Атибекова Бакытгуль Құрманбаевна
«Сандуғаш» бөбекжай-балабақшасы
Тәрбиеші
Алматы облысы
Қарасай ауданы
Қаскелен қаласы
Тақырыбы: «Ұлттық бұйымдары»
Ұлттық бұйымдары.
(Қоршаған ортамен таныстыру, қазақ тілі)



Ұйымдастырылған іс-әрекетінің тақырыбы:
Ұлттық бұйымдары.
(қоршаған ортмен танысу, қазақ тілі)
Міндетті: Қазақ халқының бұйымдармен таныстыру. Ұлттық заттарды, бұйымдарды зерттеу барысында олардың пішінін, көлемін көзбен өлшеу, қолмен ұстау арқылы көрнекі-бейнелік ойлауды, есте сақтауды, қиялдауды, сөйлеуді, қолдың ұсақ моторикасын, танымдық қызығушылықты дамыту, геометриялық пішіндерді көру және сипап сезу арқылы зерттеу дағдыларын қалыптастыру,түрлі балалар әрекеттерінде бейнелеген суреттері, бұйымдары бойынша әңгімелер құрастыруға баулу, көркем сөзге баулу,
Кіріктірілген :математика негіздері, сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру, музыка.
Барысы:
«Ұлттық бұйымдар» мұражайына саяхат жасаймыз. Мұражайға кіру үшін біз жұмбақтарды шешуімыз керек.
Ұзын мойын, екі ішек,
Қатар-қатар тепкішек,
Басып көрсең, бір – бірлеп
Үн шығады, күмбірлеп (Домбыра)
Сусынға арналған,
Теріден жасалған (Торсық)
Жарайсындар балалар, міне билетке ие болдық.
Мұражайға қош келдіңдер
Алғашқы бұйым – домбыра.
Домбыра туралы не білесіңдер?
Домбыра қазақтың ұлттық музыкалық аспабы.
Кел ойынайық домбыра,
Телефонның орнына.
Қос ішектер, әйбат
Былай былай ойнап.
Домбыраның үнімен
Бақшамызда ойнаймыз
Келесі бұйым - асық.
Асық туралы не білесіңдер?
Он саусағым асықты,
Қолға алуға асықты.
Алшы, тәйкі, шік пен бүк
Асығынды жерге тік.
Кел ойынайық,досым.
Қызық ойын болсын
Келесі – киіз үй.
Киіз үй туралы не білесіңдер?
Кәне,кәне тұрайық
Киіз үйді құрайық
Бір ұйқты қолға алып
Шаңыраққа тағайық
Оңға,соға бүрылып
Арқандарды тартайық
Ал мынау - сандық, бұлда қазақ ұлттық бұйымы. Оны шеберлер ағаштан жасайды.
Келесі бұйым – торсық. Көне ыдыс. Торсық теріден жасалған, сусынға арналған.
«АРТ студия»
Міндеті: сәндік-қолданбалы өнерге қызығушылықты дамыту, заттардың пішіні: дөңгелек, сопақ, шаршы, тікбұрыш, үшбұрыш, көлемі бөліктерінің орналасуы туралы түсініктерді бекіту, мүсіндеуде қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын жетілдіру, ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеу, алдымен қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ойдан құрастыруға мүмкіндік беру, құрастырылған бөлшектерінің кеңістікте орналасуын айқындау, ұқыптылыққа тәрбиелеу, қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын қалыптастыру.
Торсық, домбыра, сандық, киіз үй
Домбыраны асықтардан құрастыру.
Киіз құрастыру
Торсықтын суретін салу(трафарет, оюлармен безендіру)
Сандыққа оюлар жапсыру
Бала, бала, балақай
Күй тартылдылды, алақай.
