|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3 В Сауда, қолөнер және әлемді игеру |
Мектеп:Арыс қаласы. И.Журба атындағы жалпы орта мектебі |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Саметова Т.Т |
|||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен батысты қалай байланыстырды |
|||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.1.2 - орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Шығыс пен батысты байланыстыратын Ұлы Жібек жолы туралы біледі. Басым бөлігі: Ұлы Жібек жолы тармақтарын анықтап, картадан көрсете алады. Кейбір оқушылар: Ұлы Жібек жолы бойындағы халықаралық қатынастардың тарихи маңызын сипаттай алады. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалар мен мемлекеттерді анықтап, картадан негізгі бағыттарын көрсете алады. Ұлы Жібек жолының халықаралық сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарын сипаттай алады |
|||||||||||
|
Дағды |
Білу, түсіну |
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:бейнетаспаны көрсету арқылы мазмұнын түсініп, өз пікірін айта алады \тыңдалым, айтылым Пәнге қатысты лексика мен терминология \жазылым\ Жібек жолы, У Ди, Лазурит, Нефрит, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Ұлы Жібек Жолы, экспедиция, көне қала |
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
- өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту; |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы 5 сынып «Ұлы Жібек жолы», география 6 сынып «Ұлы географиялық ашулар» |
|||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс бөлімін біледі |
|||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
"Мозайка" әдісі арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау
үшін «Бинго ойын» әдісі арқылы сұрақ қою: 2. Осман империясы жаулап алған елдерді картадан көрсет? 3. Осман империясында сот істері қалай жүргізілді? 4. Осман империясында қандай әлеуметтік жіктелулер болды? 5. Мешіт иеліктеріндегі жерлер? 6. Осман империясындағы салық түрлері? 7. Шығыстағы монархиялық билік жүйесі? 8. Батыстағы монархиялық билік жүйесі? ҚБ:/(Қалыптастырушы бағалау) Смайлик арқылы бағалау |
Үй тапсырмасы сұрақ
Айтбай Р.Т , Қасымова Ә.Қ "Атамұра", 2017
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қалыптастырушы бағалауға арналған ьтапсырмалар: Ұлы Жібек Жолы туралы бейнематериал тамашалау. Топтық жұмыс: Графикалық органайзер:"Балық қаңқасы"
- Неліктен сауда жолы Ұлы Жібек жолы деп аталған? - Ең алғашқы рет жібек матасы қай жерде өндірілді? - ҰЖЖ қай уақытта пайда болды? ҰЖЖ пайда болуының 2-3 себептерін мәтіннен белгілеңіз. Бұны қандай мәліметтер айқындайды? Ж:/ (Жеке жұмыс) Деректермен жұмыс жасау. - Ұлы Жібек жолы тармақтарын атап бер? - ҰЖЖ-ның маңыздылығы неде? 3-4 дәлел келтіріңіз. - Халықаралық сауда жолы қатынастары қай ғасырдан бастау алады? - ҰЖЖ шаруашылыққа және мәдиниетке қандай ықпалын тигізді? 2-3 мысал келтіріңіз. - Қандай мемлекеттер саудаға араласты? Дескриптор: Ұлы Жібек жолы..................... басталып ...................барып аяқталған. Саудадағы басты тауар..................................... Жібекпен ......................жалақы мен.......................төлеген. Жібек сатуда............................Қытаймен бәсекеге түскен. Жапонияның ертедегі астанасы....................жібек сататын орындар болған. Жібек өндіру Жапонияда..............................жандана бастаған. Сауданың басты орталықтары.................................................... Византияда жасалған .................................. Тараздан табылды. Тараз, Меркеде ................................... салынған. Ең алғашқы мұсылман бейіттері Отырардан...................табылды. Ұлы Жібек жолы бойымен .........................таралды. Ұлы Жібек жолы.....................басталып...................барып аяқталған. Саудадағы басты тауар ..................................... Жібекпен ......................жалақы мен .......................төлеген. Жібек сатуда ............................Қытаймен бәсекеге түскен. Жапонияның ертедегі астанасы....................жібек сататын орындар болған. Жібек өндіру Жапонияда ..............................жандана бастаған. Сауданың басты орталықтары .................................................... Византияда жасалған .................................. Тараздан табылды. Тараз, Меркеде ................................... салынған. Ең алғашқы мұсылман бейіттері Отырардан...................табылды. Ұлы Жібек жолы бойымен ......................... таралды. “Тиісті сөйлемді қой” Дескриптор 1.Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалар мен мемлекеттерді картадан көрсетеді Ұлы Жібек жолының бойындағы халықаралық сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарын анықтады |
ҰЖЖ бейнематериал https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo
Ұлы Жібек жолы http://www.tarih-begalinka.kz/kk/timetravel/silkroad/ (мәтін)
Сайттан жібек жолы тауарларының картасын табуға болады: http://www.silkroadproject.org/Education/TheSilkRoad/SilkRoadMaps/tabid/177/Default.aspx Жібек жолының гүлдену және құлдырау тарихы http://www.ess.uci.edu/~oliver/silk.html
Жібек жолының суреті http://www.ess.uci.edu/~oliver/silk2.html#1
http://anatili.kazgazeta.kz/?pғ17652 (мәтін)
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: ҚҚҚ әдісі.
