|
Бөлім:Қарттарға көрсетілетін сый-құрмет. Сөздік түрлері. |
Мектеп:Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған облыстық қазақ гимназия-интернаты |
|||||
|
Күні: 13.09.19 |
||||||
|
Сынып: 6 Пән: Қазақ тілі (тереңдету) |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үлкенге- құрмет, кішіге – ізет. |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.4.1 -мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат: |
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Рухани және адамгершілік тәрбие |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану. |
|||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
6.1.4.1 -мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланатынуақыт |
Жоспарбойыншаорындалуытиісіс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||
|
Сабақтыңбасы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал тудыру. Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут -Сәлем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) «Артығын алып таста» әдісімен |
|
||||
|
|
Мұғалім адам бойындағы асыл қасиеттерді атайды, оқушылар «дұрыс» деп жауап беріп отырады, тақырыпқа қатысты емес, артық қосылған сөзді байқаса, «бұрыс» деп алып тастайды. Мысалы: «Мейірімді, қайырымды, еңбекқор, қатігез, қамқор, , ашушаң,үлкенді сыйламау, комектесу, жаман сөз айту, үлкеннің сөзін бөлмеу, кішіге қамқорлық, өтірік айту,үлкенге орын беру т.б. Осындағы асыл қасиеттерді топтастыр «Галереяны шарлау» әдісі арқылы иллюстрациялар көрсетіледі. Оқушылар берілген тірек сөздер мен суреттерді байланыстыра отырып, мәтін құрайды, берілген иллюстрациялар бойынша тақырыпты болжайды. сақ, қандай тұжырым жасауға болады?
I«Кілттік сөздер» әдісі Шарты: Берілген тірек сөздер мен тіркестерді қатыстырып, 1 сөйлем айтыңыз. Тірек сөздер: Сәлемдесу,орын беру,жол беру,үлкенді сыйлау,жақсылық,көмектесу |
|
||||
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма Оқушыларға мәтін тыңдату. Адам бойында жақсы, жаман қасиеттер болады екен. Бізге ақылдылық пен адалдылықты, қарапайымдылық пен кішіпейілділікті, инабаттылықты үлкендер үйретеді. Бойымызға анамыздың ақ сүтімен, анамыздың тілімен дариды. Біз оны түсініп ата-бабамыздың салт-дәстүрі, әдеттерін үйренуге тырысамыз. Адам болатын бала жақсы қасиеттерді үйреніп, жаман мінез, әдеттерден, ұнамсыз қылықтардан аулақ болуға тырысады. Басқалармен қарым – қатынас жасағанда әдеп пен ақылды ұмытпайды.
"Ақпаратты сүзу" әдісі Оқушылар мәтінді тыңдап болғаннан кейін, қаншалықты мәтінді тыңдағандарын анықтау үшін бір-біріне түсіндіреді. Мәтін бойынша 3 сұрақ жазып басқа топпен алмасады. Дескриптор: - мәтіннен ақпаратты тыңдап, өз сөзімен түсіндіреді. - мәтін мазмұнына қатысты 3 сұрақ құрастырады, сұрақтарға жауап береді.
ҚБ «Ым-ишара» 2-тапсырма. «Шеңбер бойындағы әңгіме». Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге отырады, жақсылық деген не, оны білудің маңыздылығы туралы сөйлеседі. 2 минут ішкі шеңбердегі оқушылар сөйлейді, 2 минуттан кейін сыртқы шеңбердегілер ойды жалғастырып кетеді. Жұптар бір-біріне: - Ойын еркін жеткізуіне; - Сөздік қорына; .Мұғалім аралап, бағалап жүреді.
