|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІV Ұрпақ тәрбиесі |
Мектеп: Құрманғазы атындағы ШЖЖОМ |
|||||||
|
Күні: 25.04.2018 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Маханова Ақмарал |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 7 |
Қатыспағандар:- |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
6.Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңі |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.1.1.1әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.1.4.1көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту . |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: -Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады; |
|||||||
|
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: -Шығармадан үзінділерді жатқа айтып, талдайды ; |
||||||||
|
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: -Әдеби шығарманың сюжеті бойынша талдайды; -Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды; |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тәуелсіздік; Егемен; Диалог құруға (шығарма жазуға) қатысты пайдалы тіркестер: «Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........». |
|||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Тәуелсіздік дегенді қалай түсінеміз? 2.Ақын нені айтпақ болды? 3.Тәуелсіз ел болу үшін қандай қиындықтар болды? |
||||||||
|
Оқу дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизм, ашықтық, өмір бойы білім алуға,елін ,жерін сүюге баулу. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, қазақ тілі, өзін-өзі тану,география |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, таныстырылым. |
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Махамбеттей ер қайда? |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарла-натын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
2 мин |
Психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында «Маған,саған» жаттығуын жасату Суретті құрастыру арқылы сандар арқылы топқа бірігу. Қайталау мақсатындағы ширату жаттығулары. «Кім жылдам?» әдісі Махамбет өлеңдерінен тірек сөздер айту. |
Тәуелсіздікке байланысты сурет қиындылары
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 3 мин
4 мин
5 мин
8 мин |
Т.Медетбек «Жүздесу» Бейнежазба Бейнежазба бойынша керібайланыс жасау ҚБ.Мадақтау Тыңдалым Аудиотаспадан өлеңнен үзінді тыңдау. 1-тапсырма Шығармада кейіпкер бойынан асқақ рух пен өрлік аңғарыла ма? Автор тарих өткелдерін, қазақ халқының бейнесін қалай сипаттайды? Ойыңызды дәлелдер арқылы жеткізіңіз. Дескриптор:
ҚБ «Иық қағу» әдісі – оқушы өз иығын өзі қағу арқылы өзін-өзі бағалайды. 2-тапсырма Шығарманың өзіңізге ұнаған бөлігін жатқа айтыңыз.
Тыңдалым соңы
ҚБ «Шапалақтау» әдісі – топтағы жақсы ой айтқан оқушыны марапаттау арқылы шапалақтау |
Бейнежазба
АКТ
Микрофон |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
Кері байланыс: «ПОПС» әдісі «Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».
|
А4 форматы |
||||||
|
Үйге тапсырма 2 мин |
Өлеңді ұнаған жерін жаттап келу. |
|
||||||
Тексерілді
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Тажибекова

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұрпақ тәрбиесі!
Ұрпақ тәрбиесі!
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІV Ұрпақ тәрбиесі |
Мектеп: Құрманғазы атындағы ШЖЖОМ |
|||||||
|
Күні: 25.04.2018 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Маханова Ақмарал |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 7 |
Қатыспағандар:- |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
6.Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңі |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.1.1.1әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.1.4.1көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту . |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: -Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады; |
|||||||
|
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: -Шығармадан үзінділерді жатқа айтып, талдайды ; |
||||||||
|
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: -Әдеби шығарманың сюжеті бойынша талдайды; -Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды; |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тәуелсіздік; Егемен; Диалог құруға (шығарма жазуға) қатысты пайдалы тіркестер: «Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........». |
|||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Тәуелсіздік дегенді қалай түсінеміз? 2.Ақын нені айтпақ болды? 3.Тәуелсіз ел болу үшін қандай қиындықтар болды? |
||||||||
|
Оқу дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизм, ашықтық, өмір бойы білім алуға,елін ,жерін сүюге баулу. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, қазақ тілі, өзін-өзі тану,география |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, таныстырылым. |
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Махамбеттей ер қайда? |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарла-натын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
2 мин |
Психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында «Маған,саған» жаттығуын жасату Суретті құрастыру арқылы сандар арқылы топқа бірігу. Қайталау мақсатындағы ширату жаттығулары. «Кім жылдам?» әдісі Махамбет өлеңдерінен тірек сөздер айту. |
Тәуелсіздікке байланысты сурет қиындылары
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 3 мин
4 мин
5 мин
8 мин |
Т.Медетбек «Жүздесу» Бейнежазба Бейнежазба бойынша керібайланыс жасау ҚБ.Мадақтау Тыңдалым Аудиотаспадан өлеңнен үзінді тыңдау. 1-тапсырма Шығармада кейіпкер бойынан асқақ рух пен өрлік аңғарыла ма? Автор тарих өткелдерін, қазақ халқының бейнесін қалай сипаттайды? Ойыңызды дәлелдер арқылы жеткізіңіз. Дескриптор:
ҚБ «Иық қағу» әдісі – оқушы өз иығын өзі қағу арқылы өзін-өзі бағалайды. 2-тапсырма Шығарманың өзіңізге ұнаған бөлігін жатқа айтыңыз.
Тыңдалым соңы
ҚБ «Шапалақтау» әдісі – топтағы жақсы ой айтқан оқушыны марапаттау арқылы шапалақтау |
Бейнежазба
АКТ
Микрофон |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин
|
Кері байланыс: «ПОПС» әдісі «Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».
|
А4 форматы |
||||||
|
Үйге тапсырма 2 мин |
Өлеңді ұнаған жерін жаттап келу. |
|
||||||
Тексерілді
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Тажибекова

шағым қалдыра аласыз













