Материалдар / Үшбұрыштың тамаша нүктелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үшбұрыштың тамаша нүктелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
573
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
8.1A Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеуМектеп: «Тұрмыс-1» ЖОМ
Күні: 23.10.2018жМұғалімнің аты-жөні: Болтай Нұрдаулет
Сынып:8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың тамаша нүктелері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Оқушылар:8.1.3.1 Үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медиана, биссектриса, биіктік пен орта перпендикулярдың қасиеттерін білу.

Сабақтың мақсатыОқушылар үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медиана, биссектриса, биіктік пен орта перпендикулярдың қасиеттерін біледі және есеп шығару барысында оларды қолдана алады..
Бағалау критерийлеріОқушылар:
  • Медиананың қасиеттерін біледі және қолдана алады;
  • Биссектрисаның қасиеттерін біледі және қолдана алады;
  • Биіктіктің қасиеттерін біледі және қолдана алады;
  • Ортасызықтың қасиеттерін біледі және қолдана алады;
  • Ортаперпендикулярдың қасиеттерін біледі және қолдана алады;
  • Тілдік мақсаты
  • үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медиана, биссектриса, биіктік пен орта перпендикулярдың анықтамаларын ауызша беру;
  • үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медиана, биссектриса, биіктік пен орта перпендикулярдың анықтамаларын жазу;
  • - үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медиана, биссектриса, биіктік пен орта перпендикулярдың қасиеттерін қолданып шығарылатын есептерді түсіндіру.
    Құндылықтарды дарыту

    Құрмет құндылығын бір-бірін тындау, түсіну, ой бөлісу арқылы; ынтымақтастық құндылығын жұппен жұмыс, топтық жұмыс арқылы; ал еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асады
    Пән аралық байланысӨмірде қолдана білу
    АКТ ны қолдану Интербелсенді тақтаны қолдану.
    Бастапқы білімҮшбұрыш. Үшбұрыш ортасызығы.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтың жоспарланған кезеңдері Ресурстар
    Сабақтың басы3минЖағымды атмосфералық ахуалды қалыптастыру. Мұғалім оқушылардан өздеріне ұнайтын төрт үшбұрыштың біреуін таңдауды сұрайды. Оқушылар өз таңдауларын жасағаннан кейін, таңдалған фигураларда жазылған адамдарға берілгенсипаттамаларды оқиды.

    Проблемалық сұрақ қою5 минҮшбұрыш элементтерін еске түсіреміз (төбелері, қабырғасы)Үшбұрышта тағыда қандай кесінділерді білесіздер?Оқушылар келесі кесінділерді еске алады:медиана, биіктік, биссектриса
  • Үшбұрыш медианасы — төбесі мен оған қарама-қарсы жатқан қабырғасының ортасын қосатын кесінді.
  • -Үшбұрыш биссектрисасыбір төбесінен шығып, шыққан төбедегі бұрышты қақ бөліп, оған қарама-қарсы жатқан қабырғаны қосатын кесінді.-Үшбұрыш биіктігі — төбесінен қарам-қарсы жатқан қабырғасына түсірілген  перпендикуляр.Үшбұрыштың тамаша нүктелері туралы не білесіздер?Үшбұрыштың неше тамаша нүктелері бар?Үшбұрыштың тамаша нүктелерін қалай табуға болады?Сабақтың мақсатына жету және тақырыпты ашу.


    Жаңа материалды меңгеру15 минутПрактикалық жұмыс. Тапсырма топпен орындалады, мұғалім көмекті қажет етеін оқушыға қолдау көрсетеді1 тапсырма. АВС үшбұрышын салып,АN, ВKM медианаларын жүргізіңіздер. АN, ВK,СM медианалардың қиылысу нүктесін D деп белгілеңіз. Медианалардың қиылысу нүктесі тірек нүктесі деп аталады. Медианалардың дұрыс салынғандығын тексеріңіз. 2 тапсырма.АВС үшбұрышын салып, АN, ВM,СK биссектрисаларын жүргізіңіздер.АN, ВK,СM биссектрисаларының қиылысу нүктесін О деп белгілеңіз. О нүктесі АВС үшбұрышына іштей сызылған шеңбердің центрі болады.Биссектрисалардың дұрыс салынғандығын тексеріңіз.



    3 тапсырма.АВС үшбұрышын салып, АG, ВH,СE биіктіктерін тұрғызыңыздар.АG, ВH,СE биіктіктерінің қиылысу нүктелерін F деп белгілеңіз. F нүктесі АВС үшбұрышының ортоцентрі болады.Биіктіктердің дұрыс салынғандығын тексеріңіз.4 тапсырма.АВС үшбұрышын салып, орта перпендикулярлар жүргізіңіздер. Орта перпендикуляр  (орта перпендикуляр немесе медиатриса) —берілген кесіндіге перпендикуляр және кесіндінің ортсы арқылы өтетін түзу;Орта перпендикулярлардың қиылысу нүктесін О әрпімен белгілеңіз. Орта перпендикулярлардың дұрыс салынғандығын тексеріңіз.



    Үш тілді оқыту 2мин



    Жұптық жұмыс10 мин

    1) DEF үшбұрышында, EM медиана. DE=11,4 см, MF=4,6см. DEF үшбұрышының периметрі 27 см болса, EF-ті табыңыз Жауабы: 6,42) Табаны DF болатын DEF теңбүйірлі үшбұрышы берілген. Егер EMF үшбұрышының периметрі 65см, ал DEF үшбұрышының периметрі 100см болса, ЕМ медианасын табыңыз. Жауабы: 15см

    Кезеңнің рефлексиясы :
  • Тапсырманы орындауда қандай қиындықтар болды?
  • Қосымша түсініктемелерге қатысты сұрақтарыңыз бар ма?


  • Reflection5 мин

  • Мен бүгін мынаны білдім…
  • Мен мынаны байқадым…
  • Маған мыналар қызық болды…
  • Мен мыналарды тағыда тыңдағым келеді…
  • Тапсырманы орындауда маған мыналар көмектесті…
  • Мені мыналар таң қалдырды…
  • Менің мыналарға қызығушылығым оянды


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Жеке қолдау көрсетіп, нақты көмектескен оқушының нәтижесінен дифференциация.Құрастырылған критерийлер бойынша бірін бірі, өздерін бағалайды. Сонымен қатар жетістік критерийі арқылы бағаланады.Сабақ барысында жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін тренинг өткізіледі.Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!