Ұлым-аспандағы жұлдызым. 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлым-аспандағы жұлдызым. 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріммен бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

13-сабақ.

Бөлім:

8 - бөлім. Қызым –жағадағы құндызым, ұлым –аспандағы жұлдызым. «Қозы Көрпеш – Баян сұлу»жыры (үзінді)

Педагогтің аты-жөні:

Сагындыкова Г.С.

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлым – аспандағы жұлдызым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальді ақпаратты анықтау

8.2.5.1-пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі,қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;

Сабақтың мақсаты:

тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальді ақпаратты анықтай алады;

пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді,қойылған сұрақтарға еркін жауап бере біледі;

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді.

Жазылым

Мүшел-мушель

Тәлім-тәрбие-воспитание

Имандылық-духовность

Алғыр-способный

Перзент-дитя

Ардақта-уважать

Еңбексүйгіш-трудолюбивый

Саналы-сознательный

Жеткіншек-подросток

Отау-молодоая семья

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері







1-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



5- тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім оқушыларға қосымша ақпарат көздерінен тың мәліметтер айтады. Түсінбеген тұстарына көмек береді.



Айтылым

Мақал-мәтелдерді оқып, түсіндіріп айтады.

Айтылым

Мәіннен бір нақыл сөзді тақырып ретінде алып, көршісімен 14-16 үнқатымнан тұратын сұхбат құрады.

«Тыңдайтын үшбұрыштар» тәсілі арқылы «Ер жігітті» жан-жақты сипаттайды.

Дескриптор

3 балл

-Мақалды талдайды

-Өз ойын айтады

Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады

-Сипаттайды

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері





Слайдтар





Кесте





Сызбалар









3-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Picture 1

2-тапсырма

Жеке жұмыс





4-тапсырма

Жеке жұмыс

Оқылым Айтылым

Мәтінді оқиды, топқа бөлініп жұмыс жасайды.

1-топ: Мәтінге тақырып қояды, жоспар құрады. Постер қорғайды.

2- топ: «Т кестесін» пайдаланып

Ер жігіт пен ез жігітке анықтама береді.

3-топ: «5 W» әдісін қолданып, мәтінді жан- жақты талдайды.

Жазылым Айтылым

Нағыз жігітке сипаттама береді.

Жазылым Айтылым

Антонимдерін жазады.


Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Мәтінмен жұмыс жасайды

-Анықтама береді

-Талдайды



Дескриптор

3 балл

-Пікірін айтады

Смайликтерді қолданып көңіл-күйімен бөліседі.

Дескриптор

-





Кесте








Суреттер топтамасы






Ақ парақтар





Плакат

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім оқушылардың рефлексиясын тыңдайды.


Үйге тапсырма


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Жігітке «Бес жолды өлең»

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.04.2023
643
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі