Материалдар / Үшбұрыштар. Есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үшбұрыштар. Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыштар тақырыбына ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2023
146
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Ә. Тәжібаев атындағы №36 мектеп-лицейі

Пәні:

Геометрия

Бөлім:

7.2. Үшбұрыштар

Педагогтің аты-жөні:

Кожахметова Манзура Алмасқызы

Күні:

14.12.21ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштар. Есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.1.1.14теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу;

7.1.1.12үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу;

7.1.1.15сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыру;

7.1.1.22үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

 Үшбұрыштың теңдік белгілерін, және оны дәлелдеудің теоремаларын үйренеді.

Үшбұрыштың теңдік белгілерін үйреніп, түрлі есептерге пайдалады  

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыпты меңгереді анықтамаларды қолдану арқылы мәтінге арналған тапсырмаларды пайдаланады

Кейбір оқушылар:

Үшбұрыштар теңдігі белгілерін пайдалана отырып, үшбұрыштар теңдігін дәлелдей біледі және ізденушілік дағдыларын қалыптастырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру


2 мин



























Өткен білімді еске түсіру



3 мин



















Сабақтың ортасы


15 мин




















8 мин





































10 мин






































Бекіту


5 мин














Кері байланыс

2 мин

Оқушылармен амандасу

Оқушыларды түгендеу

І. Үй тапсырмасын тексеру

6

Үшбұрыштың периметрі 60 см. Оның қабырғалары 3:4:5 қатынасындай. Қабырғаларын табыңдар.





















ІІ Миға шабуыл. «Филворд» шешу









«Үш одақ әдісі » арқылы топтық жұмыс

І топ

ABC үшбұрышының AB қабырғасы 17- см тең, AC қабырғасы АВ қабырғасынан екі есе үлкен, ВС қабырғасы АС қабырғасынан 10 см-ге кіші. ABC үшбұрышының перимерін табыңдар.

ІІ топ

Үшбұрыштың периметрі 48 см және бір қабырғасы 18 см. Егер қалған екі қабырғасының айырымы 10 см болса, онда осы қабырғаларды табыңдар.

ІІІ топ

Теңбүйірлі үшбұрыштың табаны мен бүйір қабырғасының қатынасы 3:8 , периметрі 38 см, үшбұрыштың қабырғаларын табыңдар


«Қателескен мұғалім»

Жұптық жұмыс

  1. Кез келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы кіші бұрышы жатады

  2. Егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол тікбұрышты үшбұрыш болады

AE=AD=2см, BE=CD=3см, BD=4. CE =3см






  1. Егер AB=5см, AC=7см, BC=6см болса, онда ABC үшбұрышының бұрыштарын салыстыр

Ж: <A > <B > <C


Қалыптастырушы бағалау

Жеке жұмыс

1-тапсырма

АВС=∆А1В1С1, АВ=5см, АС =7см. ∆А1В1С1–ның периметрі 21 см болса, ВС-ның ұзындығын табыңыз.


Дескриптор Білім алушы

-тең үшбұрыштардың сәйкес элементерінің теңдігін біледі;

-периметрлерінің теңдігін көрсетед;

-өрнек құрастырады;

-ВС-ның ұзындығын табады.

2-тапсырма

Суреттен өзара тең үшбұрыштарды табыңыздар



Дескриптор Білім алушы

-өзара тең үшбұрыштарды көрсетеді


Тарсия әдісі арқылы сабақты қорытындылау


Кері байланыс

Білім қоржыны


Үй тарсырмасы №9 есеп

Сабақ аяқталды.

Сау болыңыздар

Мұғаліммен амандасу

Жоқ оқушыны ескерту

Үй тапсырмасының шығарылу жолы:

6

Бер:<ABC

AB=3x

BC=4x

AC=5x

P=60см

Т/к: AB=?

BC=?

AC=?

Ш: 3х+4х+5х=60

12x=60

x=60:12

х=5

3*5=15

4*5=20

5*5=25

Ж: AB=15см

BC=20см

AC=25см




Оқушылар жасырылған сөз табу арқылы жаңа сабақ тақырыбын шығарады

  1. сүйір бұрыш, доғал бұрыш, тік бұрыш

  2. Медиана, биссектрисса, биіктік<

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!