Материалдар / Ұлттық мәдениет 8-сынып қазақ тілі

Ұлттық мәдениет 8-сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсатқа бағытталған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2023
1403
23 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп:

Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Ермекова Гулназира Кенжесовна

Күні:10.04.2023 ж.

Пәні: қазақ тілі

Сынып: 8 «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ұлттық мәдениет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау

8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану

Сабақтың мақсаты

  • тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды

  • жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады

Құндылықтарға баулу

Театр туралы білімдерін кеңейте отырып, театрға деген сүйіспеншілігін қалыптастыру

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Оқу мақсатымен таныстыру


Үй тапсырмасын сұрайды

ОЙТҮРТКІ

  • Ұлттық мәдениет туралы не айта аласыз?

  • Бүгінгі қазақ өнері мен мәдениеті туралы қандай ақпарат білесіз?

  • Театр мәдениеті қандай болу керек?


Мұғаліммен амандасады

Назарын сабаққа аударады

Оқу мақсатымен танысады

Үй тапсырмасын айтады


Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

1 балл


Сабақтың ортасы

1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңдап, ақпаратты ретімен орналастырыңыз.

А)

Бұл-М.Әуезов атындағы драма театрының алды.

2

Ә)

Жаныңа рухани байлық іздеп келген әрбір жан сахна шымылдығы ашылғаннан-ақ тына қалмай ма?

4

Б)

Иә, сахна шымылдығы жабылды, бірақ жүректегі ұлы өнерге деген құрметтің ақ шымылыдығы ешқашан жабылмайды.

6

В)

Көрерменін көп ұзатпай-ақ жап-жаңа қойлымдарымен сүйіншілеп отыратын театр-нағыз рухани байлықтың көзі

3

Г)

Олармен қосыла жылайды, олармен қосыла шаттанады.

5

Ғ)

Тас мүсінді тау тұлғада «Ертең келіңдер, халқым! Нағыз өнерден рухани қазына жинаңдар!» деп отырғандай көрінеді

7

Д)

Сағат 18:30.Абай көшесі бойынан ойып тұрып орын тепкен ұлы ғимараттың алды адамдарға лық толы.

1

Дескриптор:

-ақпараттарды ретімен орналастырады.


2-тапсырма. Мәтіндегі ақпараттың дұрыс-бұрысын анықтаңыз.

Р/с

Ақпарат

дұрыс

бұрыс

1

Бұл-Ғ.Мүсірепов атындағы академиялық балалар мен жасөспірімдер театры.


-

2

Өнердің өресінде рухани гүлденген бұл ортаның киесі бар.

+


3

Тетарды ерекше қадірлейтін жандар күн сайын М.Әуезов атындағы бұл өнер ордасын шамалақ пен қолпаштауға толтырады.


-

4

Тағы да театр алды адамдарға лық толы, себебі кеше М.Әуезов шығарып салып жатып, халқын қайта шақырған.

+


5

Шамамен үш сағаттай ғана сахна -ғұмырда өмір сүрген әртістер ел алдына шығып иілуде


-


Дексриптор:

-дұрыс ақпараттарды табады;

-бұрыс ақпараттарды табады.


3-тапсырма. Автордың тілдік қолданысы арқылы астарлы ойды анықтаңыз

Сөйлемдер

Астар-лы ой


Көрерменін көп ұзатпай-ақ жап-жаңа қойылымдарымен сүйіншілеп отыратын театр-нағыз рухани байлықтың көзі.


Театр-рухани орда

Қойлым қойып, одан әртіс рахат алса, оны көріп халық қайратттанады.

Сахна шымылдығы жабылды, бірақ жүректегі ұлы өнерге деген құрметтің ақ шымылдығы ешқашан жабылмайды.

Тас мүсінді тау тұлғада «Ертең де келіңдер, халқым! Нағыз өнерден раухни қазына жинаңдар!»-деп отырғандай көрінеді.

Дескриптор:

-астарлы ойды анықтайды.

4-тапсырма. Жай сөйлемнің құрылымдық түрлеріне ажырат.

Сөйлемдер

жақты

жақсыз

Жалаң

жайылма

Толымды

Толымсыз

атаулы

1.Сағат18:00-де сахна шымылдығын аштық.








2.Ортаға қара шекпенін киіп Мұқағали шықты








3.Оның сырға толы өлеңдері жанымды емдегендей болды.








4.Менің оны тыңдағым келді








5.Көрермен-дер театр залына кірді.








Дескриптор:

-жай сөйлемнің түрлерін ажыратады.

Жақты/жақсыз

Жалаң/жайылма

Толымды/толымсыз

5-тапсырма. Сөйлемдерді атаулы сөйлемдерге айналдырып жазыңдар.

1.Мезгіл жаз еді.2.Ай жарқырап тұрған. 3.Күн ыстық еді. 4.Дала қатты аяз еді. 5.Күн ұясына батып барады. 6.Кеш болды.

Дескриптор:

-сөйлемдерді атаулы сөйлемдерге айналдырады.

-жазу каллиграфиясын сақтайды.



Ақпараттарды ретімен орналастырады















Дұрыс/бұрысын анықтайды.























Астарлы ойды анықтайды.















Жай сөйлем түрлерін ажыратады





















Атаулы сөйлемге айналдырады















Дескрип-тор арқылы бағалау


1 балл



















Дескриптор арқылы бағалау

2 балл










Дексриптор арқылы бағалау

1 балл



















Дескриптор арқылы бағалау


3 балл



















Дескриптор арқылы бағалау

2 балл







Тарат-па материалдары

Сабақтың соңы



3 «Қ»

Қызық

Қиын

Құнды

Үйге тапсырма


Сабаққа кері байланыс береді


Үй тапсырмасын алады

1-10 балл аралығында бағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