Ұрпақ тәрбиесі!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұрпақ тәрбиесі!

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық ұстаздар мен ата-аналарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

ІV Ұрпақ тәрбиесі

Мектеп: Құрманғазы атындағы ШЖЖОМ

Күні: 25.04.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Маханова Ақмарал

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны: 7

Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

6.Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.1.1.1әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.1.4.1көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту .

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:

-Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады;

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:

-Шығармадан үзінділерді жатқа айтып, талдайды ;

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:

-Әдеби шығарманың сюжеті бойынша талдайды;

-Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды;

Бағалау критерийлері

  • Өлеңді сюжеттік дамуына қарай талдайды;

  • Шығармадан алынған үзінділерді талдайды;

Тілдік мақсаттар

Тәуелсіздік;

Егемен;

Диалог құруға (шығарма жазуға) қатысты пайдалы тіркестер:

«Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Тәуелсіздік дегенді қалай түсінеміз?

2.Ақын нені айтпақ болды?

3.Тәуелсіз ел болу үшін қандай қиындықтар болды?

Оқу дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау


Сабақта қамтылатын құндылықтар

Азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизм, ашықтық, өмір бойы білім алуға,елін ,жерін сүюге баулу.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі, өзін-өзі тану,география

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, таныстырылым.

Осыған дейін меңгерілген білім

Махамбеттей ер қайда?

Жоспар

Жоспарла-натын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин



2 мин


Психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында «Маған,саған» жаттығуын жасату

Суретті құрастыру арқылы сандар арқылы топқа бірігу.

Қайталау мақсатындағы ширату жаттығулары. «Кім жылдам?» әдісі

Махамбет өлеңдерінен тірек сөздер айту.




Тәуелсіздікке байланысты сурет қиындылары










Сабақтың ортасы

3 мин







4 мин











5 мин

































8 мин

Т.Медетбек «Жүздесу» Бейнежазба

Бейнежазба бойынша керібайланыс жасау

ҚБ.Мадақтау

Тыңдалым

Аудиотаспадан өлеңнен үзінді тыңдау.

1-тапсырма

Шығармада кейіпкер бойынан асқақ рух пен өрлік аңғарыла ма? Автор тарих өткелдерін, қазақ халқының бейнесін қалай сипаттайды? Ойыңызды дәлелдер арқылы жеткізіңіз.

Дескриптор:

Білім алушы

  • өлең жолдарындағы кейіпкер бейнесін ашады;

  • дәлелдер келтіреді;

  • кейіпкер бойындағы асқақ рух пен өрлікті анықтайды.



ҚБ «Иық қағу» әдісі – оқушы өз иығын өзі қағу арқылы өзін-өзі бағалайды.

2-тапсырма

Шығарманың өзіңізге ұнаған бөлігін жатқа айтыңыз.


Дескриптор:

Білім алушы

  • шығарма үзіндісін жатқа айтады;

  • үзіндіні мәнерлеп оқиды.


3-тапсырма

Берілген өлең жолдарындағы көркемдегіш

құралдарды анықтап, қолданысына

талдау жасаңыз. Шығарма сюжетінің

құрамдас бөлшектерін анықтаңыз.


Дескриптор:

  • Білім алушы көркемдегіш құралдарды анықтайды;


  • шығарма сюжеті бойынша басты

  • мәселелерді анықтайды;

-үзінділерді талдай отырып, өз көзқарасын білдіреді.



Тыңдалым соңы


4-тапсырма «Кезбе тілші» әдісі

ҚБ «Шапалақтау» әдісі – топтағы жақсы ой айтқан оқушыны марапаттау арқылы шапалақтау



Бейнежазба



АКТ



























































Микрофон

Сабақтың соңы

5 мин



Кері байланыс: «ПОПС» әдісі

«Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».



А4 форматы

Үйге тапсырма

2 мин

Өлеңді ұнаған жерін жаттап келу.



Тексерілді

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Тажибекова











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2019
647
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі