Үшбұрыштардың аудандары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштардың аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың ішінде берілген ссылканы копировать етіп интернетке салсаңыз ойын құрастырылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:________________________


Мектеп:

«Қайнар» жалпы орта мектеп КММ

Мұғалімнің аты-жөні:

Эрешова М

Пән: геометрия

Сынып: 8 сынып

Күні: 22.02.24

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштардың аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

үшбұрыштың ауданының формулаларын қорытып шығарады және қолданады ( , және Герон формуласы);

Сабақтың барысы

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу

Жағымды психологиялық ахуал тудыру

Үй тапсырмасын тексеру:

«STOP KADR» әдісі арқылы үйге берілген есепті тексеру.

«Құрбақа» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтары қойылады

1)Үшбұрыштың ауданын табу туралы 1-теорема ?

2) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу туралы салдар?

3) Үшбұрыштың ауданын табу туралы 2-теорема ?

4) Пифагор теоремасы ?

5) Герон формуласы?

Топқа бөлу

Оқушылар амандасады

Оқушылар бір-біріне алақандарын жайып жылу аламасады

Үй тапсырмасына берілген есепті тақтаға аты айтылған оқушы шығарады. Келесі әдіс арқылы 5сұраққа жауап береді

Топқа бөліну. Жарық шам әдісі арқылы екі төпқа бөлінеді

1 топ: Үшбұрыш

2 топ: Төртбұрыш

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады. «Мадақтау сөздер»


Интерактивті тақта

https://www.educaplay.com/learning-resources/17934915-learning_resource.html

5 минут

Негізгі бөлім

«Маған жауапты көрсет» әдісі . Жұптық жұмыс


Тапсырмалар

А

В

С

1

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғасы

катет

табан

биіктік

2

Аудан бірлігі

м

см2

кг

3

Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы

гипотенуза

диагональ

табаны

4

Үшбұрыштың ауданы табаны мен сәйкес _____ көбейтіндісінің жартысынатең

катетінің

қабырғасының

биіктігінің

5

Тең қабырғалы үшбұрыш ауданы

S=

S=

S=


1

2

3

4

5

А

В

С

С

B


Оқушылар таратылып берген тапсырмаларды орындайды. Тапсырмалар орындалып болғаннан кейін оң жақтағы оқушыға алмасу арқылы тексертеді


Оқушылардың белсенділіген байланысты әр дұрыс жауапқа бір баллдан беріледі Дескриптор:

(1-5 балл)бағаланады.




Қима қағаздар

20 минут












Бекіту тапсырмасы

Топпен шығармашылық жұмыс. Осы теоремалар мен формулаларды қолданып есеп шығарамыз. Бұл жерде оқушылардың қолына мынадай заттар беріледі. Сол заттардың өлшемдерін алып есеп шығарады.

1 топ: Құрақ көрпе

2 топ: Құрақ көрпе




Жеке жұмыс. Банкомат әдісі арқылы деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Әр бір деңгейлікке үш есептен жасырылған

А тобы

  1. Үшбұрыштың периметрі 99 см-ге тең. Үшбұрыштың ауданын табыңыз?

  2. Теңқабырғалы үшбұрыштың биіктігі 12м. Үшбұрыштың ауданын табыңыз?

  3. Тең қабырғалы үшбұрыштың периметрі 66 см-ге тең. Оның ауданын тап.

В тобы

  1. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын тап, егер оның гипотенузасы 20 см-ге, ал бір катеті 12 см-ге тең болса?

  2. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 12,8 см, ал табанындағы бұрышы 300 болса, ауданы неге тең?


  1. Үшбұрыштың қабырғалары 5м, 7м, 9м болған кезде үшбұрыштың ауданы неге тең болады?



Әр топ өзіне берілген тапсырманы жылдам орындайды.











Оқушылар өз деңгейіне байланысты ақша таңдап, тапсырмалар орындайды



Дескриптор:

сызбаны құрастырады

1 балл

үшбұрыш ауданының формуласын қолданады 1балл

дұрыс есептейді 1 алл



Дескриптор:

А тобының әр есебіне 3 балл

Сызба 1 балл

Формула 1 балл

Есептелуі 1 балл

В тобының әр есебіне 4 балл

Сызба 1 балл

Формула 2 балл

Есептелуі 1 балл








Макет

Киім ілгіш

Құрақ көрпе







Интернет ресурстары


















5 минут

Топтық жұмыс

Логикалық тапсырмалар.


1 топ. 9 шырпы таяқшасынан 5 үшбұрыш құрастыр.

2 топ: 12 шырпы таяқшасынан 6 үшбұрыш құрастыр.






ОShape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape2 Shape3 Shape1 қушылар тапсырманы жылдам топпен орындайды

Shape14 Shape12 Shape13 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Шырпы таяқшалары

10 минут







«Формулалар сөйлейді» әдісі. Сергіту сәті

«LEARNINGAPPS.ORG» бағдарламасы арқылы оқушылар берілген формуланың атауын көрсетеді.

Рефлексия:

Бүгін мен ................ білдім

Маған ........ қызықты болды

Маған ..................... қиын болды

Мен ......... тапсырманы орындадым

Мен .................................... түсіндім

Енді мен ..........................................

Үйге тапсырма

Бағалау

Тақырыпты меңгергенін анықтау





Оқушылар тақтада берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді.





Кері

Байланыс




Бағалау парағы арқылы бағаланады.


Оқулық


Смирнов В.А, Тұяқов Е.А

Алматы «Мектеп»

https://learningapps.org/watch?v=peavfxip524



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.11.2024
223
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі