Тақырыбы: «Ұлттар достастығы»
Мақсаты:
Балаларды әртүрлі ұлттардың мәдениетімен, дәстүрлерімен және ұлттық құндылықтарымен таныстыру. Қазақстанда өмір сүретін халықтардың достық қарым-қатынасын көрсету арқылы ұлттар арасындағы сыйластық пен татулыққа тәрбиелеу.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту:
• Әртүрлі халықтардың ұлттық ерекшеліктерін тануға үйрету.
• Ұлттық рәміздер мен мәдени белгілерді ажыратуға машықтандыру.
Шығармашылық дағдыларды дамыту:
• Балалардың шығармашылық қабілеттерін арттыру, әртүрлі ұлттардың өнеріне қызығушылық ояту.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту:
• Диалогқа түсу, өз ойын еркін жеткізу дағдыларын қалыптастыру.
• Әртүрлі ұлт өкілдерімен достық қарым-қатынас орнатуға дағдыландыру.
Денсаулық дағдыларын дамыту:
• Ұлттық ойындар арқылы денсаулықты нығайту және қозғалыс белсенділігін арттыру.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту:
• Бірлік, сыйластық және достық сияқты адами құндылықтарды бойларына сіңіру.
• АКТ көмегімен әртүрлі ұлттардың мәдениеті туралы білімдерін кеңейту.
Ресурстар:
• Интерактивті тақта (ұлттық киімдер, ұлттық тағамдар, өнер)
• АКТ құралдары (бейнежазбалар, аудиоматериалдар)
• Ұлттық киімдер, жалаушалар, ұлттық тағамдардың суреттері
• Қағаз, бояулар, желім (шығармашылық жұмыстарға)
Іс-әрекет барысы:
1. Кіріспе бөлім (АКТ, коммуникативтік дағдылар)
Балалар ортаға Құрманғазының «Балбырауын» күйінің сүйемелдеуімен шығады.
Тәрбиеші балалармен амандасып, тақырыпты таныстырады.
Интерактивті тақтадан әртүрлі ұлт өкілдерінің суреттері, ұлттық рәміздері, киімдері көрсетіледі.
Тәрбиеші балаларға сұрақтар қояды:
• Біздің елімізде қандай ұлт өкілдері өмір сүреді?
• Әр халықтың қандай ұлттық ерекшеліктері бар?
• Қазақстандағы халықтардың татулығының маңызы қандай?
Балалардан ұлттар туралы мақал-мәтелдер сұралады.
Мақал-мәтелдер:
• «Бірлік бар жерде – тірлік бар.»
• «Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса, төбедегі келеді.»
• «Татулық – табыс негізі.»
Жаңылтпаштар:
• Татулықты сақтаймыз,
Бірлікті біз мақтаймыз.
Ағайынбыз, туыспыз,
Бір аспанға жақтаймыз.
2. Негізгі бөлім (Танымдық, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту)
«Ұлттар галереясы» (АКТ арқылы)
Интерактивті тақтадан әлем халықтарының ұлттық киімдері, тағамдары, дәстүрлері көрсетіледі. Балалар әртүрлі ұлттардың ерекшеліктерін айтады.
Зерттеу орталығы: «Ұлттық тағамдар»
Тәрбиеші әртүрлі ұлттардың ұлттық тағамдары туралы әңгімелейді:
• Қазақ – бауырсақ, қымыз, бесбармақ
• Өзбек – палау, самса
• Орыс – құймақ, борщ
• Корей – кимчи
• Неміс – шұжық өнімдері
Балалар әр тағам туралы өз ойларын айтады, ұлттық тағамдардың маңызын талқылайды.
Ойын: «Ұлттық киімді тап!»
Балаларға әртүрлі ұлттық киімдердің суреттері көрсетіледі. Олар киімнің қай ұлтқа тән екенін табады.
Шығармашылық орталық: «Ұлттар достастығы»
Балалар ақ қағазға әртүрлі ұлттардың өкілдерін бейнелеп, олардың достығын суреттейді. Кейбір балалар қағаздан әртүрлі ұлттардың ұлттық киімдерін жасап, қуыршақтарға жапсырады.
Қозғалыс ойыны: «Достық шеңбері»
Балалар әртүрлі ұлттардың би қозғалыстарын қайталап, ортаға шығып билейді.
3. Қорытынды бөлім
Балалар ортаға шығып, өз жұмыстарын көрсетеді.
Тәрбиеші «Біз – бір шаңырақ астында өмір сүретін достықты, татулықты сүйетін халықпыз!» деп қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
• Балалар әртүрлі ұлттар туралы білімдерін кеңейтеді.
• Бірлік пен достықтың маңызын түсінеді.
• Өз ойларын еркін жеткізе алады.
