Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ұлы Жібек жолының Қазақстан үшін әлеуметтік-экономикалық маңызы
Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәнінің ұстаздары, жас мамандарға қазақстан тарихы пәнінен ашық сабақтар өткізуге көмектеседі сенемін. Сабақтың құрылымында тест тапсырмалары және т.б тапсырмалар түрі кездеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қазан 2018
4782
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әуезов орта мектебі КММ
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының Қазақстан үшін әлеуметтік-экономикалық маңызы/ашық сабақ/
Пәні: Қазақстан тарихы 7-сынып
Солтүстік Қазақстан облысыУалиханов ауданыӘуезов орта мектебі КММТарих пәнінің мұғалімі: Д.К. Шарипбаева
Сабақтың тақырыбы: §15 Ұлы жібек жолының Қазақстан үшін әлеуметтік-экономикалық маңызы.Мақсаты:Жібек жолының маңызын түсіндіру, ойын арқылы ой-өрістерін дамытуға ықпал жасау.Білімділік:Ұлы Жібек жолы бойымен сауда кезіндегі қарым-қатынас, әлеуметтік-экономикалық байланысын, Жібек жолының маңызын түсіндіру.Дамытушылық: Оқушылардың ой–өрісін дамыта отырып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, деректер мен өзіндік жұмыстар ұйымдастыруға, пікір айтуға, өз бетінше жұмыс жасауына бағыт–бағдар беру.Тәрбиелік:Оқушыларды Отан тарихындағы мәдени құндылықтарды бағалап, қастерлеп, сақтай білуге баулу.Сабақтың түрі:білік пен дағдыны қалыптастыру, ойын сабағы.Сабақтың типі:жаңа білімді меңгерту.Сабақтың әдісі:Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері, интерактивті тақтамен жұмыс.Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта, Ұлы Жібек жолының картасы, суреттер, тақырыптық тапсырмалар.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, география, геометрия.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру сәтіСыныпты екі топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтың аты:І топ: АлғырларІІ топ: БілгірлерОқушыларды сабаққа даярлауІзгі арманын, үмітінБабалардың жалғаймыз! Білім көкжиегінде Жалындаймыз, самғаймыз!- дегендей қазір бізде қай сабақ?-Қазақстан тарихы сабағы-Қазақстан тарихы пәніне дайын болу үшін біз не айтамыз?Психологиялық дайындық«Өз елінің тарихын білмеген адам, басқа елдің тарихын біліп жарытпас» (хормен айту).ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
5.Сәйкестендір.
6.«Тарихи домино» ойыны.
7.Бекіту:10 сұрақ тест1) Жібек сауда жолына «ұлы» сөзінің қосылу себебі:
Сабақты қорытындылау: «Қызықты сандар» (аталған ғасырларды қосу)ІІ+VI+VI+I+II=XVII ғ. бастап теңіз жолдарының ашылуы, Жібек жолының әлсіреп, тоқтауына әсер етті.Жібек жолы – Азиядан Еуропаға шексіз дала, асқар тау арқылы салған әлемдік өркениеттің жарқын көрінісі. Осы жолға сипаттама бере отырып, таңғажайып жерлермен таныстық. Сан ғасырлар бойы осының бәрін жинақтап, сақтап бізге жеткізуші болған Жібек жолындағы сапарымызды аяқтай отырып, ортағасырлардың тарихи, рухани өмірінің көп қырлылығын атай кетуіміз керек.«Ұлы Жібек жолы» туралы деректер қазіргі таңда түкпір-түкпірден келетін туристердің назарын өзіне аударуда. БҰҰ шешімімен мәдениетті дамытудың Халықаралық онжылдығы болып жарияланған 1987-1997 ж.ж. аралығында Жібек жолын жаңғыртуға қатысты жобалар жасалып, жүзеге асты. 2000 жылы Қазақстан бойынша Мәдениетті қолдау жылында көне тарихи мәдени ескерткіштер қамтылып, халықаралық дәрежеде керуен жолдарының бағыттарын жандандыру жөнінде шешім қабылданды. Сондықтан осы бағытта жүргізіліп жатқан ғылыми-зерттеу жұмыстары мәдени мұраға үлкен жаңалықтар енгізетіндігіне сеніміміз зор.
