Сабақ
мақсаты:
|
Білім
алушыларды Жамбыл аталарының өмірімен, балаларға
арналған шығармаларымен
таныстыру, ақынның туған халқына, оның
әдебиетіне сіңірген еңбегін танып білу, қайырымдылыққа тәрбиелеу,
ақын өмірін үлгі ету.
|
Сабақтың
басы:
1
минут
Негізгі
бөлім:
8
минут
Ортасы:
15минут
Соңы: 15
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сынып оқушыларымен
сәлемдесу.
Қызығушылықты
ояту.
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Бүгінгі сынып сағатымыздың тақырыбы:
Ұлы дала елінің жыршысы – Жамбыл
Жабаев
Тақырыппен таныстыру.
Биыл қазақ поэзиясының әйгілі тұлғасы, өлең
сөздің дүлділі,жырау, жыршы - Жамбыл Жабаевтың туғанына 175 жыл
толып отыр. Халық ақындарының iшiнде
Жамбылдың шығармашылығы әр қырлы. Ол – өз заманының әлеуметтiк
мәселелерiн көтеруден бастап, жауынгерлiк һәм қаһармандық сипатты
өлеңнiң өрiсiн тапқан ақын.
Жамбылдың артықшылығы – өлеңдерiнiң көпке мәлiм шындыққа,
нақты деректерге негiзделуiнде.
Қорытынды:
Сиынып
аруағына бабамыздың, Киесін ұққандаймыз даламыздың.
Жырлары-шежіресі еліміздің, Сырлары, сағынышы
санамыздың.
Жүз
жасаған, қазақтың Гомері атанған ақын шығармашылығын дәріптеп,
ұрпақтан ұрпаққа ұлы мұра ғып қалдыру
парызымыз.
Осымен Жыр алыбы- Жамбылдың
172 жылдығ
|
ХХ ғасыр әдебиетінің көрнекті
өкілдерін білеміз бе? Оқушыларды топқа топтастыру
арқылы ынтымақтастық атмосферасын
орнату. Бір-біріне жылы лебіз
айтады.
1-тапсырма: «Ой қозғау»
әдісі
Дескриптор:
- ақын туралы мәлімет
алады;
- өмірі,
шығармашылығы жайында ой қозғайды;
2-тапсырма:
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі.
1.Жамбылдың
өмірі.
2. Ақын жырлаған
тақырыптар.
3.Жамбыл
айтыстары
4. Жамбыл өлеңдерін жатқа
айту.
Дескриптор:
- өлеңдерін жатқа
айтады;
-
айтыстарын қарастырады;
3-тапсырма: Шығармашылық
жұмыс
«Мен-саған-сен маған»
әдісі.
Жамбыл өлеңдеріне ұйқас
айту
Дескриптор:
- өлеңдерді жалғастырады;
- ұйқас
айтады;
|
Ауыз екі
бағалау.
Жарайсың!
Азаматсың!
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
арқылы бағалау
«Жапондық» бағалау әдісі
|
Слайд,
сурет
|