихан Бөкейханов
|
|
|
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Оқушылар
сөздердің авторын анықтап, мағынасын
анықтайды.
-Алаш қозғалысының тарихи
маңызын жазады
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері
байланыс
Бүгінгі сабақтан мен не
білдім?
Сабақ барысында қандай
қиындыққа кездестің?
Сабақ барысында қандай сұрақ
туындады?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
А4, конспект
|