Материалдар / «Ұлттық валюта-теңге» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) «Қауіпті селфи»

«Ұлттық валюта-теңге» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) «Қауіпті селфи»

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд және сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
289
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



СЛАЙД: https://docs.google.com/presentation/d/1sZ_xaFq33xMfg0Kyd70jTIUyOGAbo8Nc/edit?usp=sharing&ouid=113367667449896429952&rtpof=true&sd=true



Д.Қонаев атындағы жалпы білім беретін мектеп













Тақырыбы:

«Ұлттық валюта-теңге»

Қауіпсіздік сабағы:«Қауіпті селфи»



Сыныбы: 8 «»

Күні: 11.11.2024ж

Сынып жетекшісі:





Тақырыбы: «Ұлттық валюта-теңге»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут) «Қауіпті селфи



Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Қауіпті селфи


Тәрбие жоспары

Д.Қонаев атындағы жалпы білім беретін мектеп

Күні: 11.11.2024жыл

Мұғалім:

Сыныбы:

Number present: 24

absent:0

Оқыту мақсаты

Оқушыларға ұлттық валютаның маңызын түсіндіру.

Ұлттық валютаны қадірлеуге, оны қорғауға деген жауапкершілікті арттыру.

Қазақстан экономикасы мен қаржы жүйесі туралы білімдерін кеңейту.

Күтілетін

нәтиже

Бұл тақырыпты өткізу кезінде, оқушыларға Қазақстанның ұлттық валютасы теңгенің пайда болуы мен оның маңыздылығын, еліміздің тәуелсіздігі мен ұлттық экономиканың дамуына ықпал етуі туралы тереңірек түсінік бере отырып, оларды өз елінің тарихын білуге және оны құрметтеуге тәрбиелеу.

Сабақ құндылығы

  • Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

  • Әдеп нормасына сәйкес өзінің және басқалардың іс әрекеттерін талдау;

Апта дәйексөзі

Тура биде туған жоқ!

САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс тәсілдер мен кері байланыс беру

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

ҚР гимн орындалады.

Амандасу сәтінде оқушылардың демалыстарының өтуін сұрау.

Мұғалім тақырыпты таныстыру алдында оқушыларға сұрақтар қойып, олардың ұлттық валюта туралы білімін тексеріп алады. Мысалы, «Қазақстанның ұлттық валютасы қандай?» немесе «Теңге туралы не білесіздер?» деген сұрақтар қойылады.

Оқушылардың жауаптарына сүйене отырып, мұғалім жаңа тақырыптың маңыздылығын түсіндіреді

Ұлттық валюта — әрбір мемлекетте заңды төлем құралы ретінде қабылданған ақша бірлігі. Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы — теңге (₸). Теңге 1993 жылдың 15 қарашасында айналымға енгізілді және сол уақыттан бері Қазақстанның экономикалық өмірінің ажырамас бөлігі болып табылады.

Гимн орындайды.

Сабақ дәйек сөзін мағынасына мысал келтіреді.



Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпқа қатысты алғашқы пікірлерін айтады.

Ұлттық валютаның маңыздылығы туралы ой бөліседі.











Жарайсың!
Ойыңды тиянақты жеткізе алдың!

Керемет!


Speaker

PPT

Led TV





Көне валюталар






Ортасы

Мұғалім ұлттық валюта — теңгенің тарихы мен маңызын түсіндіру үшін PowerPoint көрсетілімін немесе оқу материалдарын пайдаланып, оқушыларды тақырыпқа белсенді түрде тартуға тырысады.

Ұлттық валютаның тарихы туралы айтқанда, оқушыларға теңгенің айналымға енгізілу кезеңі, оның дизайны мен символикасы туралы қызықты мәліметтер беріледі. Бұл кезде мұғалім ұлттық валютаның маңыздылығын айқындап, оның экономикалық тұрғыда елдің тәуелсіздігін қамтамасыз ететінін атап өтеді.

Теңгенің қазіргі жағдайы мен болашағы туралы сөйлейді.

Оқушыларды экономиканың дамуы мен ұлттық валютаның рөлі туралы ойлануға шақырады.

Оқушыларға осы тақырыпқа қатысты сұрақтар қойып, пікірлерін тыңдайды.

Ұлттық валютаның банкноттарын қарап, әрқайсысының мәнін талдайды.





Олардың арасындағы айырмашылықтарды анықтап, ұсынылған ақпарат бойынша пікірлерін айтады.







Қазақстан экономикасы мен валютаның келешегі туралы пікірталасқа қатысады.

Ұлттық валютаның болашақтағы рөлі туралы өз болжамдарын ұсынады.

Топтық жұмыс: Оқушылар топтарға бөлініп, ұлттық валюта туралы өзара талқылаулар жүргізеді, пікірлерін ортаға салады.

Қызықты деректер: Сабақ барысында теңге тарихы туралы қызықты фактілер мен деректерді айтып, оқушылардың назарын аударады.


Қорытынды бөлім

Сабақтың қорытындысында ұлттық валютаның маңыздылығы туралы түйіндер жасап, оқушыларға еліміздің экономикалық тәуелсіздігін сақтау үшін әрқайсымыздың үлесімізді қосу қажеттігін айтады.

Ұлттық валютаны қадірлеу мен оған жауапкершілікпен қарау қажеттігі туралы пікір білдіреді.

Теңге мен ұлттық валютаның маңыздылығы туралы қорытынды жасап, сабақты түсінгендерін білдіреді.

Оқушылар өз ойларын жазбаша немесе ауызша түрде жеткізіп, пікірлерін қорытындылайды.

Сабақ қатысқандарды мадақтау,

High fives” техникасын қолдану.


Қауіпсіздік сабағы (10 минут) «Қауіпті селфи

Мұғалімнің әрекеті

Тақырыпқа қызығушылық туғызу үшін олардан "Селфи түсіресіз бе?" деген сұрақ қойып, олардың жауаптарын тыңдайды.

2. Селфидің тарихы мен оның дамуы

Селфидің қалай пайда болғанын және оның танымалдылығының өсуін түсіндіреді.

Бейнемазмұн мен әлеуметтік желілердің дамуына әсері туралы баяндайды.

Селфидің тек көңіл көтеру үшін емес, кейде жауапкершіліксіз жағдайларға әкеліп соғатынын атап өтеді.

Мысал ретінде селфидің әлемдегі ең қауіпті түрлерін көрсете отырып, оның адам өміріне келтіретін зияны туралы нақты деректерді ұсынады.

Селфи түсіру кезінде кездесетін қауіпті жағдайлар мен оқиғаларды баяндайды. Мысалы:

Қауіпті биіктіктерде немесе шұңқырларда, жолда немесе желдің әсерінен құлау.

Жануарлармен, электр сымдарымен немесе қозғалыстағы көліктермен селфи жасау.

Өрт пен басқа да төтенше жағдайлар кезінде селфи түсіру.

Қауіпті селфидің салдары ретінде қайғылы жағдайлар мен жарақаттар туралы нақты деректер келтіреді.

4. Қауіпсіз селфи түсіру ережелері

Селфи түсіру барысында қауіпсіздік ережелерін ұсыну:

Қауіпсіз жерде тұрып, биіктіктен немесе шұңқырдан аулақ болу.

Жануарлармен немесе көліктермен селфи түсірмеу.

Қоғамдық орындарда адамдардың қауіпсіздігін бұзбай, олардың құқығын құрметтеу.

Өрт, апат немесе басқа да төтенше жағдайлар кезінде селфи түсірмеу.

Селфи түсіруде басқалардың жеке өміріне зиян келтірмеу.

5. Қорытынды (Тақырыпты бекіту)

Сабақ соңында қауіпсіз селфи түсіру ережелерін тағы да қайталайды және оқушыларды өз өмірі мен денсаулығын бағалауға шақырады.

Оқушыларға ұялы телефонды жауапкершілікпен қолданудың маңыздылығын айтады.

Сабаққа қорытынды жасап, оқушылардан қандай қорытындылар жасағанын сұрайды.

Оқушылардың әрекеті:

Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді.

Көбісі өз тәжірибелерімен бөліседі: «Мен көп селфи түсіремін», «Селфи жасағанда абай болу керек» деген пікірлер айтуы мүмкін.





Қауіпті селфи жағдайларынан алған білімдерін талқылайды.

Қауіпті жағдайларды алдын алу шаралары туралы өз пікірлерін білдіреді





Бұл ережелер оқушыларды қауіпсіз интернет және әлеуметтік желі мәдениетіне тәрбиелеуге бағытталады.

Қауіпсіз селфи ережелерін тыңдайды, оларды қабылдайды.

Өздерінің тәжірибелері мен өмірлік жағдайларынан мысалдар келтіре отырып, қауіпсіздік шараларын талқылайды.



Сабаққа қатыса отырып, қауіпсіздік ережелері бойынша пікірлерін айтады.

Қауіпті селфиге қатысты өз ойларымен бөліседі.


Жарайсың!

Ойыңды нақтыласаң!

Керемет!

















Бұл ойыңмен келісемін.


Сұрақтар тізімі

















Селфидің шығу тарих






Қосымша ақпарат



Селфи (ағылш. "selfie" — өзіңнің суретің) — смартфон немесе камера арқылы өз бетіңді немесе топпен түскен сурет. Бұл құбылыс соңғы бірнеше жылда кең таралғанымен, тарихы тым әріде жатыр. Селфи түсірудің бастауы мен оның танымал болуы, әлеуметтік желілердің әсері, технологиялық жетістіктер мен мәдени өзгерістермен тығыз байланысты.

Селфидің шығу тарихы:

1. Алғашқы кезең (19 ғасыр)

Селфидің тарихы қазіргі заманға дейінгі жүздеген жылдарға барып тіреледі. Бүгінгі күндегі селфи түсіру тәсілі әрине қазіргі технологияның жетістігі, бірақ алғаш рет өзін-өзі суретке түсіру идеясы 19 ғасырда пайда болған.