Қ |
|
||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- сіз оқушыларды материалды қалай меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
|
||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||
Айтбай Р.Т, Қасымова Ә.Қ 2017ж Атамұра
Мәтінмен жұмыс.
Мұғалім:
Ұлы Жібек жолы - күн астында күйіп тұрған шөлдалалар мен жүктері
бар керуендер, мыңдаған жол жүріп өткен саудагерлер, алдындағы
мақсатына қырлардан, шөлдалалардан өтуге дайын көпестер елестейді.
Жол барысында жаңа қалалар пайда болып ескінің тас талқаны шықты.
Керуендер өтетін шаң басқан жолдар арқылы қымбат маталар, асыл
тастар, алтын мен күмістен жасалған заттар, эгзотикалық жануарлар
тасымалданды. Ұлы Жібек жолы шығыс пен батысты байланыстырып,
қалалардың тіпті мемлекеттердің пайда болуына өзіндік септігін
тигізген. Ұлы Жібек жолы б. з. д. 138дан бастау
алады.
Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
2.
Картадан Ұлы Жібек жолын
көрсете алады.
3. Тақырыптық
үлесірмелі карточкаларды
толтыра алады.
С) Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?
Тұжырымдар:
ҰЖЖ –ның маңыздылығы:
А) Сауда-дипломатиялық қарымқатынасының орын алуы;
В) Мәдениеттердің өз-ара ықпалы мен бірін бірі байытуы;
С) Діндердің алмасуы.
Сұрақтар:
1. Неліктен бүгінгі күнде де ҰЖЖ-ның аса зор тарихи маңыздылығының бар екенін айтамыз?
2. Әлем мемлекеттерінің қатысуымен ежелгі ҰЖЖ даму жолында халықаралық қарым-қатынастарды нығайту мақсатымен қандай жобалар іске асуда?
Батыс Еуропа - Батыс Қытай көлік жолы — халықаралық транзиттік автожолы,өткен ғасырлық Ұлы жібек жолының қазіргі заманға лайықталған баламасы. Бұл транзит дәлізін алғаш салу идеясы 2008 жылы 6 ақпандағы Қазақстан президенті Н.Назарбаев жолдауында бекітілді.
Кейін 2008 жылы 22 қыркүйекте Ресей Федерациясымен, 2009 жылы 16 сәуірде ҚХР Коммуникация министрлігімен Батыс Еуропа - Батыс Қытай автокөлік дәлізін құру жайлы меморандумға қол қойылды.Санкт-Петербург пен Чженчжоу аралығындағы 8445 км-ді,10 тәуліктік сапарды қамтиды. Транссібір темір жолымен екі қала арасын, яғни 11500км-ді 14 тәулік ішінде жүріп өтуге болады,ал теңіз жолы бұдан да ұзаққа созылады.
1987 ж. Греция, Шри- Ланка, Совет Одағы, Португалия, Мысыр, Италия, Қытай, Индонезия, Монголия, Оман мемлекеттерінің қатысуымен ЮНЕСКО-нің XXIV сессиясында ҰЖЖ-ны зерттеу Халықаралық жобасы мақұлданды.
Рефлексия «Бас
бармақ» тәсілі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлы Жібек жолы шығыс пен батысты қалай байланыстырды?
Ұлы Жібек жолы шығыс пен батысты қалай байланыстырды?
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3 В Сауда, қолөнер және әлемді игеру |
Мектеп:Арыс қаласы. И.Журба атындағы жалпы орта мектебі |
|||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Саметова Т.Т |
|||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұлы Жібек жолы Шығыс пен батысты қалай байланыстырды |
|||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.1.2 - орта ғасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру. |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Шығыс пен батысты байланыстыратын Ұлы Жібек жолы туралы біледі. Басым бөлігі: Ұлы Жібек жолы тармақтарын анықтап, картадан көрсете алады. Кейбір оқушылар: Ұлы Жібек жолы бойындағы халықаралық қатынастардың тарихи маңызын сипаттай алады. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалар мен мемлекеттерді анықтап, картадан негізгі бағыттарын көрсете алады. Ұлы Жібек жолының халықаралық сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарын сипаттай алады |
|||||||||||
|
Дағды |
Білу, түсіну |
|||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:бейнетаспаны көрсету арқылы мазмұнын түсініп, өз пікірін айта алады \тыңдалым, айтылым Пәнге қатысты лексика мен терминология \жазылым\ Жібек жолы, У Ди, Лазурит, Нефрит, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Ұлы Жібек Жолы, экспедиция, көне қала |
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
- өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту; |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы 5 сынып «Ұлы Жібек жолы», география 6 сынып «Ұлы географиялық ашулар» |
|||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Абсолютизм: Батыс пен Шығыс бөлімін біледі |
|||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
"Мозайка" әдісі арқылы топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау
үшін «Бинго ойын» әдісі арқылы сұрақ қою: 2. Осман империясы жаулап алған елдерді картадан көрсет? 3. Осман империясында сот істері қалай жүргізілді? 4. Осман империясында қандай әлеуметтік жіктелулер болды? 5. Мешіт иеліктеріндегі жерлер? 6. Осман империясындағы салық түрлері? 7. Шығыстағы монархиялық билік жүйесі? 8. Батыстағы монархиялық билік жүйесі? ҚБ:/(Қалыптастырушы бағалау) Смайлик арқылы бағалау |
Үй тапсырмасы сұрақ
Айтбай Р.Т , Қасымова Ә.Қ "Атамұра", 2017
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қалыптастырушы бағалауға арналған ьтапсырмалар: Ұлы Жібек Жолы туралы бейнематериал тамашалау. Топтық жұмыс: Графикалық органайзер:"Балық қаңқасы"
- Неліктен сауда жолы Ұлы Жібек жолы деп аталған? - Ең алғашқы рет жібек матасы қай жерде өндірілді? - ҰЖЖ қай уақытта пайда болды? ҰЖЖ пайда болуының 2-3 себептерін мәтіннен белгілеңіз. Бұны қандай мәліметтер айқындайды? Ж:/ (Жеке жұмыс) Деректермен жұмыс жасау. - Ұлы Жібек жолы тармақтарын атап бер? - ҰЖЖ-ның маңыздылығы неде? 3-4 дәлел келтіріңіз. - Халықаралық сауда жолы қатынастары қай ғасырдан бастау алады? - ҰЖЖ шаруашылыққа және мәдиниетке қандай ықпалын тигізді? 2-3 мысал келтіріңіз. - Қандай мемлекеттер саудаға араласты? Дескриптор: Ұлы Жібек жолы..................... басталып ...................барып аяқталған. Саудадағы басты тауар..................................... Жібекпен ......................жалақы мен.......................төлеген. Жібек сатуда............................Қытаймен бәсекеге түскен. Жапонияның ертедегі астанасы....................жібек сататын орындар болған. Жібек өндіру Жапонияда..............................жандана бастаған. Сауданың басты орталықтары.................................................... Византияда жасалған .................................. Тараздан табылды. Тараз, Меркеде ................................... салынған. Ең алғашқы мұсылман бейіттері Отырардан...................табылды. Ұлы Жібек жолы бойымен .........................таралды. Ұлы Жібек жолы.....................басталып...................барып аяқталған. Саудадағы басты тауар ..................................... Жібекпен ......................жалақы мен .......................төлеген. Жібек сатуда ............................Қытаймен бәсекеге түскен. Жапонияның ертедегі астанасы....................жібек сататын орындар болған. Жібек өндіру Жапонияда ..............................жандана бастаған. Сауданың басты орталықтары .................................................... Византияда жасалған .................................. Тараздан табылды. Тараз, Меркеде ................................... салынған. Ең алғашқы мұсылман бейіттері Отырардан...................табылды. Ұлы Жібек жолы бойымен ......................... таралды. “Тиісті сөйлемді қой” Дескриптор 1.Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалар мен мемлекеттерді картадан көрсетеді Ұлы Жібек жолының бойындағы халықаралық сауда, экономикалық, мәдениет, саяси байланыстарын анықтады |
ҰЖЖ бейнематериал https://www.youtube.com/watch?v=Ae7QAZ5pdEo
Ұлы Жібек жолы http://www.tarih-begalinka.kz/kk/timetravel/silkroad/ (мәтін)
Сайттан жібек жолы тауарларының картасын табуға болады: http://www.silkroadproject.org/Education/TheSilkRoad/SilkRoadMaps/tabid/177/Default.aspx Жібек жолының гүлдену және құлдырау тарихы http://www.ess.uci.edu/~oliver/silk.html
Жібек жолының суреті http://www.ess.uci.edu/~oliver/silk2.html#1
http://anatili.kazgazeta.kz/?pғ17652 (мәтін)
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: ҚҚҚ әдісі.
