2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ұлттық құндылықтар-ел қазынасы 6-сынып

Ұлттық құндылықтар-ел қазынасы 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 6.4.2.1.Екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) және сөйлем ішінде орынды қолдану.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Алматы қаласы, Алатау ауданы

181 жалпы білім беретін мектеп,

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Нюсипбаева Назым Касымджановна

Сабақ жоспары


Бөлім атауы: Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика.

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 6-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Ұлттық құндылықтар-ел қазынасы.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

6.4.2.1.Екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) және сөйлем ішінде орынды қолдану.


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің құрылымдық ерекшелігін тану, екпіннің түрлерін ажырату;

Көптеген оқушылар: мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін ажырату, екпіннің түрлерін ажырату;

Кейбір оқушылар: мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, екпіннің мағыналық түрлерін ажырату.


Бағалау критеийлері

  • мәтіннің құрылымдық ерекшелігін біледі.

  • жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау;

  • екпіннің түрлерін ажыратады.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Домбыра, көкпар, Алтыбақан, ұлттық құндылық

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін/ келіспеймін


Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)


Пәнаралық байланыс

Халық ауыз әдебиеті


Осыған дейін меңгерілген білім

Қазақстандағы киелі жерлер


Жоспар





Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.

- Мен мақсатыма жетемін.

- Мен қиялдай аламын.

- Менің қиялым ұшқыр.

І. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ

«Сырлы сандық» әдісі бойынша сыныпты топқа біріктіру және өткенге шолу .

1.Ұлттық тағамдар атаулары ( қазы- қарта, құрт, май, шелпек ,наурыз көже)

2.Ұлттық киім атаулары( сәукеле, бөрік, шапан, былғары етік, тон)

3.Ұлттық ойындар атаулары (алтыбақан, асық, ханталапай, ақсүйек)

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.








Оқушылар қима қағаздар арқылы тақырыпты анықтайды, топтасады.













ҚБ Мадақтама сөздер

6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы











Қима қағаздар

Сабақтың ортасы

















Мағынаны тану

ІІ. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. Әр топқа құрылымы адасқан мәтін бөліктері таратылады.


1-тапсырма. Мәтін бойынша жетекші сұрақтарға жауап беріңіз.

1. Мәтіннің негізгі ойы қандай?

2. Ұлттық құндылықтар қатарына өздерің қандай қасиеттерді арқылы

қосар едіңдер?

3. Осы құндылықты қалай дәріптер едің?


Дескриптор:

- мәтінді мұқият оқып, құрылымын анықтайды. Мазмұнын түсінеді, негізгі ойды анықтайды;

- жетекші сұрақтарға жауап береді;




ІІІ. ЖАҢА САБАҚ

Интерактивті тақта арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі.


Сызбада берілген сөздермен танысып, орыс және қазақ тіліндегі екпіндерді салыстырыңдар.


Бекіту. VІ. ТАҚТАМЕН, ДӘПТЕРМЕН ӨЗІНДІК ЖҰМЫС


2-тапсырма. Бүгінгі тақырыпты қорытындылайды. Екпін түрлеріне мысалдар келтіреді.





Үйге тапсырма:

«Ұлттық құндылық-ел қазынасы» тақырыбында эссе жазып, екпін қай тіркеске түсіп тұрғанын белгілеу.






Мәтіндерді мұқият оқып, құрылымын дұрыс табады, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.

Ережені түсінеді, екпін түрлерін ажыратады.


























Ережеге сүйеніп, екпін түрлеріне мысал келтіріеді.
















ҚБ Мадақтама сөздер


















ҚБ

Мадақтама сөздер






























ҚБ Мадақтама сөздер










Таратпа материалдар




















Интерактивті тақта

Презентация





















Сабақтың соңы


Кері байланыс

Рефлексия

Сабақта мен ... жұмыс істедім.

белсенді / енжар

Мен сабақта өз жұмысыма...

ризамын / риза емеспін

Менің көңіл –күйім ...

жақсы болды / нашарлады.

Сабақ материалы маған ...

түсінікті/ түсініксіз

пайдалы / пайдасыз

қызықты / зеріктіретін

Үй тапсырмасы маған ...

жеңіл / қиын

қызықты / қызықсыз


Қима қағаздар




10 Ақпан 2025
119
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі