Материалдар / Ұрпақ тәрбиесі!
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұрпақ тәрбиесі!

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық ұстаздар мен ата-аналарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
563
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

ІV Ұрпақ тәрбиесі

Мектеп: Құрманғазы атындағы ШЖЖОМ

Күні: 25.04.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Маханова Ақмарал

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны: 7

Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

6.Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.1.1.1әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.1.4.1көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту .

Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:

-Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады;

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:

-Шығармадан үзінділерді жатқа айтып, талдайды ;

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:

-Әдеби шығарманың сюжеті бойынша талдайды;

-Өлеңді сюжеттік дамуына қарай сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды;

Бағалау критерийлері

  • Өлеңді сюжеттік дамуына қарай талдайды;

  • Шығармадан алынған үзінділерді талдайды;

Тілдік мақсаттар

Тәуелсіздік;

Егемен;

Диалог құруға (шығарма жазуға) қатысты пайдалы тіркестер:

«Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Тәуелсіздік дегенді қалай түсінеміз?

2.Ақын нені айтпақ болды?

3.Тәуелсіз ел болу үшін қандай қиындықтар болды?

Оқу дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау


Сабақта қамтылатын құндылықтар

Азаматтық жауапкершілікке, Қазақстандық патриотизм, ашықтық, өмір бойы білім алуға,елін ,жерін сүюге баулу.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі, өзін-өзі тану,география

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, таныстырылым.

Осыған дейін меңгерілген білім

Махамбеттей ер қайда?

Жоспар

Жоспарла-натын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин



2 мин


Психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында «Маған,саған» жаттығуын жасату

Суретті құрастыру арқылы сандар арқылы топқа бірігу.

Қайталау мақсатындағы ширату жаттығулары. «Кім жылдам?» әдісі

Махамбет өлеңдерінен тірек сөздер айту.




Тәуелсіздікке байланысты сурет қиындылары










Сабақтың ортасы

3 мин







4 мин











5 мин

































8 мин

Т.Медетбек «Жүздесу» Бейнежазба

Бейнежазба бойынша керібайланыс жасау

ҚБ.Мадақтау

Тыңдалым

Аудиотаспадан өлеңнен үзінді тыңдау.

1-тапсырма

Шығармада кейіпкер бойынан асқақ рух пен өрлік аңғарыла ма? Автор тарих өткелдерін, қазақ халқының бейнесін қалай сипаттайды? Ойыңызды дәлелдер арқылы жеткізіңіз.

Дескриптор:

Білім алушы

  • өлең жолдарындағы кейіпкер бейнесін ашады;

  • дәлелдер келтіреді;

  • кейіпкер бойындағы асқақ рух пен өрлікті анықтайды.



ҚБ «Иық қағу» әдісі – оқушы өз иығын өзі қағу арқылы өзін-өзі бағалайды.

2-тапсырма

Шығарманың өзіңізге ұнаған бөлігін жатқа айтыңыз.


Дескриптор:

Білім алушы

  • шығарма үзіндісін жатқа айтады;

  • үзіндіні мәнерлеп оқиды.


3-тапсырма

Берілген өлең жолдарындағы көркемдегіш

құралдарды анықтап, қолданысына

талдау жасаңыз. Шығарма сюжетінің

құрамдас бөлшектерін анықтаңыз.


Дескриптор:

  • Білім алушы көркемдегіш құралдарды анықтайды;


  • шығарма сюжеті бойынша басты

  • мәселелерді анықтайды;

-үзінділерді талдай отырып, өз көзқарасын білдіреді.



Тыңдалым соңы


4-тапсырма «Кезбе тілші» әдісі

ҚБ «Шапалақтау» әдісі – топтағы жақсы ой айтқан оқушыны марапаттау арқылы шапалақтау



Бейнежазба



АКТ



























































Микрофон

Сабақтың соңы

5 мин



Кері байланыс: «ПОПС» әдісі

«Менің ойымша, тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай келе,...........».



А4 форматы

Үйге тапсырма

2 мин

Өлеңді ұнаған жерін жаттап келу.



Тексерілді

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Тажибекова











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!