Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ойтүрткі
Құрманғазының « Адай»
күйін
тыңдау арқылы
сабақтың
тақырыбы
анықтау.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы
және мақсатымен
таныстыру.
Бүгінгі сабағымыз не туралы
деп
ойлайсыңдар?

1-тапсырма
Көрсетейік және
айтайық Ұлттық аспаптардың неден
жасалғаны туралы айт.
Сөйлесейік
Айтылым
2-тапсырма
Сергіту
сәті
Оқылым
Айтылым
3-тапсырма.
Оқып және жауап
берейік
4-тапсырма
5-тапсырма
Ойланайық
Жазылым Айтылым
Оқушы қажеттіктеріне қарай
қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
Айтылым
«Сәйкестендіру»
кестесі
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
жетіген-жетиген
қобыз-кобыз
сыбызғы-
дудка,флейта
асатаяқ
-асатаяк
аспап
–интрумент
ысқыш –
смычок
ішекті –
струнный
ұрып ойналатын –
ударный
үрмелі –
духовой
сілку арқылы – при
встряхивании
Айтылым
«Шаттық шеңбер» Оқушылыр
бір-біріне жақсы көңіл күй тілейді.От шашу Мұғалім аспаптар
оркестрінің орындаған бір күйін 3-4минуттыңдатқаннансоң,«Ой
шақыру»
стратегиясы бойынша оқушыларға
сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады. Оқушыларға келесі сұрақ
қойылады: Бұл күйді немен орындайды? Оқушылардың ықтимал жауаптары:
Аспаптар мен орындайды. • Қандаймузыкалықаспаптардыбілесің? •
Музакалықаспаптарүйірмесінеқатысасыңба? •
Сағанқандайаспаптаойнағанұнайды
Айтылым
Үлгі: Мынау- дауылпаз. Бұл
ағаш және теріден жасалған .Оның бауы, таяғы
бар.
Айтайық
-Қобыз ойнасам бола
ма?
-Әрине. Өнер бәрімізге ортақ
мұра ғой. Кел, ойна.
Сергіту сәтін
орындайды.
Мектебің мынау
класың,
Осында 10 жыл
тұрасың.
Тарыдай боп
кіресің,
Таудай болып
шығасың..
Айтылым
Түсініп
оқы.

Жазылым
Айтылы
Мәтін бойынша сұрақ
құра.
Үлгі: Әсет бүгін қайда
барды?
Айтылым
Сұрақтарға жауап
таңда
Күнделікке не
жазамыз?
Күнделікті қалай
жазамыз?
*Күнделікке күн сайын жазуға
болады?
*Күнделікке маңызды оқиғаларды
жазамыз
*Менің ойымша, күнделік
жазудың ережесі жоқ
Айтылым
Деңгейлік
тапсырмалар:
1 деңгей: Оқып,
аудар.
Қазақтың ұлттық
аспаптарына
адырна, аса таяқ,
домбыра,
дауылпаз, жетіген, желбуаз,
қобыз,
сақпан, және қоңырау
жатады.
Айтылым
Бағандағы сөздерді
сәйкестендіріп жаз.
Жетіген - екі ішекті
аспабы
Домбыра- ысқышы бар
аспап.
Қобыз- көп ішекті шертпелі
аспабы
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|