Үйге тапсырма: §15 оқу, деректер әкелу.Бағалау:
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Жібек жолының Қазақстан үшін әлеуметтік-экономикалық маңызы/ашық сабақ/
Пәні: Қазақстан тарихы 7-сынып
Солтүстік Қазақстан облысыУалиханов ауданыӘуезов орта мектебі КММТарих пәнінің мұғалімі: Д.К. Шарипбаева
Сабақтың тақырыбы: §15 Ұлы жібек жолының Қазақстан үшін әлеуметтік-экономикалық маңызы.Мақсаты:Жібек жолының маңызын түсіндіру, ойын арқылы ой-өрістерін дамытуға ықпал жасау.Білімділік:Ұлы Жібек жолы бойымен сауда кезіндегі қарым-қатынас, әлеуметтік-экономикалық байланысын, Жібек жолының маңызын түсіндіру.Дамытушылық: Оқушылардың ой–өрісін дамыта отырып, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, деректер мен өзіндік жұмыстар ұйымдастыруға, пікір айтуға, өз бетінше жұмыс жасауына бағыт–бағдар беру.Тәрбиелік:Оқушыларды Отан тарихындағы мәдени құндылықтарды бағалап, қастерлеп, сақтай білуге баулу.Сабақтың түрі:білік пен дағдыны қалыптастыру, ойын сабағы.Сабақтың типі:жаңа білімді меңгерту.Сабақтың әдісі:Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері, интерактивті тақтамен жұмыс.Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта, Ұлы Жібек жолының картасы, суреттер, тақырыптық тапсырмалар.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, география, геометрия.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру сәтіСыныпты екі топқа бөлу, топ басшыларын сайлау. Топтың аты:І топ: АлғырларІІ топ: БілгірлерОқушыларды сабаққа даярлауІзгі арманын, үмітінБабалардың жалғаймыз! Білім көкжиегінде Жалындаймыз, самғаймыз!- дегендей қазір бізде қай сабақ?-Қазақстан тарихы сабағы-Қазақстан тарихы пәніне дайын болу үшін біз не айтамыз?Психологиялық дайындық«Өз елінің тарихын білмеген адам, басқа елдің тарихын біліп жарытпас» (хормен айту).ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
- Сауданың дамуы елдер арасындағы мәдениеттің дамуына қалай әсер етті?
- Ұлы Жібек жолының мемлекеттер арасындағы байланысқа ықпалы болдыма?
- Түрік тілдес ру-тайпалардың отырықшы ел болуына, тұрақты мекен-жайлар салып, қоныстануына зор пайдасын тигізді.
- Сауда кезінде қарым-қатынас, алыс-беріс, экономикалық байланыс бір-бірінен шаруашылықтың ең қажетті, пайдалы түрлерін үйренуіне себеп болды.
- Орта ғасырдың соңғы кезеңіне дейін өмір сүрген Тараз, Сайрам, Талғар, Отырар, Йасы сияқты атақты қалалар экономикалық жағынан өркендеп, көркейе түсті.
- Соғдыда жібек өндірудің дамығаны сонша, жібек сатуда Қытай мемлекетімен бәсекеге түскен.
- Мәселен, Қытайдың кейбір қалаларында олардың отарлары болған.
- Ал Жібек жолының Жапонияның сілемі – ертедегі астанасы Нара қаласында жібек сататын орындар болған.
- Оның басты бір дәлелі, ондағы ғибадатханада осы уақытқа дейін соғды тілінде жазылған қолжазбаның сақталуы.
- Ұлы Жібек жолымен алғашқы сауда байланысы қашан жасалған?
- Жібек жолы қайдан басталды? /Қытай жеріндегі Хуанхэ өзенінің аңғарындағы аймақтан/.
- Жібек жолының Жапониядағы сілемі? /Астанасы Нарга қаласы/.
- Қытайдың әдемі фарфордан жасаған ыдыстары Қазақстанның қандай қалаларынан көптеп табылған? /Талғар, Испиджаб, Отырар/.
