https://qrmedia.
kz/dNN6o
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
(МТ) Қазақы
дастарқан
туралы
мағлұмат
беру
Оқушылар
бейнежазбаны көріп, ұлттық дастарқан туралы мағлұматтар ала отырып
ұлттық тағамдармен (қазы-қарта, құрт- ірімшік,
жал-жая,
бауырсақ), дастарқан
жаю
әдебімен танысады.
Сонымен
қатар
өздеріне таныс ұлттық
тағамдарын айтады
«Сұрақ-жауап айдары»
-
Бейнежазбадан не
көрдік?
-
Оның ішінде
қандай
ұлттық
тағамдар таныс
болды?
-
Ұлттық
тағамдарға мін
тағуға бола
ма?
-
Жарайсыңдар, балалар,
олай
болса,
біз бүгінгі сабақта қазақ
халқының дастарқаны туралы білетін
боламыз
ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС
«Пазл» әдісімен
тапсырма 5 топқа
беріеді
Жұмыс алдында
қауіпсіздік ережесін
еске
түсіру.
Қазақы дастарқан
көріністері бар
сурет қиындылары
таратылады.
1-тапсырма. «Қазақы дастарқан» коллажы
Қажетті құрал-жабдықтар:
А4 пішімді
түрлі
түсті
қағаз,
қайшы,
желім, жіп
т.б.
Жұмыстың орындалу реті:
Ұлттық тағамдар
суреттерін мұқият
қиып
ал.
Қиып алынған
суреттерді А4
қағазына желімдеу
арқылы коллаж
жаса.
тапсырма. «Қазақы дастарқан» (пазл құрастыру)
Оқушыларға қазақы
дастарқан
суреттері
бар пазлдар
беріледі.
Шығармашылық идеялар
мен
ерекшелігін, пішін, фактурасы,
біріктіру тәсілін, дайындау технологиясын
салыстырып көрсетеді.
Сергіту сәті
«Қазақы
дастарқаным» (М.
Омаров)
әнінің
ырғағына қосылып,
би
қимылдарын жасау.
«Он
сұрақ» әдісі
Бұл әдіс бүгінгі
өткен тақырып бойынша оқушының ойын
жинақтауға, алған
білімін түйіндеуге, сабақты
қорытындылауға бағытталған.
Бір оқушыны
таңдап
алып,
оның маңдайына негізгі сабаққа
байланысты белгілі бір сөзді
жапсыру
Қатысушы сыныпқа сұрақ
қояды. Оған
жауап
ретінде
«иә»
немесе
«жоқ» деген жауап берілуі
керек.
«Білім гүлі» әдісі
Оқушыларға сабақ
соңында
үш
түрлі
гүл
таратылады.
Өз жұмысының
нәтижелері бойынша оқу мақсатына қаншалықты жеткендігін және өзінің біліміне
қаншалықты сенімді екендігін
көрсетеді.
|
Қазақы дастарқан
туралы
мағлұмат алып, түсініктері
қалыптасады.
Ұлттық тағамдарды біледі,
қазақтың салт-дәстүрімен
танысады.
Ұлттық тәрбие
алады,
өздеріне
таныс ұлттық тағамдарын
айтады.
Оқушылар қойған
сұрақтаарға жауап
береді.
Бейнежазбадан не
көргендігі туралы айтады, өздерінің
күнделікті жеп жүрген тағамдары жайлы
айтады.
Практикалық жұмыс
алдында қауіпсіздік ережесін
қайталап,
естеріне
түсіреді.
Дескрипторы:
-
Бүгінгі тақырыпқа
байланысты тапсырмалар
орындайды.
-
Практикалық жұмыс
жасау үшін қажетті құрал-жабдықтарын дайындап
алады.
-
Топпен құрастыру,
біріктіру, үйлестіру
арқылы
коллаж
жасап
үйренеді.
-
Ұйымшылдыққа, ептілікке
тәрбиеленеді. Дескрипторы:
-
Ұлттық
тағам
түрлерімен танысады.
2.«Қазақы дастарқан» пазлын
құрастырады.
«Қазақы дастарқаным» әнінің
ырғағымен би
қимылдарын
оқушылар жасайды.
«Он сұрақ»
әдісі
арқылы
алған біліміне
сүйене
отырып,
бүгінгі тақырыпты
қорытындылайды.
Мұғалім таңдап алған
оқушыға жасырылған негізгі
сөзді
табу
үшін
сұрақтар қояды,
оқушы
сол
арқылы бүгінгі сабаққа қатысты
ұғымды табады.
Мысалы, сандық
жасырылады.
-
Бұл үй
жиһазына жата ма?
-
Ол
не
сақтайтын бұйым?
Оны күнделікті пайдаланамыз ба?
Сары
түс – сабақты жақсы
түсіндім Жасыл түс –
өте
жақсы
түсіндім,
мен үшін қызықты
болды
Қызыл түс –
тақырып
бойынша
әлі
де ізденуім
керек
|
Смайлик арқылы
бағалау
|
«Қазақы дастарқан»
бейнежазба QR
код
Қауіпсіздік
ережесі
Сергіту сәті https://yout
u.be/KOe7 KZOYmBs
|