ҚБ «Бас бармақ» 3-тапсырма. Жазбаша жұмыс «Аяқталмаған сөйлем» Мына сөйлемді аяқтаңдар. Менің ойымша, мен …Өзгелер мені …Мен келешекте …Бойымнан табылады.....Жақсы қасиет......Жамандықты түсінсем..... ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек» |
Аудиожазба
Мәтіндер
|
||||
|
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма: |
Маған қызықты болды... Маған қиындау
болды… «Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі» эссе жазу. |
|
||||
|
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ресурстар |
|
Басы 2минут 3 мин Ортасы 10 мин |
Жақсы қасиет...... Жамандықты түсінсем..... |
Суреттер топтамасы Тірек сөздер Қанатты сөздер |
|
Соңы 5 минут |
«Тәжірибе бекеті» тапсырмасы "Жансыз суретті топшылау» әдісі - Балалар, суреттен не көріп отырсыңдар? - Суреттерде адам бойында кездесетін қандай жағымсыз қасиеттер бейнеленген? Сурет бойынша мәтін құрау . Дескриптор: - сурет бойынша өз ойларын айтады;мәтін құрайды. - адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді айырады; - адами қасиеттерді өз бетінше салыстырады. Сергіту сәті: «Сиқыршы, сиқыршы мен қандаймын?» Жүргізуші: Құрметті достар, мына қорапта сендерге арналған сөздер, оны сендерге сиқыршы жазып қалдырды, кімде –кім «Сиқыршы, сиқыршы мен қандаймын?» деп қораптан бір парақ қағазды алса, сонда жазылған қасиетке ие болады. «Жақсылық тамшысы» Оқушылардың санына сәйкес алдын ала дайындалған тамшы үлгісінде қиылған қағаздарды үлестіріледі. Әр бала тамшыға жақсылық сөздерді жазады. Мұғалім тақтаға тамшыларды ілуді ұсынады. Тамшыны іліп жатқанда әр бала өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын жария етеді. — Балалар, әрқайсысыңның тамшыдай жасаған жақсылықтарыңды қосқанда үлкен дарияға (мұғалім тамшылар ілінген плакат астына көкпеңбек дария суретін апарып іледі) айналды. Яғни, әр адамның жаны жақсылыққа толы болса, жер бетінде бейбітшілік орнап, адамдар бақытты өмір сүреді. ҚБ. "Жақсының жүрген жері - шашу, жаманның жүрген жері - ашу" (Қадыр Мырза Әли). Барлық оқушыға конфет ұсыну |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық құндылық шежіресі – әдебиет әлемінің көркемдік өрнегі
Ұлттық құндылық шежіресі – әдебиет әлемінің көркемдік өрнегі
|
Бөлім:Қарттарға көрсетілетін сый-құрмет. Сөздік түрлері. |
Мектеп:Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған облыстық қазақ гимназия-интернаты |
|||||
|
Күні: 13.09.19 |
||||||
|
Сынып: 6 Пән: Қазақ тілі (тереңдету) |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үлкенге- құрмет, кішіге – ізет. |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.4.1 -мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат: |
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Рухани және адамгершілік тәрбие |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану. |
|||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
6.1.4.1 -мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланатынуақыт |
Жоспарбойыншаорындалуытиісіс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||
|
Сабақтыңбасы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал тудыру. Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут -Сәлем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) «Артығын алып таста» әдісімен |
|
||||
|
|
Мұғалім адам бойындағы асыл қасиеттерді атайды, оқушылар «дұрыс» деп жауап беріп отырады, тақырыпқа қатысты емес, артық қосылған сөзді байқаса, «бұрыс» деп алып тастайды. Мысалы: «Мейірімді, қайырымды, еңбекқор, қатігез, қамқор, , ашушаң,үлкенді сыйламау, комектесу, жаман сөз айту, үлкеннің сөзін бөлмеу, кішіге қамқорлық, өтірік айту,үлкенге орын беру т.б. Осындағы асыл қасиеттерді топтастыр «Галереяны шарлау» әдісі арқылы иллюстрациялар көрсетіледі. Оқушылар берілген тірек сөздер мен суреттерді байланыстыра отырып, мәтін құрайды, берілген иллюстрациялар бойынша тақырыпты болжайды. сақ, қандай тұжырым жасауға болады?
