Сабақтың
басы
Өткен сабақты
тексеру
Топпен
жұмыс
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін
арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы
"
Топқа
бөлу:
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
Өткен сабақты
тексеру
Сұрақтарға жауап беру
Өткен
сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.
1.Ұқсас
үшбұрыш дегеніміз не?
2.Үшбұрыштар ұқсастығы деген не?
3.Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері
қандай?
Одан кейін оқушыларды
тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға
бөлу.
Жаңа тақырыпты топқа бөлінген
оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс
береді.
|
«Жақсы
тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы
көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр
топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара
талқылайды.
|
Дескриптор:
-Өткен
сабақтағы ережелерді қайталайды.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
- Флипчартқа түсіреді ,
топта қорғайды.
Жалпы
балл-3
|
Қағаз
қиындылары
Үлестірме
ДК экран
Сұрақтар
Әр
топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер
беріледі.
|
Сабақтың
ортасы.
|
Оқыту
мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін
тапсырмалар:
1-тапсырма:
Үшбұрыштардың қабырғалары
5 см, 7 см, 4 см. Оған ұқсас үшбұрыштың үлкен қабырғасы 21
см-ге тең болса, оның басқа қабырғаларын
табыңдар.
2-тапсырма:
Үшбұрыштардың қабырғалары 8 дм, 16 дм
және 20 дм. Оған ұқсас үшбұрыштың периметрі 55
дм. Екінші үшбұрыштың қабырғаларын
табыңдар.
|
Оқыту
мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар
жауап жазады.
|
Дескриптор:
-Тапсырмаларды орындайды.
-Осы
тапсырмаларға ұқсас сұрақтар қояды..
Жалпы
балл -3
|
Слайд
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы.
Синтез
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
«Ойлан,
тап!» (сабақты бекіту)
Бірінші квадраттың
периметрі 24 см, ал екінші квадраттың қабырғасы 18 см болса, екі
квадраттың ұқсастық коэффиентін
табыңдар
«Менің
көңіл-күйім баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы»,
«Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
Әр
тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
Үй тапсырмасы: №175,176
|
Оқушылар
тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін
жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады.
|
Дескриптор -Тапсырманы орындайды.
-Дәптерге жазады.
Жалпы
балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша
10 балл
|
Дк
экран
Дәптер
Стикерлер
смайликтер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды
игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың
қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1:
2:
|