• Шығармашылық қабілеттері дамиды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттар достастығы
Ұлттар достастығы
Тақырыбы: «Ұлттар достастығы»
Мақсаты:
Балаларды әртүрлі ұлттардың мәдениетімен, дәстүрлерімен және ұлттық құндылықтарымен таныстыру. Қазақстанда өмір сүретін халықтардың достық қарым-қатынасын көрсету арқылы ұлттар арасындағы сыйластық пен татулыққа тәрбиелеу.
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту:
• Әртүрлі халықтардың ұлттық ерекшеліктерін тануға үйрету.
• Ұлттық рәміздер мен мәдени белгілерді ажыратуға машықтандыру.
Шығармашылық дағдыларды дамыту:
• Балалардың шығармашылық қабілеттерін арттыру, әртүрлі ұлттардың өнеріне қызығушылық ояту.
Коммуникативтік дағдыларды дамыту:
• Диалогқа түсу, өз ойын еркін жеткізу дағдыларын қалыптастыру.
• Әртүрлі ұлт өкілдерімен достық қарым-қатынас орнатуға дағдыландыру.
Денсаулық дағдыларын дамыту:
• Ұлттық ойындар арқылы денсаулықты нығайту және қозғалыс белсенділігін арттыру.
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту:
• Бірлік, сыйластық және достық сияқты адами құндылықтарды бойларына сіңіру.
• АКТ көмегімен әртүрлі ұлттардың мәдениеті туралы білімдерін кеңейту.
Ресурстар:
• Интерактивті тақта (ұлттық киімдер, ұлттық тағамдар, өнер)
• АКТ құралдары (бейнежазбалар, аудиоматериалдар)
• Ұлттық киімдер, жалаушалар, ұлттық тағамдардың суреттері
• Қағаз, бояулар, желім (шығармашылық жұмыстарға)
Іс-әрекет барысы:
1. Кіріспе бөлім (АКТ, коммуникативтік дағдылар)
Балалар ортаға Құрманғазының «Балбырауын» күйінің сүйемелдеуімен шығады.
Тәрбиеші балалармен амандасып, тақырыпты таныстырады.
Интерактивті тақтадан әртүрлі ұлт өкілдерінің суреттері, ұлттық рәміздері, киімдері көрсетіледі.
Тәрбиеші балаларға сұрақтар қояды:
• Біздің елімізде қандай ұлт өкілдері өмір сүреді?
• Әр халықтың қандай ұлттық ерекшеліктері бар?
• Қазақстандағы халықтардың татулығының маңызы қандай?
Балалардан ұлттар туралы мақал-мәтелдер сұралады.
Мақал-мәтелдер:
• «Бірлік бар жерде – тірлік бар.»
• «Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса, төбедегі келеді.»
• «Татулық – табыс негізі.»
Жаңылтпаштар:
• Татулықты сақтаймыз,
Бірлікті біз мақтаймыз.
Ағайынбыз, туыспыз,
Бір аспанға жақтаймыз.
2. Негізгі бөлім (Танымдық, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту)
«Ұлттар галереясы» (АКТ арқылы)
Интерактивті тақтадан әлем халықтарының ұлттық киімдері, тағамдары, дәстүрлері көрсетіледі. Балалар әртүрлі ұлттардың ерекшеліктерін айтады.
Зерттеу орталығы: «Ұлттық тағамдар»
Тәрбиеші әртүрлі ұлттардың ұлттық тағамдары туралы әңгімелейді:
• Қазақ – бауырсақ, қымыз, бесбармақ
• Өзбек – палау, самса
• Орыс – құймақ, борщ
• Корей – кимчи
• Неміс – шұжық өнімдері
Балалар әр тағам туралы өз ойларын айтады, ұлттық тағамдардың маңызын талқылайды.
Ойын: «Ұлттық киімді тап!»
Балаларға әртүрлі ұлттық киімдердің суреттері көрсетіледі. Олар киімнің қай ұлтқа тән екенін табады.
Шығармашылық орталық: «Ұлттар достастығы»
Балалар ақ қағазға әртүрлі ұлттардың өкілдерін бейнелеп, олардың достығын суреттейді. Кейбір балалар қағаздан әртүрлі ұлттардың ұлттық киімдерін жасап, қуыршақтарға жапсырады.
Қозғалыс ойыны: «Достық шеңбері»
Балалар әртүрлі ұлттардың би қозғалыстарын қайталап, ортаға шығып билейді.
3. Қорытынды бөлім
Балалар ортаға шығып, өз жұмыстарын көрсетеді.
Тәрбиеші «Біз – бір шаңырақ астында өмір сүретін достықты, татулықты сүйетін халықпыз!» деп қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
• Балалар әртүрлі ұлттар туралы білімдерін кеңейтеді.
• Бірлік пен достықтың маңызын түсінеді.
• Өз ойларын еркін жеткізе алады.
• Шығармашылық қабілеттері дамиды.
шағым қалдыра аласыз













