Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға керек сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

4-күн, 3-сабақ 4-үлестірме материал


Сабақ жоспарының шаблоны


Сабақты жоспарлауда орта мерзімді жоспарға жүгініңіз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгінің негізінде әзірлеуге болады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.2B Үшбұрыштар

Мектеп: «Әлихан Бөкейхан атындағы №76 ЖББОМ» КММ



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Исатаева Гаухар Ораловна


Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері


Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу

7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу

Оқушылардың басым бөлігі: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу

Кейбір оқушылар: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді және есептер шығаруда қолдану


Бағалау критерийі

  • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі

  • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді

  • үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады



Тілдік мақсаттар


Пәндік, тілдік мақсаттар:

Үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды

Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады

Пәндік лексика\терминалогия:

«қабырғалар арасындағы бұрыш», «қабырғасы іргелес жатқан бұрыш», «белгі»

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

«үшбұрыштар ...белгісі бойынша үшбұрыштар тең», «үшбұрыштар теңдігінен...», «үшбұрыштар тең болғандықтан .... тең болады»



Құндылықтарға баулу








Пәнаралық байланыс





Алдыңғы білім




7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу





Сабақбарысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин









5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың дайындығын бақылап, оқу-құралдарын тугендеп, «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі бойынша оқушылардың көңіл күйлері смайликтер арқылы анықталады, назарын шоғырландыру үшін «пазл» әдісін қолдану арқылы топтарға бөлінеді. Әр топ өздеріне, түскен формуланы түсіндіріп өтеді.





«Кубизм» әдісі арқылы ой қозғап, сұрақтар қою:

  • үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісін тұжырымдаңыз;

  • үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісін тұжырымдаңыз;

  • үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісін тұжырымдаңыз;

  • үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісінің дәлелдеуінің негізгі түйінін тұжырымдаңыз;

  • үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісінің дәлелдеуінің негізгі түйінін тұжырымдаңыз;

  • үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісінің дәлелдеуінің негізгі түйінін тұжырымдаңыз;


Интербелсенді тақта

Таратпа қағаздар

Р=a+b+c

S=ab

V=abc

P=2+b)

Сабақтың ортасы

23 мин

«Кім жылдам?» әдісі арқылы оқушыларға дайын суреттермен берілген тапсырмалар беріледі.


1-тапсырма: сурттегі берілгендері бойынша белгісіз элементті табыңыз:



KL=NM=4см, KM=3см,









































2-тапсырма:

Егер AB = A1B1, AC = A1C1, CM және C1M1 медианалары тең болса, онда ABC және A1B1C1 үшбұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер















Shape1

Оқушылардың үшбұрыштар теңдігінің белгілерін үшбұрыштардың теңдігін дәлелдеуде қолдану дағдыларын пысықтау мақсатында «Тапсырмалар қобдишасын» ұсыныңыз. Ол үшін үлестірмелерге тапсырмалар жазып (тапсырмаларды саралауға, түрлі түсті қағаздарды қолдануға болады), оларды «Қобдишаға» салыңыз. Сыныппен жұмыс жасағанда әрбір оқушы кездейсоқ үлестірме алады, таңдалған есептің шешімін А3 өлшемді парағына (немесе тақтаға) жазады, өзінің жұмысын сыныпқа түсіндіреді. Қалған оқушылар көрсетілген критерийлер бойынша ұсынылған жұмысты бағалайды.



























Сабақтың соңы










Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

























Сабақбойыншарефлексия


Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2019
757
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі