4-күн, 3-сабақ 4-үлестірме материал
Сабақ жоспарының шаблоны
Сабақты жоспарлауда орта мерзімді жоспарға жүгініңіз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгінің негізінде әзірлеуге болады.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2B Үшбұрыштар |
Мектеп: «Әлихан Бөкейхан атындағы №76 ЖББОМ» КММ |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Исатаева Гаухар Ораловна |
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері |
|
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу Оқушылардың басым бөлігі: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу Кейбір оқушылар: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді және есептер шығаруда қолдану |
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік, тілдік мақсаттар: Үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады Пәндік лексика\терминалогия: «қабырғалар арасындағы бұрыш», «қабырғасы іргелес жатқан бұрыш», «белгі» Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер «үшбұрыштар ...белгісі бойынша үшбұрыштар тең», «үшбұрыштар теңдігінен...», «үшбұрыштар тең болғандықтан .... тең болады» |
|
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың дайындығын бақылап, оқу-құралдарын тугендеп, «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі бойынша оқушылардың көңіл күйлері смайликтер арқылы анықталады, назарын шоғырландыру үшін «пазл» әдісін қолдану арқылы топтарға бөлінеді. Әр топ өздеріне, түскен формуланы түсіндіріп өтеді.
«Кубизм» әдісі арқылы ой қозғап, сұрақтар қою:
|
Интербелсенді тақта Таратпа қағаздар Р=a+b+c S=ab V=abc P=2(а+b) |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 23 мин |
«Кім жылдам?» әдісі арқылы оқушыларға дайын суреттермен берілген тапсырмалар беріледі.
1-тапсырма: сурттегі берілгендері бойынша белгісіз элементті табыңыз:
2-тапсырма: Егер AB = A1B1, AC = A1C1, CM және C1M1 медианалары тең болса, онда ABC және A1B1C1 үшбұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер
Оқушылардың үшбұрыштар теңдігінің белгілерін үшбұрыштардың теңдігін дәлелдеуде қолдану дағдыларын пысықтау мақсатында «Тапсырмалар қобдишасын» ұсыныңыз. Ол үшін үлестірмелерге тапсырмалар жазып (тапсырмаларды саралауға, түрлі түсті қағаздарды қолдануға болады), оларды «Қобдишаға» салыңыз. Сыныппен жұмыс жасағанда әрбір оқушы кездейсоқ үлестірме алады, таңдалған есептің шешімін А3 өлшемді парағына (немесе тақтаға) жазады, өзінің жұмысын сыныпқа түсіндіреді. Қалған оқушылар көрсетілген критерийлер бойынша ұсынылған жұмысты бағалайды.
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері, 7-сынып
4-күн, 3-сабақ 4-үлестірме материал
Сабақ жоспарының шаблоны
Сабақты жоспарлауда орта мерзімді жоспарға жүгініңіз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгінің негізінде әзірлеуге болады.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2B Үшбұрыштар |
Мектеп: «Әлихан Бөкейхан атындағы №76 ЖББОМ» КММ |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Исатаева Гаухар Ораловна |
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері |
|
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу 7.1.1.22 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу Оқушылардың басым бөлігі: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдеу Кейбір оқушылар: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді және есептер шығаруда қолдану |
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік, тілдік мақсаттар: Үшбұрыштардың теңдік белгілерін тұжырымдайды Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда қолданады Пәндік лексика\терминалогия: «қабырғалар арасындағы бұрыш», «қабырғасы іргелес жатқан бұрыш», «белгі» Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер «үшбұрыштар ...белгісі бойынша үшбұрыштар тең», «үшбұрыштар теңдігінен...», «үшбұрыштар тең болғандықтан .... тең болады» |
|
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.1.1.21 Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың дайындығын бақылап, оқу-құралдарын тугендеп, «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі бойынша оқушылардың көңіл күйлері смайликтер арқылы анықталады, назарын шоғырландыру үшін «пазл» әдісін қолдану арқылы топтарға бөлінеді. Әр топ өздеріне, түскен формуланы түсіндіріп өтеді.
«Кубизм» әдісі арқылы ой қозғап, сұрақтар қою:
|
Интербелсенді тақта Таратпа қағаздар Р=a+b+c S=ab V=abc P=2(а+b) |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 23 мин |
«Кім жылдам?» әдісі арқылы оқушыларға дайын суреттермен берілген тапсырмалар беріледі.
1-тапсырма: сурттегі берілгендері бойынша белгісіз элементті табыңыз:
2-тапсырма: Егер AB = A1B1, AC = A1C1, CM және C1M1 медианалары тең болса, онда ABC және A1B1C1 үшбұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер
Оқушылардың үшбұрыштар теңдігінің белгілерін үшбұрыштардың теңдігін дәлелдеуде қолдану дағдыларын пысықтау мақсатында «Тапсырмалар қобдишасын» ұсыныңыз. Ол үшін үлестірмелерге тапсырмалар жазып (тапсырмаларды саралауға, түрлі түсті қағаздарды қолдануға болады), оларды «Қобдишаға» салыңыз. Сыныппен жұмыс жасағанда әрбір оқушы кездейсоқ үлестірме алады, таңдалған есептің шешімін А3 өлшемді парағына (немесе тақтаға) жазады, өзінің жұмысын сыныпқа түсіндіреді. Қалған оқушылар көрсетілген критерийлер бойынша ұсынылған жұмысты бағалайды.
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақбойыншарефлексия Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