  • 1839 жыл — Әлемдегі ең алғашқы «селфи» суретінің авторы американдық фотограф Роберт Корнелиус болды. Ол өз камерасын ретке келтіріп, өз портретін түсірді. Суретте ол фотоаппаратқа қарама-қарсы тұр, қолымен фотоаппаратты ұстап, оның алдында қарапайым бейнені жасады. Бұл сурет қазіргі таңдағы селфидің алғашқы түрі ретінде саналады.

2. 20 ғасырдың ортасы: камералар мен фотоаппараттардың дамуы

  • 20 ғасырдың ортасында камералар мен фотоаппараттардың қолжетімділігі артқан кезде, адамдар өздерін суретке түсіруді жиі бастады. Бірақ ол кезде арнайы түсіру үшін біреудің көмегі қажет болатын, себебі фотоаппараттар жеке қолдануға арналған емес еді.

  • Сонымен қатар, автопортрет (өзін-өзі портретке түсіру) түсіру дәстүрі болды. Бұл негізінен суретшілер мен фотографтар арасында кең тараған болатын.

3. Селфидің ХХ ғасырдағы эволюциясы

  • 1980 жылдардың аяғы мен 1990 жылдардың басында цифрлық камералар мен фотоаппараттар үй жағдайында қолжетімді бола бастады. Бірақ сол кездерде әлі де өз-өзіңді суретке түсіру көп таралмаған болатын.

  • 2000 жылдар селфи түсіруге арналған алғашқы камералар мен селфи айнасы шығарыла бастады. Бұл құрылғылар фотоаппараттың алдыңғы бөлігінде айналармен қамтамасыз етілген, сол арқылы адамдар өздерін жақсы көрініс алатын жақтан түсіре алатын болды.

4. 2000-2010 жылдар: әлеуметтік желілердің әсері

  • 2000-жылдардың соңына қарай ұялы телефондардың дамуы селфиге деген қызығушылықты тудырды. Смартфондардың көпшілігінде камера болды, ал әлеуметтік желілер, әсіресе Facebook, MySpace, Twitter сияқты платформалар танымал болды. Бұл адамдарды жиі өздерінің суреттерін бөлісуге итермеледі.

  • 2010 жылдары әлеуметтік желілер мен мобильді қосымшалар әлемінде Instagram, Snapchat, Vine сияқты платформалардың пайда болуы селфидің жаппай танылуына алып келді. Адамдар өздерінің күнделікті өмірін суретке түсіріп, әлеуметтік желілерде бөлісе бастады.

5. Селфидің танымал болуы (2010-2015 жылдар)

  • 2013 жылы Oxford Dictionaries «селфи» сөзін әлемдік сөздікке енгізіп, оның жыл сөз ретінде танылғанын жариялады.

  • 2013 жыл — Селфи тақыбына арналған ең алғашқы хештег (#selfie) Instagram және Twitter-да пайда болып, ол әлемге танымал болды.

  • Селфи түсірудің танымалдылығы әсіресе жастар арасында өте жоғары деңгейге жетті, ал әртүрлі селфи челлендждер мен селфи ауқымдары кең таралды.

  • 2014 жылы Apple компаниясы өзінің iPhone 6 моделінде селфи үшін арнайы функциялар мен жоғары сапалы фронтальды камера орнатты, бұл да селфидің танымалдығын арттырды.

6. Қазіргі заман (2015-2020 жылдар)

  • Селфи түсіру технологиясы үнемі жетілдіріліп келеді. Алдыңғы камералардың сапасы жақсарып, әсіресе 3D селфи мен 360 градустық суреттер сияқты инновациялар пайда болды.

  • 2015 жылдары Instagram, Snapchat сияқты әлеуметтік желілерде селфидің түрлі форматтары пайда бола бастады, мысалы, анимодзи (Snapchat-та эмодзи арқылы жасалған селфилер) және фильтрлер.

  • Әлемдегі ең танымал селфи суреттері: Бірқатар атақты тұлғалар, мысалы, Эллен Дедженерес 2014 жылы «Оскар» марапаттау рәсімінде үлкен селфи жасады. Бұл сурет әлемдегі ең көп лайк жиналған суретке айналды.

7. Селфи мәдениеті мен оның әсері

  • Селфи түсіру адамдарды тек өз-өзін суретке түсіріп қоймай, белгілі бір мәдениеттің бөлшегіне айналдырды. Ол өз бетіңізді көрсету, танымал болу және әлеуметтік желіде «көрінуге» деген ұмтылысты білдіреді.

  • Селфидің теріс жақтары да бар: адамдардың өзін-өзі бағалауы мен өзін-өзі тануының қалыптасуына кері әсері болуы мүмкін. Сонымен қатар, қауіпті жағдайларда (мысалы, биіктіктен немесе қозғалыстағы көліктен) селфи түсіру де орын алған.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