|
Мектеп №86
ЖОМ
|
Күні: 26.10.2018ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Тұрсынбаева Ақжан
|
Сынып: 8
«а»
|
Қатысқаноқушы
саны:
|
Қатыспағаноқушы
саны:
|
Тақырыбы
|
Үшбұрыш, оның
қасиеттері
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
8.1.3.1
үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар,
биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін
білу және қолдану;
|
Сабақтыңмақсаты
|
Оқушылардың
барлығы:
Трапецияның анықтамасын
біледі, сызбасын сала алады.
Басым
бөлігі:
Трапецияның қасиеттері
біледі, үшбұрыштың орта сызығын сала
алады.
Кейбірі:
Трапецияның және үшбұрыштың
орта сызығын біледі, трапецияның бұрыштарын, қабырғаларының
ұзындығын табуға берілген есептерді
шығарады
|
Жетістік
критерийлері
|
Оқушылар осы тақырып
бойынша білу, түсіну, талдау,
қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
|
Тілдікмақсат
|
Осы тақырыпқа қатысты
терминдерді үштілді меңгереді, қазақ, орыс,
ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере
алады.
Ол үшін мынадай
сөздіктер қолданамын.
Қазақша
|
Русский
|
Барлықбұрыштарыныңқосындысы
|
Сумма всех
углов
|
Төртбұрышдиагоналы
|
Диагоналчетыреугольника
|
Ромб
|
Ромб
|
Квадрат
|
Квадрат
|
Трапеция
|
Трапеция
|
Теңбүйірлі
|
Равнобедренная
|
Тік
|
Прямая
|
Ортыққабырға
|
Общая
сторона
|
|
Құндылықтардыдамыту
|
Болашаққа бағдар:
Рухани жаңғырудың 6 негізгі
бағыты –
бәсекеге қабілеттілік, прагматизм,
білімнің салтанат құруы,
сананың ашықтығы, Туған жер
бағдарламасы, латын
әліпбиіне көшу, «100
жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу
|
Пәнаралықбайланыс
|
Геометрия, тұрмыста
қолдана алу
|
АКТ
қолданудағдылары
|
Таратпа материалдар,
көрнекі-демонстрациялық құралдар,
фигуралар
|
Бастапқыбілім
|
Көпбұрыштар
|
Сабақбарысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтаорындалатыніс-әрекеттер
|
Оқытуресурстары
|
Басы
8
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Үй жұмысын
тексеру
Миға шабуыл
ретінде
«Микрафон» әдісі бойынша берілген
фигура туралы барынша мағлұматтар
беру.
|
Арнайы
тапсырма
|
НегізгібөлімТақырыптыашу
10 минут
Топпенжұмыс
10 минут
|
Өтілген материалдарды
еске пысықтау және қайталау үшін №1.61 және №1.62 есптер
орындатмын. Есеп мәтініне сай оқушылар өткен фигуралардың
анықтамалары мен қасиеттерін қайталай отырып өздері жаңа
қорытындылар жасайды.
1-қасиет:
Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары
тең
2-қасиет: Диагональдары
оны тең екі үшбұрышқа бөледі
3-қасиет: Диагональдары
қиылысу нүктесінде тең екіге
бөлінеді.
4-қасиет: Бір бұрышының
биссектрисасы тең бүйір үшбұрыш
түзеді.
-
1. Кестені төртбұрыштардың белгілеріне сәйкес «+» и «-»
таңбаларымен толтырыңыз.
|
|
|
|
Белгілер:
|
|
|
|
|
|
Қарама-қарсықабырғалары
параллель
|
|
|
|
|
|
Барлыққабырғаларытең
|
|
|
|
|
|
|
Қарама-қарсыбұрыштарытең,
іргелесбұрыштарыныңқосындысы 1800
|
|
|
|
|
|
Барлықбұрыштарытік
|
|
|
|
|
|
Диагоналдарықилысып,
қилысунүктесіндеқақ
бөлінеді
|
|
|
|
|
|
Диагоналдарытең
|
|
|
|
|
|
Диагоналдарыөзара перпендикуляр
жәнесәйкесбұрыштарыныңбиссектрисасыболады
|
|
|
|
|
|
|
Оқулық
Арнайы
тапсырма
|
Оқулықпен
жұмыс
7
мин
|
-
Квадраттың анықтамасын
тұжырымдаңыз. Квадраттың қасиеттері мен белгілерін қорытып
шығарыңыз. Сәйкессызбасалыңыз.
-
Ромбының анықтамасын тұжырымдаңыз.
Ромбының қасиеттері мен белгілерін
қорытып шығарыңыз.
Сәйке ссызба салыңыз.
-
Тіктөртбұрыштың анықтамасын тұжырымдаңыз.
Тіктөртбұрыштың қасиеттері мен белгілерін
қорытып шығарыңыз.
Сәйкес сызба салыңыз.
-
Тіктөртбұрыштың диагоналдары тең
екендігін дәлелдеңіз.
-
Екі іргелес
қабырғалары тең
болатын параллелограмның ромб
болатынын дәлелдеңіз.
-
Қабырғасы және
екі
диагональ бойынша параллелограмм
салыңыз.
-
Көршілес екі
қабырғасы арқылы
тіктөртбұрыш салыңыз.
-
Қабырғасы және
арасындағы бұрыш
арқылы
ромб салыңыз.
Диагональдары бойынша квадрат
салыңыз.
№ есептерді шығару. А
және В деңгейіндегі есептер
Дескриптор:
-Есептің сызбасын дұрыс
сызады;
-Трапецияға қатысты
теоремаларды біледі;
-шешімін табуда
қасиеттерді тиімді пайдалана
алады;
|
Оқулық
|
Соңы
5 минут
|
Сабақты бекіту
«Екі шындық бір
жалған» әдісі бойынша сабақты
бекіту.
-
Диагональдары перп.
Параллелограмм ромб болады
-
Тіктөртбұрыштың
диагональдары тең емес
-
Барлық қабырғасы тең
тіктөртбұрыш шаршы болып табылады
т.с.с
Рефлексия
«Басбармақ»
әдісі
Үйге тапсырма:
қайталау
|
|