Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
ІV Ұрпақ
тәрбиесі
|
Мектеп: Құрманғазы атындағы
ШЖЖОМ
|
Күні: 25.04.2018
жыл
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Маханова Ақмарал
|
Сынып:
7
|
Қатысқан оқушылар саны:
7
|
Қатыспағандар:-
|
Сабақтың тақырыбы
|
6.Т.Медетбектің «Тәуелсізбін»
өлеңі
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
7.1.1.1әдеби шығарма сюжетінің
құрамдас бөлшектерін талдау
7.1.4.1көркем
шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Бaрлық oқушылaр oрындaй
aлaды:
-Көркем шығармадағы кейіпкер
бейнесін ашады;
|
Oқушылaрдың көпшiлiгi
oрындaй aлaды:
-Шығармадан үзінділерді жатқа айтып,
талдайды ;
|
Кeйбiр oқушылaр oрындaй
aлaды:
-Әдеби шығарманың сюжеті
бойынша талдайды;
-Өлеңді сюжеттік дамуына қарай
сипаттап, өз сөзімен тұжырым жасайды;
|
Бағалау
критерийлері
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тәуелсіздік;
Егемен;
Диалог құруға (шығарма жазуға)
қатысты пайдалы тіркестер:
«Менің ойымша,
тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны
мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай
келе,...........».
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
1.Тәуелсіздік дегенді қалай
түсінеміз?
2.Ақын нені айтпақ
болды?
3.Тәуелсіз ел болу үшін қандай
қиындықтар болды?
|
Оқу дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану,
талдау
|
Сабақта қамтылатын
құндылықтар
|
Азаматтық жауапкершілікке,
Қазақстандық патриотизм, ашықтық, өмір бойы білім алуға,елін ,жерін
сүюге баулу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих, қазақ тілі, өзін-өзі
тану,география
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интербелсенді тақта,
таныстырылым.
|
Осыған дейін меңгерілген
білім
|
Махамбеттей ер
қайда?
|
Жоспар
|
Жоспарла-натын
уақыт
|
Жоспар бойынша
орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
2
мин
|
Психологиялық жағымды
ахуал туғызу мақсатында «Маған,саған» жаттығуын
жасату
Суретті құрастыру арқылы
сандар арқылы топқа бірігу.
Қайталау мақсатындағы
ширату жаттығулары. «Кім жылдам?»
әдісі
Махамбет өлеңдерінен
тірек сөздер айту.
|
Тәуелсіздікке байланысты сурет
қиындылары
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
4 мин
5 мин
8 мин
|
Т.Медетбек
«Жүздесу» Бейнежазба
Бейнежазба бойынша
керібайланыс жасау
ҚБ.Мадақтау
Тыңдалым
Аудиотаспадан өлеңнен үзінді
тыңдау.
1-тапсырма
Шығармада кейіпкер бойынан
асқақ рух пен өрлік аңғарыла ма? Автор тарих өткелдерін, қазақ
халқының бейнесін қалай сипаттайды? Ойыңызды дәлелдер арқылы
жеткізіңіз.
Дескриптор:
ҚБ
«Иық қағу» әдісі – оқушы өз
иығын өзі қағу арқылы өзін-өзі бағалайды.
2-тапсырма
Шығарманың өзіңізге ұнаған
бөлігін жатқа айтыңыз.
Дескриптор:
Білім
алушы
|
3-тапсырма
Берілген өлең жолдарындағы
көркемдегіш
құралдарды анықтап,
қолданысына
талдау жасаңыз. Шығарма
сюжетінің
құрамдас бөлшектерін
анықтаңыз.
Дескриптор:
-үзінділерді талдай отырып, өз көзқарасын
білдіреді.
|
Тыңдалым
соңы
4-тапсырма «Кезбе тілші» әдісі
ҚБ
«Шапалақтау» әдісі – топтағы
жақсы ой айтқан оқушыны марапаттау арқылы
шапалақтау
|
Бейнежазба
АКТ
Микрофон
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс: «ПОПС»
әдісі
«Менің ойымша,
тәкаппарлық...», «Себебі, мен оны.......... түсіндіремін», «Мен оны
мынадай дәлелдермен келтіре аламын.....», «Қорытындылай
келе,...........».
|
А4
форматы
|
Үйге
тапсырма
2
мин
|
Өлеңді ұнаған жерін жаттап
келу.
|
|