Бата,тілек айтайық
Санамызға жаттайық
Жаса, жаса қазақ тіл
Жаса,жаса ғажап тіл.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ұлттық бұйымдары»
«Ұлттық бұйымдары»
Атибекова Бакытгуль Құрманбаевна
«Сандуғаш» бөбекжай-балабақшасы
Тәрбиеші
Алматы облысы
Қарасай ауданы
Қаскелен қаласы
Тақырыбы: «Ұлттық бұйымдары»
Ұлттық бұйымдары.
(Қоршаған ортамен таныстыру, қазақ тілі)



Ұйымдастырылған іс-әрекетінің тақырыбы:
Ұлттық бұйымдары.
(қоршаған ортмен танысу, қазақ тілі)
Міндетті: Қазақ халқының бұйымдармен таныстыру. Ұлттық заттарды, бұйымдарды зерттеу барысында олардың пішінін, көлемін көзбен өлшеу, қолмен ұстау арқылы көрнекі-бейнелік ойлауды, есте сақтауды, қиялдауды, сөйлеуді, қолдың ұсақ моторикасын, танымдық қызығушылықты дамыту, геометриялық пішіндерді көру және сипап сезу арқылы зерттеу дағдыларын қалыптастыру,түрлі балалар әрекеттерінде бейнелеген суреттері, бұйымдары бойынша әңгімелер құрастыруға баулу, көркем сөзге баулу,
Кіріктірілген :математика негіздері, сөйлеуді дамыту, көркем әдебиет, сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру, музыка.
Барысы:
«Ұлттық бұйымдар» мұражайына саяхат жасаймыз. Мұражайға кіру үшін біз жұмбақтарды шешуімыз керек.
Ұзын мойын, екі ішек,
Қатар-қатар тепкішек,
Басып көрсең, бір – бірлеп
Үн шығады, күмбірлеп (Домбыра)
Сусынға арналған,
Теріден жасалған (Торсық)
Жарайсындар балалар, міне билетке ие болдық.
Мұражайға қош келдіңдер
Алғашқы бұйым – домбыра.
Домбыра туралы не білесіңдер?
Домбыра қазақтың ұлттық музыкалық аспабы.
Кел ойынайық домбыра,
Телефонның орнына.
Қос ішектер, әйбат
Былай былай ойнап.
Домбыраның үнімен
Бақшамызда ойнаймыз
Келесі бұйым - асық.
Асық туралы не білесіңдер?
Он саусағым асықты,
Қолға алуға асықты.
Алшы, тәйкі, шік пен бүк
Асығынды жерге тік.
Кел ойынайық,досым.
Қызық ойын болсын
Келесі – киіз үй.
Киіз үй туралы не білесіңдер?
Кәне,кәне тұрайық
Киіз үйді құрайық
Бір ұйқты қолға алып
Шаңыраққа тағайық
Оңға,соға бүрылып
Арқандарды тартайық
Ал мынау - сандық, бұлда қазақ ұлттық бұйымы. Оны шеберлер ағаштан жасайды.
Келесі бұйым – торсық. Көне ыдыс. Торсық теріден жасалған, сусынға арналған.
«АРТ студия»
Міндеті: сәндік-қолданбалы өнерге қызығушылықты дамыту, заттардың пішіні: дөңгелек, сопақ, шаршы, тікбұрыш, үшбұрыш, көлемі бөліктерінің орналасуы туралы түсініктерді бекіту, мүсіндеуде қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын жетілдіру, ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеу, алдымен қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ойдан құрастыруға мүмкіндік беру, құрастырылған бөлшектерінің кеңістікте орналасуын айқындау, ұқыптылыққа тәрбиелеу, қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын қалыптастыру.
Торсық, домбыра, сандық, киіз үй
Домбыраны асықтардан құрастыру.
Киіз құрастыру
Торсықтын суретін салу(трафарет, оюлармен безендіру)
Сандыққа оюлар жапсыру
Бала, бала, балақай
Күй тартылдылды, алақай.
Бата,тілек айтайық
Санамызға жаттайық
Жаса, жаса қазақ тіл
Жаса,жаса ғажап тіл.
шағым қалдыра аласыз













