Материалдар / Ұлыбритания
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлыбритания

Материал туралы қысқаша түсінік
Жарияланған сабағымның мазмұны Ұлыбританияның экономикалық-географиялық жағдайы,табиғат ресурстары,халқы жөнінде болмақ.жасалған жұмыста оқушылар топтық,жұптық жұмыс орындауда.Атлас картана пайдалана отырып кескін картаға Ұлыбританияның шекараларын және көршілес елдерін түсіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

23

География

11 сынып


Сабақ тақырыбы:

Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрлымы.Халқы .

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды жаңа тақырыптың сипаттамасы туралы түсінік бере отырып, өнеркәсіп жайлы малғұматтармен таныстыру, топпен талқылау арқылы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық беттер

  2. «География». Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған оқулық - беттер

Оқушылар үшін оқу нәтижесі:

Тақырыптарды тапсырмалар арқылы еркін меңгереді оны пайдаланып практикалық жұмыстар жүргізеді

Негізгі идеялар:

Тақырыпты түсінігін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Сабақта қолданылатын материалдар:

Үлестірмелі материалдар

Карта


Оқыту әдістері:

СТО, диалогтік оқыту

Жоғалған әріп

Ассоциация құру


  • Сұрақ-жауап

  • Топтық жұмыс

  • Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері:

«Өнеркәсіп туралы» тақырыбына берілген материалдар:

http://ru.wikipedia.org

http://referaty.kz/

http://www.islamdini.ru/


Тапсырмалар:

І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма


Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (1 мин)

Сыныпты топқа бөлу (ауызша)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты санау арқылы екі топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу


I. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) Миға шабуыл


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу



II.Ой қозғау (7 мин) «Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, тақырыптағы негізгі мәселер төңірегіндгі сипаттама бойынша өзара ой бөлісу

Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.

Тақырыпқа сипаттама береді

Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.


Ассоциация құру

1-топ Ұлыбританя саясаты

2-топ Халқы туралы

3-топ Мемлекеттің ара қатынасы


III.Мағынаны ашу: «Жоғалған әріпті тап» (10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әр топтан бір бала шығып әріптерді табады.Бүгінгі сабағымыз осы мәтін туралы екенін біледі. Оқушылар топпен бірлесе отырып , әңгіме- дебат жүргізді және өз ойларын , жаңа тақырып туралы не білгендерін бірі- біріне үйретті

Осыған қарап оқушы тек білім аып қана қоймай ,сабақта өз ойларын айқын білдіруге мүмкіндіктері туады және де қарым –қатынаста сұақтарға дұрыс жауап беруге дағдылана бастайды


IV.Топпен жұмыс (6 мин) Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Олар тестің жауабын бағалайды

Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.




III. Шығармашылық тапсырма

«Жаңа тақырып туралы ойым» (пікірталас, карта және кітаппен жұмыс, талдау, бағалау) (10 мин)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты кітап қағаздарын таратады

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу


VI.Жеке жұмыс «Ұлыбритания туралы не білемін» эссе хат жазу (2 мин)


VII.Қорытындылау:

(сұрақ-жауап) (4 мин)

  1. Ұлыбритания қандай мемлекет?

  2. Халқы қандай?

  3. Саясаты қандай?

VIII.Рефлексия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесі

Екі жұлдыз бір тілек

IX.Бағалау:

Өзін-өзі бағалау (3 мин)

Бағалау парақшалары

Бағалау шкаласы

X.Үй тапсырмасы:

«Ұлыбритания» оқу, беттер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!