Сабақтың
ортасы
30минут
|
Балалар «Ұстаз» сөзі қандай
қасиетті сөз! Әр адамның жүрегіне ерекше мейірім, жылулық нұрын
себетін аяулы тұлға бейнесімен өзектес ұғым. «Ұстаздан тәбие алған»
деген сөздер «анасынан тәрбие алған» деген сөздермен ұштасып
жатады. Бүгінгі тәрбие сағатымыз ерекше
болмақ.
-
тапсырма.
«Кім
білгір?» ойыны. Балалар мен сендерге
ұстаздар туралы мақалдарды бастап айтамын, сендер жалғастырып
айтуларың қажет. (бірінші тапқан топ үстел үстіндегі қоңырауын
сылдырлатады.)таппаған жағдайда келесі топқа мүмкіндік
беріледі.
-
Шәкірті зейінді келеді,
...............
-
Ұстаз талантты болса,
.............
-
Ұстазы мықтының
...................
-
Атпаз көрген ат
таныр,..........
-
Ұққаның жақсы
болса,
Жақының көбейеді.
.......
-
Ұстазыңды
..........
“Ұстаздық — ұлы құрмет.
Себебі, ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді. Болашақтың басшысын да,
данасын да, ғалымын да, еңбекқор егіншісін де, кеншісін де ұстаз
өсіреді. Өмірге ұрпақ берген аналарды қалай ардақтасақ, сол ұрпақты
тәрбиелейтін ұстаздарды да сондай ардақтауға міндеттіміз” — деген
Бауыржан Момышұлы. Олай болса,
аяулы ұстаздарымыздың қадіріне жетіп,
ардақтай білейік
достар!
2-тапсырма
«Кім жылдам?
Ойыны
Балалар тақтада
сендерге мұғалім суреті берілген. Сендер бір-бірден келі, мұғалімге
тән қасиеттерді жазуларың қажет. Қай топ бірінші бітеді, сол топ
жеңімпаз болады.
Ұстаз — шәкірт алдында сыйлы
адам. Ұстаз жайлы айтылар сыр
да, жыр да көп. Ұстаз сенімін ақтау —
адамгершіліктің белгісі.
Мұғалімнің жүрегі соғып тұруы үшін: жауаптылық, қажырлылық,
білімділік, жүректілік, сүйіспеншілік,
сабырлылық керек екен.(баяу
музыка ойнап тұрады)
3-тапсырма
Балалар келесі
кезеңде өздерінің ұстаздарыңыз туралы шағын эссе жазыңдар. Эссе
жазу үшін сендерге 6-7 минут уақыт
беріледі.
4-тапсырма
Сөзжұмбақ
шешу
Аспанда қыран сары кісі
алады,
Болғанда кешке жақын ән
салады.
Құдайдың құдіретіне қарап
тұрсаң,
Түтікпен тақыр жерден су
алады.(маса)
Қиналып
көтеріп,
Өзінен ауырды.
Жорғалап кетеді,
Жүкшідей кәдімгі.
(құмырсқа)
Бір
нәрсе жоғарыда от жағып тұр,
Дабылдап дабылын ол қағып тұр.(найзағай)
Терезені өрнектеп,
Әдемі сурет салыпты.
Кім екенін табайық.
Көрінбей кетіп қалыпты.(аяз)
Аяғы
жоқ, жүреді,
Сылқ-сылқ күледі.
(бұлақ)
Басында
үшкір істігі бар,
Өзіне лайықтап тон пішкен,
Секіріп тастан түскен.(ешкі)
Жаңбыр
жауып басылды,
Аспан шайдай ашылды.
Қызыл, сары, жасылды,
Көкте бір зат асылды.(кемпірқосақ)
|
Үстелдегі
қоңырауды бірінші болып басқан топ жауап
береді.
Шәкірті
зейінді келді,
Ұстазы
бейілді болса.
Ұстаз
талантты болса,
Шәкірті
талапты болады.
Ұстазы
мықтының, ұстамы мықты.
Ұққаның
жақсы болса,
Жақының
көбейеді.
Ұстазың
жақсы болса,
Ақылың
көбейеді.
Ұстазыңды
ұлы әкеңдей сыйла.
Мұғалім
сөзін тыңдайды.
Тақтада
берілген мұғалім суретіне кластер арқылы мұғалімге тән қасиеттерді
жазады.
Екі топ
бірлесіп өздерінің ұстаздары туралы шағын эссе жазып береді. Ортаға
бір оқушы шығып оқиды.
Жұмбақтарды шешу арқылы, сөзжұмбақта жасырынған
сөзді табады.
|
|
|