Бөлім:
|
8 - бөлім. Қызым –жағадағы
құндызым, ұлым –аспандағы жұлдызым. «Қозы Көрпеш – Баян сұлу»жыры
(үзінді)
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Сагындыкова
Г.С.
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ұлым – аспандағы
жұлдызым
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.1.2.1-тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальді ақпаратты
анықтау
8.2.5.1-пікірталасқа
қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді
дәлелдеуі,қойылған сұрақтарға еркін жауап
беру;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну,детальді ақпаратты анықтай
алады;
пікірталасқа қатысушылардың
берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді,қойылған
сұрақтарға еркін жауап бере
біледі;
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
Мұғалім оқушыларға
бағыт- бағдар береді.
|
Жазылым
Мүшел-мушель
Тәлім-тәрбие-воспитание
Имандылық-духовность
Алғыр-способный
Перзент-дитя
Ардақта-уважать
Еңбексүйгіш-трудолюбивый
Саналы-сознательный
Жеткіншек-подросток
Отау-молодоая
семья
|
|
5-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
№1-тапсырма
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
5-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға
қосымша ақпарат көздерінен тың мәліметтер айтады. Түсінбеген
тұстарына көмек береді.
|
Айтылым
Мақал-мәтелдерді
оқып, түсіндіріп айтады.
Айтылым
Мәіннен бір нақыл
сөзді тақырып ретінде алып, көршісімен 14-16 үнқатымнан тұратын
сұхбат құрады.
«Тыңдайтын
үшбұрыштар» тәсілі арқылы «Ер жігітті» жан-жақты
сипаттайды.
|
Дескриптор
3
балл
-Мақалды
талдайды
-Өз ойын
айтады
Дескриптор
4
балл
-Сұхбаттасады
-Сипаттайды
|
5-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
3-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқиды, топқа
бөлініп жұмыс жасайды.
1-топ: Мәтінге
тақырып қояды, жоспар құрады. Постер
қорғайды.
2- топ: «Т кестесін»
пайдаланып
Ер жігіт пен ез
жігітке анықтама береді.
3-топ: «5 W» әдісін
қолданып, мәтінді жан- жақты
талдайды.
Жазылым
Айтылым
Нағыз жігітке
сипаттама береді.
Жазылым
Айтылым
Антонимдерін
жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 5 балл.
-Мәтінмен жұмыс
жасайды
-Анықтама
береді
-Талдайды
Дескриптор
3
балл
-Пікірін
айтады
Смайликтерді
қолданып көңіл-күйімен
бөліседі.
Дескриптор
-
|
Кесте
Суреттер
топтамасы
Ақ
парақтар
Плакат
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім оқушылардың
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
Жігітке «Бес жолды
өлең»
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
|