Материалдар / Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2021
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Математика

Тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Мектеп: №23

Күні:10.02.2021

Машықкерің аты-жөні: Слатай Н.Е.

СЫНЫП: 3 Б

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

3.1.2.10 Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмдерін қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейтіп, баған түрінде орындай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тапсырмаларында есептеуді орындай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өз бетінше есепті шығара алады.

Бағалау критерийлері

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мүмкіндігі, көбейту тапсырмаларында есептеуді орындай алады.

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Жазбаша көбейту алгоритмы, баған түрінде көбейту

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сайкелетін тіл стилі:

ғылыми стиль, ауыз екі сөйлеу стилі, пәндік тілмен сөйлеуі




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған сұрақтар:

- Ыбырай Алтынсарин мен Шоқан Уәлиханов кім?

-Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға қалай көбейтуге болады?

- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейтуді қалай бастаймыз?

-Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейтуде ақырғы нені есептейміз?

Ишара: бас изеу, мақұлдау, жымию, бас шайқау

Қолданылатын әдіс-тәсіл

«Қар кесегі», «Джигсо», «Жетістік баспалдағы», «Бағдаршам» , «Кім жылдам», «Бас бармақ», «Ұяшықтар», «Сиқырлы сандықша»

Пән аралық байланыстар

Дене шынықтыру, қазақ тілі

АКТ қолдану

Бейнежазба, интер белсенді тақта

Ресурстар

Оқулық, стикерлар, ұяшықтар жазылған қағаз, плакат, маркер, сиқырлы сандықша т.б.

Сабаққа қамтылатын құндылықтар:

Ынтымақтастық, сыйластық, таным көкжиектерін дамыту

Алдыңғы оқу:

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут




















2 минут


Сәлеметсіңдер ме?! Мен аты-жөнім Абилмажинова Балғын Есболқызы. Бүгін сендермен математика қыр сырын бірге үйренетін боламыз.

Ұйымдастыру кезеңі:

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылар қазір сендермен «Көршіңмен амандас» ойынын ойнайтын боламыз. Ол үшін орындарынан тұрып, қасынтарыңда тұрған көршісілеріңмен жақынырақ тұрады. Мен сендерге нұсқаулықтар айтатын боламын, сол бойынша көршісілеріңмен амандасасыңдар.

Көршіңмен күлімдеп амандас.

Көршіңмен қол беріп амандас.

Көршіңмен иық арқылы амандас.

Көршіңмен аяқ арқылы амандас.

Көршіңмен құлақ арқылы амандас.

Көршіңмен бет арқылы амандас.

Көршіңмен шаш арқылы амандас.

Жақсы, жарайсыңдар орындарыңа отырыңдар.

Үй жұмысын пысықтау «Қар кесегі» әдісімен

- Балалар, алдарыңда тұрған ақ қағазға өткен тақырып бойынша бір сұрақ жазыңдар. Ал енді оны домалақ пішінге келтіріп, өздерің қалаған бір оқушыға қарай лақтырыңдар. Қар кесегі кімге түссе, сол бала сұраққа жауап береді.

Қ.Б: жауаптарына байланысты.






















Ақ қағаздар

Сабақтың ортасы







5 минут











5 минут




























6 минут

















2 минут








10 минут





















Оқушылар бүгін сендермен өтетін тақырыбымыз «Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту» Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді және тақырыпты жазып алыңдар.

(О) «Ой қозғау» әдісі

-Балалар, бүгін сендер қазақ халқының ұлы ағартушыларымен таныс боласыңдар. Алдымен мәліметтермен таныс болайық.Оқулықтарыңдағы 53-бетті ашып, 1-мәтінді оқиық.

-Анықтаманы дәптерлеріңе жазып алыңдар. (Тақырып түсіндіріледі)


(А) «Ұяшықтар» әдісі

-Балалар, тақтада есептер жазылған ұяшықтар тұр. Егер есептің мәндері жұп сан болса Ш.Уәлихановтың, ал егер тақ болса Ы.Алтынсаринның кім болғанын анықтай аласыңдар. Ол үшін дәптерлеріңе есептеп алыңдар.





Тарихшы

142*2

Журналист

21*4

Жазушы

31*3

Аудармашы

231*3

Педагог

221*3

Саяхатшы

32*3

Дескриптор:

  • Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейте алады;

  • Есептің мәнінен тақ және жұп сандарды ажырата алады;

  • Есептердің мәніне қарап ағартушылардың кім болғанын таба алады.


Қ.Б: «Бағдаршам» әдісі

Өз-өздерін есептеу деңгейлеріне байланысты бағдаршам түстерінің көмегімен бағалайды.


(Ж.А) «Кім жылдам» әдісі

-Балалар, оқулықтағы 54-беттегі 3-тапсырмаға назар аударайық. 1 оқушы берілгенін оқып шықсын. Ал енді осы есепті жылдамдыққа орындайық. Алғашқы дұрыс есептеген 5 оқушыға қосымша балл қосылады. Соңында бәріміз шешуін талқылайтын боламыз.

Дескриптор:

  • Есептің шарты бойынша бойынша берілгенін құра алады;

  • Жылдамдыққа өз беттерінше орындай алады;

  • Барлығы бірге шешуі бойынша талқылау жүргізеді.

Қ.Б: «Бас бармақ» әдісі

-Балалар, өздеріңнің есепті қалай орындағандарыңа байланысты «бас барбақ» әдісіне сай критерийлермен бағалаңдар.


Сергіту сәті:

-Балалар, орнымыздан тұрып, интербелсенді тақтаға назар аударайық. Артынан бірге қайталайық.

(Т.А)«Джигсо» әдісі

-Оқушылар, қазір қатар бойынша 3 топқа бөлінеміз.

1-қатар 5-есепті, 2-қатар 6-есепті, 3-қатар 7-есепті өз араларында талқылап, шешіун есептеп шығарады және плакатқа жазады. Болған соң басқа топтарға 1,2 өкіл жіберіп шығарған есептерінің орындалуын түсіндіресіңдер. Болған соң, осы 3 есепті дәптерлеріңе жазып аласыңдар.

Дескриптор:

  • Топпен есепті шығара алады;

  • Шығарған есептерін талқылап, плакатқа жазады;

  • Басқа топтарға өкіл жіберіп орындалуын түсіндіреді;

  • Есептердің шешімін дәптерлеріне жазады

Қ.Б: «Жетістік баспалдағы»

-Балалар, алдыңда жетістік баспалдағына сай смайликтар тұр сол бойынша басқа топтарды бағалайсыңдар.









Оқулық 53-бет

https://www.okulyk.kz.











Ұяшықтар жазылған қағаз, тақта




















Оқулықтағы 54-бет https://www.okulyk.kz.









https://youtu.be/sPX27NNVWCY. Интербелсенді тақта



Оқулық 54-бет

https://www.okulyk.kz.

Плакат, маркер







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!