Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар: Түрлі қазақтың ұлттық
ойындарындағы өздерінің қозғалыс дағдылары және сыни ойлауды
талқылау. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:
Ұлттық, зияткерлік ойындар, стратегия, тактика, қазандық, «Ақ
сүйек», «Көкпар» «Жеті тас», ойыншы, төреші, жүргізуші,
жаттықтырушы рөлдері, команда, бірлескен жұмыс, қарсылас, шабуыл,
қорғаныс, ереже, баға, әділ ойын, талқылау, ойлану, зерттеу, қағып
алу, алып жүру/допты жоғалту.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
- берілген ойында басымдылыққа
ие болу үшін қандай стратегия мен тактиканы
қолданасыз?
- қандай болмасын ойын
сіздердің әлеуметтік дағдыларыңызды қалай
дамытады?
- ойын күрделірек болу үшін
қалай өзгертуге болады?
- осы ойында басымдылыққа ие
болу үшін қандай шабуылдау стратегиясын қолдануға
болады?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Ынтымақтастық: өзара жақсы
қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады,
бір-біріне көмек көрсетеді.
Академиялық әділдік: бір-бірін
әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен
қарайды.
Өмір бойы оқу: алған білімін
өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген
сүйіспеншілікті қалыптастырады.
Патриотизм және азаматтық
борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен
дәлелдейді.
Өзіне және өзгеге құрмет:
топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге
асырады.
Еңбек пен шығармашылық:
альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске
талпынады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Биология, физика, математика,
қазақ тілі, өзін-өзі
тану, музыка
|