Ұстаз – ұлылықтың, адалдықтың
символы
Сөздің басын Ұлы ғұлама Әл- Фарабидің мына
сөзімен бастағым келіп
отыр. "Ұстаз жаратылысынан өзіне айтылғанның
бәрін жете түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің
барлығын жадында жақсы сақтайтын, бұлардың ешнәрсесін ұмытпайтын
алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі, меніңше шешен, өнер-білімге құштар
қанағатшыл жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын, жақындарына да,
жат адамдарына да әділ , жұрттың бәріне жақсылық пен ізеттілік
көрсетіп, қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек
болуы керек"
Ұстаз дегенің биік атауға тең болуы тиіс.
Сондықтан мен биік атауға ие болу үшін осынау қиын да, қызықты
мамандықты таңдадым. Мен сабақта үнемі жаңа технологияларды сын
тұрғысынан ойлау, зерттеу жобалау технологиясын қолдана отырып,
өскелең ұрпақты білімді, мәдениетті, ұшқыр ойлы, халқының
салт-дәстүрлерін білетін, туған Отанын, жан- тәнімен сүйетін азамат
етіп тәрбиелеудемін.
Өз
мамандығына жан-жүрегімен берілген ұстаз ғана ұстаздық этиканы да,
ұстаздық техниканы да, шеберлікті де жақсы
меңгереді.
«Ескіден қол үзіп, жаңаға қол
жеткізгендер ғана мұғалім бола алады» деп қытайдың дана ойшылы
Конфуций айтқандай, яғни мұғалім өткен тәжірибесін жаңамен
ұштастыра алатын, кәсіби қызығушылығы жоғары, танымы биік, бастаған
ісінің нәтижесін көре алатын, ғылыми зерттеу жұмыстарын таңдай
білетін, педагогикалық үрдістің заңдылықтарымен етене таныс,
оқытудың әдістемелік жаңалықтарынан хабардар, оқыту үрдісін
ізденімпаздықпен арттыратын өз ісінің шебері болуы
керек.
Бақыттың үлкені - өзіңді-өзің
тану. Ұстаз өзін-өзі қай уақытта таниды? Ол алдындағы
шәкіртінің қияға қанат қағып, елінің азаматы болған сәтінен таниды.
Ендеше, бүгінгі білім мен білік бәсекелес заманда ұландарымыздың
биіктен көрінуіне күнделікті ісіміздегі жаңашылдығымыз арқылы,
жан-жақты берген тәрбиеміз арқылы қол
жеткіземіз.
Қазіргі заман мұғалімі – рухани жағынан дамыған,
педагогикалық құралдардың барлық түрлерін шебер меңгерген білікті
маман болу керек. Өзім де әр кез ізденуден жалықпаймын, жаңалыққа
жаным құмар. Еңбегім де жеміссіз емес. Оқушыларымның жетістіктері
жеткілікті. Оқушыларым менің сабағыма қызыға қатысып, пәнімді жақсы
көреді бұның өзі мен үшін үлкен дәреже деп санаймын.Жас ұстаздардың
жігерлеріне жалын беріп, көкірек көкжиектерін кемелдендіруге
тамшыдай қосар үлесім болса, бұл да менің ұстаздық мақсатымның
орындалғаны.