|
23 |
География |
11 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрлымы.Халқы . |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды жаңа тақырыптың сипаттамасы туралы түсінік бере отырып, өнеркәсіп жайлы малғұматтармен таныстыру, топпен талқылау арқылы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру |
||
|
Сілтеме: |
|
||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижесі: |
Тақырыптарды тапсырмалар арқылы еркін меңгереді оны пайдаланып практикалық жұмыстар жүргізеді |
||
|
Негізгі идеялар: |
Тақырыпты түсінігін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар Карта |
||
|
Оқыту әдістері: |
СТО, диалогтік оқыту Жоғалған әріп Ассоциация құру |
|
|
|
Дерек көздері: |
«Өнеркәсіп туралы» тақырыбына берілген материалдар: |
||
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (1 мин)
Сыныпты топқа бөлу (ауызша)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты санау арқылы екі топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу |
I. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) Миға шабуыл
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
II.Ой қозғау (7 мин) «Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, тақырыптағы негізгі мәселер төңірегіндгі сипаттама бойынша өзара ой бөлісу |
Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді. Тақырыпқа сипаттама береді Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады. |
Ассоциация құру
1-топ Ұлыбританя саясаты
2-топ Халқы туралы
3-топ Мемлекеттің ара қатынасы
III.Мағынаны ашу: «Жоғалған әріпті тап» (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Әр топтан бір бала шығып әріптерді табады.Бүгінгі сабағымыз осы мәтін туралы екенін біледі. Оқушылар топпен бірлесе отырып , әңгіме- дебат жүргізді және өз ойларын , жаңа тақырып туралы не білгендерін бірі- біріне үйретті |
Осыған қарап оқушы тек білім аып қана қоймай ,сабақта өз ойларын айқын білдіруге мүмкіндіктері туады және де қарым –қатынаста сұақтарға дұрыс жауап беруге дағдылана бастайды |
IV.Топпен жұмыс (6 мин) Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Олар тестің жауабын бағалайды |
Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. |
III. Шығармашылық тапсырма
«Жаңа тақырып туралы ойым» (пікірталас, карта және кітаппен жұмыс, талдау, бағалау) (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты кітап қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу |
VI.Жеке жұмыс «Ұлыбритания туралы не білемін» эссе хат жазу (2 мин)
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) (4 мин)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) ББҮ кестесі Екі жұлдыз бір тілек |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау (3 мин) Бағалау парақшалары Бағалау шкаласы |
|
X.Үй тапсырмасы: |
«Ұлыбритания» оқу, беттер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлыбритания
Ұлыбритания
|
23 |
География |
11 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрлымы.Халқы . |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды жаңа тақырыптың сипаттамасы туралы түсінік бере отырып, өнеркәсіп жайлы малғұматтармен таныстыру, топпен талқылау арқылы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру |
||
|
Сілтеме: |
|
||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижесі: |
Тақырыптарды тапсырмалар арқылы еркін меңгереді оны пайдаланып практикалық жұмыстар жүргізеді |
||
|
Негізгі идеялар: |
Тақырыпты түсінігін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар Карта |
||
|
Оқыту әдістері: |
СТО, диалогтік оқыту Жоғалған әріп Ассоциация құру |
|
|
|
Дерек көздері: |
«Өнеркәсіп туралы» тақырыбына берілген материалдар: |
||
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (1 мин)
Сыныпты топқа бөлу (ауызша)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты санау арқылы екі топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу |
I. Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) Миға шабуыл
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
II.Ой қозғау (7 мин) «Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, тақырыптағы негізгі мәселер төңірегіндгі сипаттама бойынша өзара ой бөлісу |
Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді. Тақырыпқа сипаттама береді Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады. |
Ассоциация құру
1-топ Ұлыбританя саясаты
2-топ Халқы туралы
3-топ Мемлекеттің ара қатынасы
III.Мағынаны ашу: «Жоғалған әріпті тап» (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Әр топтан бір бала шығып әріптерді табады.Бүгінгі сабағымыз осы мәтін туралы екенін біледі. Оқушылар топпен бірлесе отырып , әңгіме- дебат жүргізді және өз ойларын , жаңа тақырып туралы не білгендерін бірі- біріне үйретті |
Осыған қарап оқушы тек білім аып қана қоймай ,сабақта өз ойларын айқын білдіруге мүмкіндіктері туады және де қарым –қатынаста сұақтарға дұрыс жауап беруге дағдылана бастайды |
IV.Топпен жұмыс (6 мин) Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Олар тестің жауабын бағалайды |
Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. |
III. Шығармашылық тапсырма
«Жаңа тақырып туралы ойым» (пікірталас, карта және кітаппен жұмыс, талдау, бағалау) (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты кітап қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу |
VI.Жеке жұмыс «Ұлыбритания туралы не білемін» эссе хат жазу (2 мин)
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) (4 мин)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) ББҮ кестесі Екі жұлдыз бір тілек |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау (3 мин) Бағалау парақшалары Бағалау шкаласы |
|
X.Үй тапсырмасы: |
«Ұлыбритания» оқу, беттер |
шағым қалдыра аласыз













