Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Математика Тақырыбы: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту |
Мектеп: №23 |
||||||||||||
Күні:10.02.2021 |
Машықкерің аты-жөні: Слатай Н.Е. |
||||||||||||
СЫНЫП: 3 Б |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
3.1.2.10 Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмдерін қолдану. |
||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейтіп, баған түрінде орындай алады. |
||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту тапсырмаларында есептеуді орындай алады. |
|||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Өз бетінше есепті шығара алады. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мүмкіндігі, көбейту тапсырмаларында есептеуді орындай алады. |
||||||||||||
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Жазбаша көбейту алгоритмы, баған түрінде көбейту |
||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сайкелетін тіл стилі: ғылыми стиль, ауыз екі сөйлеу стилі, пәндік тілмен сөйлеуі
|
|||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: - Ыбырай Алтынсарин мен Шоқан Уәлиханов кім? -Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға қалай көбейтуге болады? - Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейтуді қалай бастаймыз? -Үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейтуде ақырғы нені есептейміз? |
|||||||||||||
Ишара: бас изеу, мақұлдау, жымию, бас шайқау |
|||||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсіл |
«Қар кесегі», «Джигсо», «Жетістік баспалдағы», «Бағдаршам» , «Кім жылдам», «Бас бармақ», «Ұяшықтар», «Сиқырлы сандықша» |
||||||||||||
Пән аралық байланыстар |
Дене шынықтыру, қазақ тілі |
||||||||||||
АКТ қолдану |
Бейнежазба, интер белсенді тақта |
||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, стикерлар, ұяшықтар жазылған қағаз, плакат, маркер, сиқырлы сандықша т.б. |
||||||||||||
Сабаққа қамтылатын құндылықтар: |
Ынтымақтастық, сыйластық, таным көкжиектерін дамыту |
||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы 5 минут 2 минут |
Сәлеметсіңдер ме?! Мен аты-жөнім Абилмажинова Балғын Есболқызы. Бүгін сендермен математика қыр сырын бірге үйренетін боламыз. Ұйымдастыру кезеңі: Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылар қазір сендермен «Көршіңмен амандас» ойынын ойнайтын боламыз. Ол үшін орындарынан тұрып, қасынтарыңда тұрған көршісілеріңмен жақынырақ тұрады. Мен сендерге нұсқаулықтар айтатын боламын, сол бойынша көршісілеріңмен амандасасыңдар. Көршіңмен күлімдеп амандас. Көршіңмен қол беріп амандас. Көршіңмен иық арқылы амандас. Көршіңмен аяқ арқылы амандас. Көршіңмен құлақ арқылы амандас. Көршіңмен бет арқылы амандас. Көршіңмен шаш арқылы амандас. Жақсы, жарайсыңдар орындарыңа отырыңдар. Үй жұмысын пысықтау «Қар кесегі» әдісімен - Балалар, алдарыңда тұрған ақ қағазға өткен тақырып бойынша бір сұрақ жазыңдар. Ал енді оны домалақ пішінге келтіріп, өздерің қалаған бір оқушыға қарай лақтырыңдар. Қар кесегі кімге түссе, сол бала сұраққа жауап береді. Қ.Б: жауаптарына байланысты. |
Ақ қағаздар |
|||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут 6 минут 2 минут 10 минут |
Оқушылар бүгін сендермен өтетін тақырыбымыз «Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту» Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді және тақырыпты жазып алыңдар. (О) «Ой қозғау» әдісі -Балалар, бүгін сендер қазақ халқының ұлы ағартушыларымен таныс боласыңдар. Алдымен мәліметтермен таныс болайық.Оқулықтарыңдағы 53-бетті ашып, 1-мәтінді оқиық. -Анықтаманы дәптерлеріңе жазып алыңдар. (Тақырып түсіндіріледі) (А) «Ұяшықтар» әдісі -Балалар, тақтада есептер жазылған ұяшықтар тұр. Егер есептің мәндері жұп сан болса Ш.Уәлихановтың, ал егер тақ болса Ы.Алтынсаринның кім болғанын анықтай аласыңдар. Ол үшін дәптерлеріңе есептеп алыңдар.
Дескриптор:
Қ.Б: «Бағдаршам» әдісі Өз-өздерін есептеу деңгейлеріне байланысты бағдаршам түстерінің көмегімен бағалайды.
(Ж.А) «Кім жылдам» әдісі -Балалар, оқулықтағы 54-беттегі 3-тапсырмаға назар аударайық. 1 оқушы берілгенін оқып шықсын. Ал енді осы есепті жылдамдыққа орындайық. Алғашқы дұрыс есептеген 5 оқушыға қосымша балл қосылады. Соңында бәріміз шешуін талқылайтын боламыз. Дескриптор:
Қ.Б: «Бас бармақ» әдісі -Балалар, өздеріңнің есепті қалай орындағандарыңа байланысты «бас барбақ» әдісіне сай критерийлермен бағалаңдар.
Сергіту сәті: -Балалар, орнымыздан тұрып, интербелсенді тақтаға назар аударайық. Артынан бірге қайталайық. (Т.А)«Джигсо» әдісі -Оқушылар, қазір қатар бойынша 3 топқа бөлінеміз. 1-қатар 5-есепті, 2-қатар 6-есепті, 3-қатар 7-есепті өз араларында талқылап, шешіун есептеп шығарады және плакатқа жазады. Болған соң басқа топтарға 1,2 өкіл жіберіп шығарған есептерінің орындалуын түсіндіресіңдер. Болған соң, осы 3 есепті дәптерлеріңе жазып аласыңдар. Дескриптор:
Қ.Б: «Жетістік баспалдағы» -Балалар, алдыңда жетістік баспалдағына сай смайликтар тұр сол бойынша басқа топтарды бағалайсыңдар.
|
Оқулық 53-бет
Ұяшықтар жазылған қағаз, тақта
Оқулықтағы 54-бет https://www.okulyk.kz.
https://youtu.be/sPX27NNVWCY. Интербелсенді тақта
Оқулық 54-бет Плакат, маркер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |