|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Дала сал-серілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Музыкалық шығармаға қысқаша шолу жасау. |
Тыңдау мен қатысу арқылы сабақтың
тақырыбын қабылдау. |
Оқушылардың тыңдауы мен назарын қадағалау арқылы түсінікті анықтау. |
Музыкалық жазба (аудио немесе видео). |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Музыкалық
бейне мен құралдарды, интонацияны, әуенді, гармонияны түсіндіру.
Сал-серілер мен күйші-композиторлардың жұмыстарын талдау. |
Тыңдау, сұрақтарға жауап беру және
музыкалық элементтерді талдау. |
Оқушылардың
жауаптары мен талдауын бағалау. |
Тірек-сызбалар, музыка жазбалары, интерактивті
тақта. |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Сабақты қорытындылау, негізгі ұғымдарды қайталау. |
Рефлексия жасау, сабақтан алған
ықпалдарын талқылау. |
Рефлексияда айтылған пікірлер арқылы білімдерін бағалау. |
Рефлексия парақтары немесе ауызша пікір алмасу. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлы Дала сал-серілері
Ұлы Дала сал-серілері
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы Дала сал-серілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында: музыкалық бейне, музыкалық көркемдеуші құралдар, интонация, әуен, гармония, лад, сал, сері, термеші, күйші-композитор, күй тартыс, ақындар айтысы түсініктемелерін анықтау және ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Музыкалық шығармаға қысқаша шолу жасау. |
Тыңдау мен қатысу арқылы сабақтың
тақырыбын қабылдау. |
Оқушылардың тыңдауы мен назарын қадағалау арқылы түсінікті анықтау. |
Музыкалық жазба (аудио немесе видео). |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Музыкалық
бейне мен құралдарды, интонацияны, әуенді, гармонияны түсіндіру.
Сал-серілер мен күйші-композиторлардың жұмыстарын талдау. |
Тыңдау, сұрақтарға жауап беру және
музыкалық элементтерді талдау. |
Оқушылардың
жауаптары мен талдауын бағалау. |
Тірек-сызбалар, музыка жазбалары, интерактивті
тақта. |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Сабақты қорытындылау, негізгі ұғымдарды қайталау. |
Рефлексия жасау, сабақтан алған
ықпалдарын талқылау. |
Рефлексияда айтылған пікірлер арқылы білімдерін бағалау. |
Рефлексия парақтары немесе ауызша пікір алмасу. |
шағым қалдыра аласыз
















