ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
Б Нұрлыбеков |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Нурбеков Марат |
||||
|
Сынып |
10 «А» |
|
|
|
|
|
Күні |
07.11.24ж |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
Бөлім |
4-бөлім. Қазақстандық ұлттық ойынындағы шығармашылық қабілеттілік. |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ұлттық ойындардың іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу. |
||||
|
Оқу мақсаттары |
10. 2. 5. 5. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін сын тұрғысынан бағалау, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Жарыс кезіндегі әрекеттерге төрелік жасайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Түрлі қазақтың ұлттық ойындарындағы өздерінің қозғалыс дағдылары және сыни ойлауды талқылау. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: Ұлттық, зияткерлік ойындар, стратегия, тактика, қазандық, «Ақ сүйек», «Көкпар» «Жеті тас», ойыншы, төреші, жүргізуші, жаттықтырушы рөлдері, команда, бірлескен жұмыс, қарсылас, шабуыл, қорғаныс, ереже, баға, әділ ойын, талқылау, ойлану, зерттеу, қағып алу, алып жүру/допты жоғалту. Талқылауға арналған сұрақтар: - берілген ойында басымдылыққа ие болу үшін қандай стратегия мен тактиканы қолданасыз? - қандай болмасын ойын сіздердің әлеуметтік дағдыларыңызды қалай дамытады? - ойын күрделірек болу үшін қалай өзгертуге болады? - осы ойында басымдылыққа ие болу үшін қандай шабуылдау стратегиясын қолдануға болады? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
||||
|
Бастапқы білім |
Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындарын ережеге сай ойнайды. |
||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Ысқырық, секундомер, 7 тас (жұмыр, үлкен тастар), шифер, домино, сызықпен белгілеуге бор, доп, интернет ресурсы |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
(Ж, С, К) «Жеті тас» ойыны. Ойынға екі команда қатысады. Ойын алаңның ортасында басталады. Алаңның ортасында жеті тас бірінің үстінде бірі тұрады. Әр қатысушы өзінің кезегінің реті бойынша доппен осы тастарды құлату керек. Егер ойыншы құлата алмаса, кезек келесі команданың ойыншысына беріледі және осылай жалғаса береді. Егер команда тастарды құлатса, тастарды жинап, қайта құру керек. Осы уақытта екінші команда қарсыластарына допты тигізу керек, қарсыластары тастар жатқан жерге жақындамау үшін кедергі жасауға тактика құру. Тастарды бірінің үстіне бірін қойған команда ұпайлар алады. |
Ойын ережесі бойынша қатысушыны ұруға, арқасынан итеруге болмайды. Сұраңыз: Бұл ойында басымдылыққа ие болу үшін қандай шабуыл стратегиясына қолдануға болады? Комуникативті дағдыларды дамыту үшін қандай амал қолданар едіңіз? |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. Бағалау: Мұғалім оқушыларына өзіндік және бірін бірі бағалау арқылы білім бекітеді. |
||
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? _____________________________________________________________________________________________________ |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық ойындардың іс- шараларын ұйымдастыру және өткізу.т
Ұлттық ойындардың іс- шараларын ұйымдастыру және өткізу.т
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
Б Нұрлыбеков |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Нурбеков Марат |
||||
|
Сынып |
10 «А» |
|
|
|
|
|
Күні |
07.11.24ж |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
Бөлім |
4-бөлім. Қазақстандық ұлттық ойынындағы шығармашылық қабілеттілік. |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ұлттық ойындардың іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу. |
||||
|
Оқу мақсаттары |
10. 2. 5. 5. Баламалы идеяларды дамыту мақсатында өзінің және өзгенің шығармашылық қабілетін біріктіру |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін сын тұрғысынан бағалау, сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Жарыс кезіндегі әрекеттерге төрелік жасайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Түрлі қазақтың ұлттық ойындарындағы өздерінің қозғалыс дағдылары және сыни ойлауды талқылау. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: Ұлттық, зияткерлік ойындар, стратегия, тактика, қазандық, «Ақ сүйек», «Көкпар» «Жеті тас», ойыншы, төреші, жүргізуші, жаттықтырушы рөлдері, команда, бірлескен жұмыс, қарсылас, шабуыл, қорғаныс, ереже, баға, әділ ойын, талқылау, ойлану, зерттеу, қағып алу, алып жүру/допты жоғалту. Талқылауға арналған сұрақтар: - берілген ойында басымдылыққа ие болу үшін қандай стратегия мен тактиканы қолданасыз? - қандай болмасын ойын сіздердің әлеуметтік дағдыларыңызды қалай дамытады? - ойын күрделірек болу үшін қалай өзгертуге болады? - осы ойында басымдылыққа ие болу үшін қандай шабуылдау стратегиясын қолдануға болады? |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
||||
|
Бастапқы білім |
Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындарын ережеге сай ойнайды. |
||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Ысқырық, секундомер, 7 тас (жұмыр, үлкен тастар), шифер, домино, сызықпен белгілеуге бор, доп, интернет ресурсы |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
(Ж, С, К) «Жеті тас» ойыны. Ойынға екі команда қатысады. Ойын алаңның ортасында басталады. Алаңның ортасында жеті тас бірінің үстінде бірі тұрады. Әр қатысушы өзінің кезегінің реті бойынша доппен осы тастарды құлату керек. Егер ойыншы құлата алмаса, кезек келесі команданың ойыншысына беріледі және осылай жалғаса береді. Егер команда тастарды құлатса, тастарды жинап, қайта құру керек. Осы уақытта екінші команда қарсыластарына допты тигізу керек, қарсыластары тастар жатқан жерге жақындамау үшін кедергі жасауға тактика құру. Тастарды бірінің үстіне бірін қойған команда ұпайлар алады. |
Ойын ережесі бойынша қатысушыны ұруға, арқасынан итеруге болмайды. Сұраңыз: Бұл ойында басымдылыққа ие болу үшін қандай шабуыл стратегиясына қолдануға болады? Комуникативті дағдыларды дамыту үшін қандай амал қолданар едіңіз? |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. Бағалау: Мұғалім оқушыларына өзіндік және бірін бірі бағалау арқылы білім бекітеді. |
||
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
|
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? _____________________________________________________________________________________________________ |
||
шағым қалдыра аласыз













