Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару
Оқу мақсатымен таныстыру
Үй тапсырмасын сұрайды
ОЙТҮРТКІ
-
Ұлттық мәдениет туралы
не айта аласыз?
-
Бүгінгі қазақ өнері мен
мәдениеті туралы қандай ақпарат білесіз?
-
Театр мәдениеті қандай
болу керек?
|
Мұғаліммен амандасады
Назарын сабаққа аударады
Оқу мақсатымен танысады
Үй тапсырмасын айтады
|
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
1 балл
|
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма Мәтінді
мұқият тыңдап, ақпаратты ретімен
орналастырыңыз.
А)
|
Бұл-М.Әуезов атындағы драма
театрының алды.
|
2
|
Ә)
|
Жаныңа рухани байлық іздеп
келген әрбір жан сахна шымылдығы ашылғаннан-ақ тына қалмай
ма?
|
4
|
Б)
|
Иә, сахна шымылдығы жабылды,
бірақ жүректегі ұлы өнерге деген құрметтің ақ шымылыдығы ешқашан
жабылмайды.
|
6
|
В)
|
Көрерменін көп ұзатпай-ақ
жап-жаңа қойлымдарымен сүйіншілеп отыратын театр-нағыз рухани
байлықтың көзі
|
3
|
Г)
|
Олармен қосыла жылайды, олармен
қосыла шаттанады.
|
5
|
Ғ)
|
Тас мүсінді тау тұлғада «Ертең
келіңдер, халқым! Нағыз өнерден рухани қазына жинаңдар!» деп
отырғандай көрінеді
|
7
|
Д)
|
Сағат 18:30.Абай көшесі бойынан
ойып тұрып орын тепкен ұлы ғимараттың алды адамдарға лық
толы.
|
1
|
Дескриптор:
-ақпараттарды ретімен
орналастырады.
2-тапсырма.
Мәтіндегі ақпараттың дұрыс-бұрысын анықтаңыз.
Р/с
|
Ақпарат
|
дұрыс
|
бұрыс
|
1
|
Бұл-Ғ.Мүсірепов атындағы
академиялық балалар мен жасөспірімдер
театры.
|
|
-
|
2
|
Өнердің өресінде рухани
гүлденген бұл ортаның киесі бар.
|
+
|
|
3
|
Тетарды ерекше қадірлейтін
жандар күн сайын М.Әуезов атындағы бұл өнер ордасын шамалақ пен
қолпаштауға толтырады.
|
|
-
|
4
|
Тағы да театр алды адамдарға
лық толы, себебі кеше М.Әуезов шығарып салып жатып, халқын қайта
шақырған.
|
+
|
|
5
|
Шамамен үш сағаттай ғана сахна
-ғұмырда өмір сүрген әртістер ел алдына шығып
иілуде
|
|
-
|
Дексриптор:
-дұрыс ақпараттарды
табады;
-бұрыс ақпараттарды
табады.
3-тапсырма. Автордың
тілдік қолданысы арқылы астарлы ойды
анықтаңыз
Көрерменін көп ұзатпай-ақ
жап-жаңа қойылымдарымен сүйіншілеп отыратын театр-нағыз рухани
байлықтың көзі.
|
Театр-рухани орда
|
Қойлым қойып, одан әртіс рахат
алса, оны көріп халық қайратттанады.
|
Сахна шымылдығы жабылды, бірақ
жүректегі ұлы өнерге деген құрметтің ақ шымылдығы ешқашан
жабылмайды.
|
Тас мүсінді тау тұлғада «Ертең
де келіңдер, халқым! Нағыз өнерден раухни қазына жинаңдар!»-деп
отырғандай көрінеді.
|
Дескриптор:
-астарлы ойды
анықтайды.
4-тапсырма. Жай
сөйлемнің құрылымдық түрлеріне ажырат.
Сөйлемдер
|
жақты
|
жақсыз
|
Жалаң
|
жайылма
|
Толымды
|
Толымсыз
|
атаулы
|
1.Сағат18:00-де сахна
шымылдығын аштық.
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Ортаға қара шекпенін киіп
Мұқағали шықты
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Оның сырға толы өлеңдері
жанымды емдегендей болды.
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Менің оны тыңдағым келді
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Көрермен-дер театр залына кірді.
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-жай сөйлемнің түрлерін
ажыратады.
Жақты/жақсыз
Жалаң/жайылма
Толымды/толымсыз
5-тапсырма. Сөйлемдерді
атаулы сөйлемдерге айналдырып
жазыңдар.
1.Мезгіл жаз еді.2.Ай жарқырап
тұрған. 3.Күн ыстық еді. 4.Дала қатты аяз еді. 5.Күн ұясына батып
барады. 6.Кеш болды.
Дескриптор:
-сөйлемдерді атаулы
сөйлемдерге айналдырады.
-жазу каллиграфиясын
сақтайды.
|
Ақпараттарды ретімен
орналастырады
Дұрыс/бұрысын
анықтайды.
Астарлы ойды
анықтайды.
Жай сөйлем түрлерін
ажыратады
Атаулы сөйлемге
айналдырады
|
Дескрип-тор арқылы
бағалау
1
балл
Дескриптор арқылы
бағалау
2
балл
Дексриптор арқылы
бағалау
1
балл
Дескриптор арқылы
бағалау
3
балл
Дескриптор арқылы
бағалау
2
балл
|
Тарат-па
материалдары
|