Қ |
|
||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- сіз оқушыларды материалды қалай меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||
|
|
||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||
Айтбай Р.Т, Қасымова Ә.Қ 2017ж Атамұра
Мәтінмен жұмыс.
Мұғалім:
Ұлы Жібек жолы - күн астында күйіп тұрған шөлдалалар мен жүктері
бар керуендер, мыңдаған жол жүріп өткен саудагерлер, алдындағы
мақсатына қырлардан, шөлдалалардан өтуге дайын көпестер елестейді.
Жол барысында жаңа қалалар пайда болып ескінің тас талқаны шықты.
Керуендер өтетін шаң басқан жолдар арқылы қымбат маталар, асыл
тастар, алтын мен күмістен жасалған заттар, эгзотикалық жануарлар
тасымалданды. Ұлы Жібек жолы шығыс пен батысты байланыстырып,
қалалардың тіпті мемлекеттердің пайда болуына өзіндік септігін
тигізген. Ұлы Жібек жолы б. з. д. 138дан бастау
алады.
Бағалау критерийлері:
Дескриптор:
1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
2.
Картадан Ұлы Жібек жолын
көрсете алады.
3. Тақырыптық
үлесірмелі карточкаларды
толтыра алады.
С) Ұлы Жібек жолы Шығыс пен Батысты қалай байланыстырды?
Тұжырымдар:
ҰЖЖ –ның маңыздылығы:
А) Сауда-дипломатиялық қарымқатынасының орын алуы;
В) Мәдениеттердің өз-ара ықпалы мен бірін бірі байытуы;
С) Діндердің алмасуы.
Сұрақтар:
1. Неліктен бүгінгі күнде де ҰЖЖ-ның аса зор тарихи маңыздылығының бар екенін айтамыз?
2. Әлем мемлекеттерінің қатысуымен ежелгі ҰЖЖ даму жолында халықаралық қарым-қатынастарды нығайту мақсатымен қандай жобалар іске асуда?
Батыс Еуропа - Батыс Қытай көлік жолы — халықаралық транзиттік автожолы,өткен ғасырлық Ұлы жібек жолының қазіргі заманға лайықталған баламасы. Бұл транзит дәлізін алғаш салу идеясы 2008 жылы 6 ақпандағы Қазақстан президенті Н.Назарбаев жолдауында бекітілді.
Кейін 2008 жылы 22 қыркүйекте Ресей Федерациясымен, 2009 жылы 16 сәуірде ҚХР Коммуникация министрлігімен Батыс Еуропа - Батыс Қытай автокөлік дәлізін құру жайлы меморандумға қол қойылды.Санкт-Петербург пен Чженчжоу аралығындағы 8445 км-ді,10 тәуліктік сапарды қамтиды. Транссібір темір жолымен екі қала арасын, яғни 11500км-ді 14 тәулік ішінде жүріп өтуге болады,ал теңіз жолы бұдан да ұзаққа созылады.
1987 ж. Греция, Шри- Ланка, Совет Одағы, Португалия, Мысыр, Италия, Қытай, Индонезия, Монголия, Оман мемлекеттерінің қатысуымен ЮНЕСКО-нің XXIV сессиясында ҰЖЖ-ны зерттеу Халықаралық жобасы мақұлданды.
Рефлексия «Бас
бармақ» тәсілі.
шағым қалдыра аласыз














