Материалдар / Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Білім мен тәрбие қашан да егіз ұғым. Білім алушы шәкірттеріміздің жан – жақты дамыған, ақыл – ойы жетік, рухани құндылықтарды қадірлей білетін, адамгершілік қасиеттермен қаруланған жеке тұлға қалыптастыру. Мектептегі оқу – тәрбие жұмысының бала тәрбиесі мен оның жан – жақты дамуына отбасы мен жанұяның, мектептің ынтымақтастығын арттыра отырып, ата – аналарға, оқушыларға оқу – тәрбие үдерісінің мазмұны мен әдістемесін таныстыру. Балаларға салауатты өмір салтының машықтарын сіңіру және насихаттауға байланысты нақты шараларды жүзеге асыру.Оқушыларды зиянды әдеттерден сақтандыру. Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, экологиясы нашар аймақтармен таныстыру, жерге деген мейірім мен ықыласын, байлығы мен әсем табиғатын қорғай білуге үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:7.Түзулердің өзара орналасуы



Мектеп: Қ.Төлеубеков атындағыорта мектеп КММ





Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:Шакенова Ж.Т

Сынып:7 «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

7.1.1.17үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;


Сабақтыңмақсаты

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема біледі. Оның салдарларын қолданып есеп шығарады.


Бағалаукритерийі

  • үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманыбіледі;

  • үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есеп шығарғанда қолданады.

Тілдікмақсаттар

  • теореманыауызша тұжырымдау;

  • дәлелдеу мен есеп шығарғанда түсіндіре алу;

  • сызбалардытерминдерменұғымдарға сүйене отырып суреттеу.

Бөлім бойыншатерминология:

  • ішкі бұрышы;

  • сыртқыбұрышы;

  • сыбайласбұрыштартар;

  • сыбайласемесбұрыштартар;

  • жазыңқыбұрыш;




Құндылықтарғабаулу

қарым-қатынасжасауқабілеті, өз уақытын ұйымдастыра білу, «Мəңгілік Ел»Қазақстанның Тəуелсіздігі жəне Астанаұлттық идеясы негізінде

Пəнаралықбайланыс

Информатика

Тақырыпбойыншаалдыңғыбілім

Үшбұрыштардың түрлері мен элементтерін білу. Жазыңқы, вертикаль бұрыш ұғымын білу

Сабақбарысы


Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтыңбасы

10 мин

Ұйыдастыру кезеңі:

амандасу, оқушыларды түгендеу, карточкалар арқылы үшбұрыштың түріне байланысты топқа бөліну, топ басшысын сайлау;әр топ таңдалған үшбұрыштардың түрлерін ажырату, қасиеттерін айту.

Үй тапсырмасын тексеру: өзара тексеру, топ басшылары есеп береді.

Сабақ мақсатын бірлесіп қою:

Қандайда бір үшбұрыш салыңдар. Транспортирдің көмегімен оның бұрыштарын өлшеңдер және олардың қосындысын табыңдар.




Үлестірмелік карточкалар

Сабақтыңортасы

28 мин



3мин



5мин

тапсырма 1















4 мин

тапсырма 2





1



8 мин

тапсырма 3




7мин

тапсырма 4

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теоремасын GeoGebra бағдарламасының көмегімен көрсетіп, оқушыларға өз бетімен заңдылықтарды анықтатып, тұжырымдама жасату. Бұл арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға баулу көзделеді.

Топтық жұмыс(Tarsia құрастыру)

Оқушылардың қызығушылығын артыру және теореманы қарапайым есептерде қолдана алуы.

Құбастырылған фигураны Астана қаласындағы қандай ғимаратта кездестіруге болады?(Бейітшілік және келісім сарайы)

Топтың жылдам әрі, тез орындауы бағаланады.

Ойлан-Жұптас-Бөліс” әдісі бойынша үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларына практикалық есептер шығару.(№ 52.12,52.14 В деңгейлі есептер, жұмыс дәптері). Әр оқушы бір есепті шығарады.Өз шешімін дәлелдеп, жұптық талқылау жасайды. Керек болған жағдайда кей жұптарға көмек көрсету.

Сергіту сәті”(ауаға сандарды жазу)

Оқушылар тобымен IPad-пен Kahoot ойыны арқылы тез әрі тиімді жолмен шешу арқылы білімдерін тереңдетед. Ойын соңынды әр топтың жұмысы автоматты түрде ииллюстрацияланып, бағаланады.

Лабиринт” (деңгейлік тапсырмалар)

Есептер қарапайымнан күрделіге лабиринт түрінде ауысып отырады.Жеке тапсырмаларды алған білімін бекіту мақсатында орындайды.



GeoGebra бағдарламасы







Қималар












Математика 7

А. Е. Әбiлқасымова














Сабақтыңсоңы

7 мин

  1. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неге тең?

  2. Тікбұрышты үшбұрыштыңі сүйір бұрыштарының қосындысы неге тең?(Ауызша кері байланыс)

Ү й жұмысы: 52.9 жаттығу

Рефлексия пирамидасы











Математика 7

А. Е. Әбiлқасымова

Саралау – Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?

Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?

Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау

Тапсырмалар топтық, жұптық және жеке орындауға берілген. Жұптық жұмыс барысында керек болған жағдайда кей жұптарға көмек көрсету. Жеке деңгейлік деңтапсырмалар алған білімін бекіту мақсатында рындайды.

Кері байланыс беру арқылы ауызша бағалау, өзара жəне өзін-өзі бағалау, бес жұлдызға жету.

Сергіту сәті.

Электронды құрылдармен жұмыс жасағанда қауіпсіздік техникасын сақтау.



Сабақ бойынша рефлексия




Жалпыбағалау



Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқытуменоқуғақатысты)?

1: “Лабиринт” деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында оқушылыр жақсы деңгей көрсетті

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:Қорытынды бойынша саралап жүргізсем тиімдірек болар

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!