Материалдар / Ұрпақ тәрбиесі!

Ұрпақ тәрбиесі!

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық ұстаздар мен ата-аналарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІV Ұрпақ тәрбиесіМектеп: Құрманғазы атындағы ШЖЖОМ
Күні: 25.04.2018 жылМұғалімнің аты-жөні: Маханова Ақмарал
Сынып: 7Қатысқан оқушылар саны: 7Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы6.Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7.1.1.1әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.1.4.1көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту .
Сабақтың мақсаттарыБaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: -Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады;


Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: -Шығармадан үзінділерді жатқа айтып, талдайды ;


Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: -Әдеби шығарманың сюжеті бойынша талдайды;-Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды;
Бағалау критерийлері
  • Өлеңді сюжеттік дамуына қарай талдайды;
  • Шығармадан алынған үзінділерді талдайды;
  • Тілдік мақсаттар Тәуелсіздік;Егемен;Диалог құруға (шығарма жазуға) қатысты пайдалы тіркестер:«Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».


    Талқылауға арналған сұрақтар:1.Тәуелсіздік дегенді қалай түсінеміз?2.Ақын нені айтпақ болды?3.Тәуелсіз ел болу үшін қандай қиындықтар болды?
    Оқу дағдыларының деңгейі Қолдану, талдау

    Сабақта қамтылатын құндылықтарАзаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизм, ашықтық, өмір бойы білім алуға,елін ,жерін сүюге баулу.
    Пәнаралық байланысТарих, қазақ тілі, өзін-өзі тану,география
    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта, таныстырылым.
    Осыған дейін меңгерілген білімМахамбеттей ер қайда?
    Жоспар
    Жоспарла-натын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Ресурстар
    Сабақтың басы5 мин

    2 мин

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында «Маған,саған» жаттығуын жасатуСуретті құрастыру арқылы сандар арқылы топқа бірігу.Қайталау мақсатындағы ширату жаттығулары. «Кім жылдам?» әдісі Махамбет өлеңдерінен тірек сөздер айту.



    Тәуелсіздікке байланысты сурет қиындылары









    Сабақтың ортасы3 мин





    4 мин









    5 мин































    8 мин
    Т.Медетбек «Жүздесу» БейнежазбаБейнежазба бойынша керібайланыс жасауҚБ.МадақтауТыңдалымАудиотаспадан өлеңнен үзінді тыңдау.1-тапсырмаШығармада кейіпкер бойынан асқақ рух пен өрлік аңғарыла ма? Автор тарих өткелдерін, қазақ халқының бейнесін қалай сипаттайды? Ойыңызды дәлелдер арқылы жеткізіңіз.Дескриптор:

    ҚБ «Иық қағу» әдісі – оқушы өз иығын өзі қағу арқылы өзін-өзі бағалайды.2-тапсырмаШығарманың өзіңізге ұнаған бөлігін жатқа айтыңыз.Тыңдалым соңы4-тапсырма «Кезбе тілші» әдісіҚБ «Шапалақтау» әдісі – топтағы жақсы ой айтқан оқушыны марапаттау арқылы шапалақтау


    Бейнежазба

    АКТ

























































    Микрофон
    Сабақтың соңы5 мин

    Кері байланыс: «ПОПС» әдісі«Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».

    А4 форматы
    Үйге тапсырма2 минӨлеңді ұнаған жерін жаттап келу.

    Тексерілді Оқу ісі жөніндегі орынбасары:Г.Тажибекова







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