Материалдар / Үшбұрыштың тамаша нүктелері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үшбұрыштың тамаша нүктелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
геометрия сабағында конферт стратегиясын қолданып өткізілген сабаұ жоспарын ұсынамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
367
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кошерханова Ләззат НұрмағамбетовнаШҚО Курчатов қаласы«Курчатов қаласы №1 жалпы білім беретін орта мектебі»КММСабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың тамаша нүктелері.Сабақтың мақсаты:1)Тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, жекелей және топтық жұмыс арқылы білімдерінт иянақтау.2)Үшбұрыштың тамаша нүктелерінің қасиеттерін айыра білу арқылы негізгі ерекшеліктерін анықтай білу.3) Оқушыларды өз білімдерін тиянақтай отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Қолданылған стратегиялар: «конверттегі хат», «төрт сөйлем тәсілі»Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру.1) «Шаттық шеңбері» психологиялық тренинг. Оқушылар сыныпта шеңбер бойымен тұрады, әр оқушы өзінің жанындағы оқушыға жақсы тілек айтуы керек.2) Сынып оқушыларын 4 топқа бөліп отырғызу. Топқа бөлуде геометриялық фигураларды әркімнің таңдап алуына байланысты топқа бөлінеді. 3) Топтағы оқушыларды 1-ден 5-ке дейін санау арқылы нөмірлеуІІ Ой қозғау.Оқушыларға интерактивті тақтадан үшбұрыштардың медианалары, орта перпендикулярлары, биссектрисалары және биіктіктері салынған слайд көрсетіледі.Сұрақ: Біз үшбұрыштың тамаша нүктелерін айыра білеміз. Ендеше тақтада берілген сызбалардан әрқайсысын жекелей анықтап беріңіздер.(оқушылар сызба бойынша анықтап береді) Мұғалім: Сендер сызба бойынша анықтай алдыңдар, енді ережелерді қаншалықты білетіндеріңізді көрейік. ІІ Мағынаны ашу. Оқушылар топта 1-5 дейін нөмірленуіне байланысты өзіне тиісті конвертті алады да, сол конверттегі сұраққа жауап жазады.
  • Тапсырма: Сұрақтар жазылған хатты 1-ші топтан бастап тарату, әр
топтағы нөмірленген оқушылар өздеріне келген хаттағы сұрақты қағазға жазып алады да келесі топқа хатты береді осылай барлық топтағы оқушылар өздеріне тиісті хаттағы сұрақты жазып алып, оған жауап жазады.1конверт сұрағы: Үшбұрыш медианасының қасиетін тұжырымдап дәлелде.2 конверт сұрағы:Қандай шеңбер үшбұрышқа сырттай ал қандай шеңбер іштей сызылған деп аталады? 3 конверт сұрағы:Сырттай сызылған шеңбер ценрі қалай анықталатынын дәлелде.4 конверт сұрағы: Іштей сызылған шеңбер центрі қалай анықталатынын дәлелде.5 конверт сұрағы: Үшбұрыш биіктіктерінің қасиетін тұжырымдап, дәлелде. Бұл тапсырмаларды оқушылар жекелеме орындайды, қағазға әркім өзінің атын жазып қоюы міндетті және тапсырманы орындауға арнайы уақыт беріледі, уақыт болған кезде 5-ші топтан бастап әр хаттың жауабын конвертке салып келесі топтарға береді.2 тапсырма. №1-№5 топтар қайтадан нөмірлері бойынша 5 топқа бөлінеді де өздерінің хатқа жазған жауаптарын алып ортақ талқыға салады, жауапты толықтыра отырып, «төрт сөйлем тәсілі» бойынша жалпы топтың ортақ жауабын жазады. Тапсырмаларды толық орындап талдағаннан кейін топ болып ортақ жауап жазып қорғайды. ІІІ. Ойды қорыту. «Төрт сөйлем тәсілі» а) ПІКІР хаттағы тапсырма бойынша туындаған өзіндік пікірді бір сөйлеммен келтіру ә) ДӘЛЕЛ келтірілген өзіндік пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп беру б) МЫСАЛ өзіндік пікірді тағы да бір негіздеп кетуі үшін бір сөйлеммен мысал келтіру в) ҚОРЫТЫНДЫ қорытынды шешімді бір сөйлеммен келтіру.Осы сабақ барысында оқушылар «Блум таксономиясының» мына этаптарын қамтыды: Білу: фигураның негізгі басты қасиеттерін таба білуге, тарау бойынша берілген сұраққа қысқаша жауап жазуға, негізгі теорема мен анықтаманы жеке оқушылардың өздігінен орындауы қарастырылды. Берілген есептер әр оқушының логикалық ойлауына сәйкес талданды.Түсіну: тараудың негізгі қасиеттерін геометриялық сөздер қолданып сипаттау арқылы белгілерін атай отырып өз сөздерімен баяндай отырып түсінгенін жаза білуі арқылы есептің берілуін түсінді.Қолдану: тараудың негізгі идеясын айқын тұжырымдай отырып, жекелеме орындалған тапсырманы топ мүшелеріне түсіндіру арқылы оқушылар бір- біріне көмек көрсете біледі, тапсырмалардағы есептерді талқылай отырып өз ойын кеңейтіп, мәлімдей отырып өмірмен байланыстыра білуге үйренді.Талдау: тарауды талдай отырып қорытындылауда негізгі идеяларды саралап, есеп шығару барысында әр оқушының шығарған есептерін салыстыра келе қарама-қарсы қоя отырып, негізгі тұжырымды қорытындылай, басымдылықты айыра білді.Жинақтау: өтілген тақырыпты өмірде кездесетін жағдайлармен салыстыра отырып, өз ойларын білдіріп топ мүшелерінің есептерін сынады және ойларын қорытындылды. Геометрияда берілген теореманың негізгі түйінін анықтап, жинақтауды үйренді. Бағалау: өтілген тақырыпты негізгі ойларды қорытындылай отырып, есептер құруға немесе теоремаларды басқа тәсілмен дәлелдеу жолдарын қарастыруға, өздіктерінен берілген есептерге сәйкес есептер құра отырып, оның шығару жолдарын өтілген тараумен сәйкестендіре білді.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!