- Византия шеберлерінің қолынан шыққан күміс құмыралар Қазақстанның қай қаласынан табылған? /Тараз/.
- Жібек сатуда Қытай мемлекетімен бәсекеге түскен ел? /Соғды/.
- Жібек жолының арқасында көп елге тараған әлі күнге базарларда сатылып жүрген өнім? /Болгар бұрышы/.
- Б.з.б. ІІ ғ. Қытайдан Батысқа аттанып 13 жыл болған император? /У-ди/.
- Жібек жолының үшінші тармағы Қазақстанның қай қаласынан шықты? /Тараз/.
- Жібек жолы арқылы таралған діндер? /буддизм, манихей, христиан, зорастризм/.
5.Сәйкестендір.
6.«Тарихи домино» ойыны.
Жібек | жолы | халықтар | арасындағы |
сауданың | дамуына | ғана | зор |
үлесін | қосып | қойған | жоқ, |
ол | Шығыс | пен | Батыс |
елдерінің | арасындағы | халықаралық | (дипломатикалық) |
қарым- | қатынастың | дамуына | да |
өзінің | үлкен | пайдасын | тигізген. |
7.Бекіту:10 сұрақ тест1) Жібек сауда жолына «ұлы» сөзінің қосылу себебі:
- Шығыс пен Батысты байланыстырды
- Ежелгі жол болғандықтан
- Үлкен сауда жолы болуынан
- Ыстықкөл өңірінен
- Қытай жеріндегі Хуанхэ өзенінің аңғарынан
- Византия елінен
- б.з.б. ІІІ ғ. ортасы
- б.з.б. ІІ ғ. ортасы
- б.з.б. І ғ. ортасы
- шабдалы мен қауын
- жүзім мен қызанақ
- қытай немесе болгар бұрышы
- Соғды
- Парсы
- Араб
- Талғар
- Тараз
- Отырар
- б.з.б. ІІ ғ. ортасы
- б.з.б. І ғ. ортасы
- б.з.б. ІІІ ғ. ортасы
- 15 ж. кейін
- 13 ж. кейін
- 12 ж. кейін
- Түрік сұлтанына
- Парсы патшасына
- Иран шахына
- ХVІІ ғ. бастап теңіз жолының ашылуы
- ХІV ғ. бастап теңіз жолының ашылуы
- ХVІ ғ. бастап теңіз жолының ашылуы
Сабақты қорытындылау: «Қызықты сандар» (аталған ғасырларды қосу)ІІ+VI+VI+I+II=XVII ғ. бастап теңіз жолдарының ашылуы, Жібек жолының әлсіреп, тоқтауына әсер етті.Жібек жолы – Азиядан Еуропаға шексіз дала, асқар тау арқылы салған әлемдік өркениеттің жарқын көрінісі. Осы жолға сипаттама бере отырып, таңғажайып жерлермен таныстық. Сан ғасырлар бойы осының бәрін жинақтап, сақтап бізге жеткізуші болған Жібек жолындағы сапарымызды аяқтай отырып, ортағасырлардың тарихи, рухани өмірінің көп қырлылығын атай кетуіміз керек.«Ұлы Жібек жолы» туралы деректер қазіргі таңда түкпір-түкпірден келетін туристердің назарын өзіне аударуда. БҰҰ шешімімен мәдениетті дамытудың Халықаралық онжылдығы болып жарияланған 1987-1997 ж.ж. аралығында Жібек жолын жаңғыртуға қатысты жобалар жасалып, жүзеге асты. 2000 жылы Қазақстан бойынша Мәдениетті қолдау жылында көне тарихи мәдени ескерткіштер қамтылып, халықаралық дәрежеде керуен жолдарының бағыттарын жандандыру жөнінде шешім қабылданды. Сондықтан осы бағытта жүргізіліп жатқан ғылыми-зерттеу жұмыстары мәдени мұраға үлкен жаңалықтар енгізетіндігіне сеніміміз зор.
Үйге тапсырма: §15 оқу, деректер әкелу.Бағалау:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)