I«Кілттік сөздер» әдісі Шарты: Берілген тірек сөздер мен тіркестерді қатыстырып, 1 сөйлем айтыңыз. Тірек сөздер: Сәлемдесу,орын беру,жол беру,үлкенді сыйлау,жақсылық,көмектесу |
|
||||
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма Оқушыларға мәтін тыңдату. Адам бойында жақсы, жаман қасиеттер болады екен. Бізге ақылдылық пен адалдылықты, қарапайымдылық пен кішіпейілділікті, инабаттылықты үлкендер үйретеді. Бойымызға анамыздың ақ сүтімен, анамыздың тілімен дариды. Біз оны түсініп ата-бабамыздың салт-дәстүрі, әдеттерін үйренуге тырысамыз. Адам болатын бала жақсы қасиеттерді үйреніп, жаман мінез, әдеттерден, ұнамсыз қылықтардан аулақ болуға тырысады. Басқалармен қарым – қатынас жасағанда әдеп пен ақылды ұмытпайды.
"Ақпаратты сүзу" әдісі Оқушылар мәтінді тыңдап болғаннан кейін, қаншалықты мәтінді тыңдағандарын анықтау үшін бір-біріне түсіндіреді. Мәтін бойынша 3 сұрақ жазып басқа топпен алмасады. Дескриптор: - мәтіннен ақпаратты тыңдап, өз сөзімен түсіндіреді. - мәтін мазмұнына қатысты 3 сұрақ құрастырады, сұрақтарға жауап береді.
ҚБ «Ым-ишара» 2-тапсырма. «Шеңбер бойындағы әңгіме». Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге отырады, жақсылық деген не, оны білудің маңыздылығы туралы сөйлеседі. 2 минут ішкі шеңбердегі оқушылар сөйлейді, 2 минуттан кейін сыртқы шеңбердегілер ойды жалғастырып кетеді. Жұптар бір-біріне: - Ойын еркін жеткізуіне; - Сөздік қорына; .Мұғалім аралап, бағалап жүреді.
ҚБ «Бас бармақ» 3-тапсырма. Жазбаша жұмыс «Аяқталмаған сөйлем» Мына сөйлемді аяқтаңдар. Менің ойымша, мен …Өзгелер мені …Мен келешекте …Бойымнан табылады.....Жақсы қасиет......Жамандықты түсінсем..... ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек» |
Аудиожазба
Мәтіндер
|
||||
|
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма: |
Маған қызықты болды... Маған қиындау
болды… «Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі» эссе жазу. |
|
||||
|
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ресурстар |
|
Басы 2минут 3 мин Ортасы 10 мин |
Жақсы қасиет...... Жамандықты түсінсем..... |
Суреттер топтамасы Тірек сөздер Қанатты сөздер |
|
Соңы 5 минут |
«Тәжірибе бекеті» тапсырмасы "Жансыз суретті топшылау» әдісі - Балалар, суреттен не көріп отырсыңдар? - Суреттерде адам бойында кездесетін қандай жағымсыз қасиеттер бейнеленген? Сурет бойынша мәтін құрау . Дескриптор: - сурет бойынша өз ойларын айтады;мәтін құрайды. - адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді айырады; - адами қасиеттерді өз бетінше салыстырады. Сергіту сәті: «Сиқыршы, сиқыршы мен қандаймын?» Жүргізуші: Құрметті достар, мына қорапта сендерге арналған сөздер, оны сендерге сиқыршы жазып қалдырды, кімде –кім «Сиқыршы, сиқыршы мен қандаймын?» деп қораптан бір парақ қағазды алса, сонда жазылған қасиетке ие болады. «Жақсылық тамшысы» Оқушылардың санына сәйкес алдын ала дайындалған тамшы үлгісінде қиылған қағаздарды үлестіріледі. Әр бала тамшыға жақсылық сөздерді жазады. Мұғалім тақтаға тамшыларды ілуді ұсынады. Тамшыны іліп жатқанда әр бала өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын жария етеді. — Балалар, әрқайсысыңның тамшыдай жасаған жақсылықтарыңды қосқанда үлкен дарияға (мұғалім тамшылар ілінген плакат астына көкпеңбек дария суретін апарып іледі) айналды. Яғни, әр адамның жаны жақсылыққа толы болса, жер бетінде бейбітшілік орнап, адамдар бақытты өмір сүреді. ҚБ. "Жақсының жүрген жері - шашу, жаманның жүрген жері - ашу" (Қадыр Мырза Әли). Барлық оқушыға конфет ұсыну |
|
шағым қалдыра аласыз













