Бөлім: 7.2В Үшбұрыштар | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Үшбұрыштың анықтамасы. Үшбұрыштың түрлері. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.1.5үшбұрыштың анықтамасын біледі, оның түрлерін ажыратады;
|
Сабақ мақсаттары | Үшбұрыш анықтамасын біледі және үшбұрыш түрлерін ажырата алады. Үшбұрыш түрлерінің ерекшеліктерін есептер шығаруда қолдана біледі. |
Бағалау критерийлері | Үшбұрыш анықтамасын біледі;Үшбұрыш түлерін анықтай алады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:- есептің шығару жолын түсіндіре алады;- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады;Лексика және терминология- сүйір бұрышты, доғал бұрышты, тікбұрышты үшбұрыштар;- теңқабырғалы, теңбүйірлі, қабырғалары әр түрлі үшбұрыштар;- үшбұрыштың элементтері;- катет, гипотенуза;- табаны, бүйір қабырғасы;- қабырғалар арасындағы бұрыш;- қабырғаға іргелес жатқан бұрыш;- қарсы жатқан бұрыш;- бұрышқа іргелес жатқан катет, бұрышқа қарсы жатқан катет; |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларға өз ойларын ашық жеткізуді үйрете отырып, ашықтық құндылығын оқушылар бойында дарыту. |
Пәнаралық байланыстар | география |
АКТ қолдану дағдылары | Learning Apps-мультимедиялы бағдарламасы,Bilimland.kz-сайты |
Бастапқы білім
| Парралель түзулер, перпендикуляр түзулер, бұрыштар… |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут | І Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. Оқушы көңілін сабаққа аудару.
|
|
Сабақтың ортасы 5 минут
5 минут
10 минут
5 минут10 минут 5 минут | Топтық жұмыс.Сыныпты 2-топқа бөлу. Оларға картоннан қиылған әр түрлі үшбұрыштар жиынтығын ұсыныңыз.Оқушылардан оларды классификациялауды, қандай белгі бойынша классификациялағандарын тұжырымдауды сұраңыз. Үшбұрыштың түрі оның қабырғаларының ұзындығына (теңқабырғалы, теңбүйірлі, әрқабырғалы) және үшбұрыштың түрі оның бұрыштарының (сүйірбұрышты, тікбұрышты, доғалбұрышты) шамасына байланысты болатынына көңіл бөліңіз
http://bilimland.kz/kk/content/structure/851-math#lesson=10092
Тақырыпты презентация арқылы пысықтау. Презентация тапсырмаларын орындату.
Тапсырма 1.Кестені толтырыңыз.
Тақырыпты пысықтау мақсатында жеке жұмыс орындату.
Сабақты қорытындылау.
|
Қосымша 1
Презентация 2 |
Сабақтың соңы2 минут | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет - үй жұмысына бағыт беру |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|