Материалдар / Ұлы дала елінің жыршысы – Жамбыл Жабаев
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлы дала елінің жыршысы – Жамбыл Жабаев

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы дала елінің жыршысы – Жамбыл Жабаев
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
62
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің

аты-жөні:

Аденова В.К.

Күні:


Сынып:


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Ұлы дала елінің жыршысы – Жамбыл Жабаев

Сабақ мақсаты:

Білім алушыларды Жамбыл аталарының өмірімен, балаларға арналған шығармаларымен таныстыру, ақынның туған халқына, оның әдебиетіне сіңірген еңбегін танып білу, қайырымдылыққа тәрбиелеу, ақын өмірін үлгі ету.

Сабақтың түрі:

Сынып сағаты

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әркеті

Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы:

1 минут





Негізгі бөлім:

8 минут

























Ортасы: 15минут











Соңы: 15 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Сынып оқушыларымен сәлемдесу.

Қызығушылықты ояту.



Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгінгі сынып сағатымыздың тақырыбы: Ұлы дала елінің жыршысы – Жамбыл Жабаев

Тақырыппен таныстыру.

Биыл қазақ поэзиясының әйгілі тұлғасы, өлең сөздің дүлділі,жырау, жыршы - Жамбыл Жабаевтың туғанына 175 жыл толып отыр. Халық ақындарының iшiнде Жамбылдың шығармашылығы әр қырлы. Ол – өз заманының әлеуметтiк мәселелерiн көтеруден бастап, жауынгерлiк һәм қаһармандық сипатты өлеңнiң өрiсiн тапқан ақын.

Жамбылдың артықшылығы – өлеңдерiнiң көпке мәлiм шындыққа, нақты деректерге негiзделуiнде.







Қорытынды:

Сиынып аруағына бабамыздың, Киесін ұққандаймыз даламыздың. Жырлары-шежіресі еліміздің, Сырлары, сағынышы санамыздың.

Жүз жасаған, қазақтың Гомері атанған ақын шығармашылығын дәріптеп, ұрпақтан ұрпаққа ұлы мұра ғып қалдыру парызымыз.













Осымен Жыр алыбы- Жамбылдың 172 жылдығ


ХХ ғасыр әдебиетінің көрнекті өкілдерін білеміз бе? Оқушыларды топқа топтастыру арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату. Бір-біріне жылы лебіз айтады.




1-тапсырма: «Ой қозғау» әдісі



Дескриптор:

- ақын туралы мәлімет алады;

- өмірі, шығармашылығы жайында ой қозғайды;

2-тапсырма:

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

1.Жамбылдың өмірі.

2. Ақын жырлаған тақырыптар.

3.Жамбыл айтыстары

4. Жамбыл өлеңдерін жатқа айту.



Дескриптор:

- өлеңдерін жатқа айтады;

- айтыстарын қарастырады;




3-тапсырма: Шығармашылық жұмыс

«Мен-саған-сен маған» әдісі.

Жамбыл өлеңдеріне ұйқас айту


Дескриптор:

- өлеңдерді жалғастырады;

- ұйқас айтады;















Ауыз екі бағалау.

Жарайсың!

Азаматсың!









«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау




















«Жапондық» бағалау әдісі
















Слайд, сурет
















































Сабақтың соңы:

Сабақты қорытындылау.

1. Ақын өлеңдерінің өміршеңдігі неде?

2. Жас буынға берер үлгісі қандай? Әр оқушы өз пікірін білдіреді.

Кері байланыс:

«БББ» әдісі арқылы кері байланыс ұсынады.















Анықтама



Ә.Хасенов атындағы №11 ЖОББ мектебінде 16 қыркүйек күні жыршы, жырау Жамбыл Жабаевтың туғанына 175 жыл толуына орай

6 «А» сыныбында «Ұлы дала елінің жыршысы – Жамбыл Жабаев» тақырыбында сынып сағаты өткізілді.

Мақсаты: Білім алушыларды Жамбыл аталарының өмірімен, балаларға арналған шығармаларымен таныстыру, ақынның туған халқына, оның әдебиетіне сіңірген еңбегін танып білу, қайырымдылыққа тәрбиелеу, ақын өмірін үлгі ету.

Сынып сағатына барлығы 24 білім алушы қатысты.

Сынып сағатында: Білім алушылар «Ой қозғау» әдісі арқылы ақын туралы мәлімет алды. өмірі, шығармашылығы жайында ой қозғады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы ақын өмірі, жырлаған тақырыптары, айтыстары жайында ой бөлісіп, өлеңдерін жатқа айтты. «Мен-саған-сен маған» шығармашылық әдісі арқылы ақын өлеңдерін жалғап, ұйқас айтты.


Сынып жетекшісі: Аденова В.К.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!