ұстаздар үшін семинар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ұстаздар үшін семинар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл семинар ҚМЖ-сы мұғалімдер үшін пайдалы материал. Тренингтен бастап, топтық жұмыс, басқа да жұмыстар көзделген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Практикалық семинар

Мектеп: Достық МББК

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: қоғамдық-гуманитарлық ӘБ мұғалімдері

Сабақтың тақырыбы:

Қалыптастырушы бағалауды сабақ үрдісінде тиімді пайдалану

қатысқандар:

қатыспағандар:

Семинар жоспары


Мақсаты: қалыптастырушы бағалаудың оқыту үшін тиімділігін, сабақта пайдалануын көрсету.

Күтілетін нәтижелері:  бағалаудың қызметімен талқылау барысында жақсы нәтижелерге қалай қол жеткізуге болатынын ұғынып, тәжірибеде қолдану дағдысы қалыптасады. Қалыптастырушы бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсартуға, оқушыларды оқытуға жетелеуге ұмтылады.

Сілтеме (дереккөз):

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. «Үлестірме материалдар».

2 мин

Т опқа бөлу

Жүргізуші мұғалімнің іс-әрекеті

Ш ирату жаттығуы «Түрлі түсті таспа»


Мұғалімдердің іс-әрекеті

Әріптестер ұнаған түсті таспа алып, дөңгеленіп тұрады, сосын әр түрлі түсті ленталарды бірі біріне қосып, «түрлі түсті таспа» жасап, топқа бөлінеді.



« Жетелеуші» тренингі


Топтар көшбасшысын тандайды. Қатысушылардың көздерін байлап, көшбасшы кеглдердің арасынан жетелеп өткізеді.

Кері байланыс

Бірінші топ неге үш кеглді құлатып өтті?

Екінші топ неге қателеспей өте жақсы өтіп шықты? Үшінші топ ше?

Осы жұмыс қандай ой қалдырды?

Мәселе

Сабақта қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі неде? Іс-тәжірибе бөлісу





Тәжірибемен бөлісу



























Практика бөлімі









Топтық тапсырма

«Миға шабуыл» әдісі. Қалыптастырушы бағалау туралы не білеміз? Сабақта 1 – 10 балл қалай қоямыз?

Қалыптастырушы бағалауды сабақ үрдісінде тиімді пайдалану тәжірибесімен бөлісу. Аубакова А.О., тарих пәні, Базаров Е.Г., қазақ тілі мен әдебиеті пәні, Джубанышкалиева Г.Х., ағылшын тілі пәні, Юсупова Б.Т., орыс тілі пәні мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті.

Оқушы жұмыстары көрсетіледі.





Picture 7 Picture 11 Picture 9









« Өкіл» әдісі. Қалыптастырушы бағалау мен рефлексияны топтастыру.











ТPicture 17 Picture 19 оптық жұмыс: Тапсырма: тұтас емес мәтінді зерттеп,қалыптастырушы бағауға тапсырма құрастыру және оған дескриптор мен бағалау жасау.









Picture 35







ЖPicture 39 Picture 21 Picture 23 ұмыстарын қорғау























Топтар бір-бірінің жұмыстарын дескриптор арқылы бағалайды.

Picture 29 Picture 15 Сергіту сәті «Кемеде» ойыны арқылы жүргізіледі.
























Ақпарат беру
























Қалыптастырушы бағалау негізгі мынандай аспектілерді қамтиды: оқу мақсаттарын бағалау, ілгерілеуді өлшеу, білім алушыларды ынталандыру, мұғалімдердің қажеттіліктерін анықтау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, тиімді кері байланыс беру.

Кері байланыс оқушының оқыту үрдісі қалай өткені және қандай нәтижеге қол жеткізгендігі туралы ой-пікірін тыңдауға негізделеді. Кері байланыс сабақтың соңында ғана емес, сабақ барысында оқушылардың өз бетімен орындайтын тапсырмаларының соңында жүргізіліп отыруы керек. Кері байланыстың графикалық, жазбаша, ауызша түрлері бар және ол мұғалімнің шеберлігіне байланысты орындалатын іс-әрекет. Кері байланыстың субъективті болатынын ескеру, кері байланыс жасалған істі бағалау емес, не жасалу керектігін көрсету. Сонымен бірге кері байланыс оқумен оқытудың қалай жүріп жатқандығын, оның сапасын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау

  • Үнемі сабақ үстінде қолданылады.

  • Тақырыпты меңгеру кезіндегі білімі мен дағдысын өлшейді.

  • Оқуды түзету үшін кері байланысты қажет етеді.

  • Бағаға әсер етпейді. (Нәтижесі бағаға нақты әсер етпесе де, мұғалім қалыптастырушы бағалаудың сапасы білім алушылардың жиынтық бағалауды дұрыс орындауына септігін тигізетіндігін ескеруі керек)

Слайдтар

Кері байланыс



















Рефлексия

Қорытынды




«Ми» әдісі. Топтағы әрбір мұғалімге парақша беремін. Мидың суретін салып 4 бөлікке бөледі. 4 сұраққа қоямын.

1. Маңдай бөлігі: семинар барысында не білді?

2. Төбе бөлігі: семинар барысында қандай іс-әрекеттер істеді?

3. Самай бөлігі: семинар барысында қайдай ауызша және тұжырымдамалық мәліметтерді қабылдады?

4. Желке бөлігі: қандай визуалды бейнелерді қабылдап, жадыға сақтап алды? «Рахмет» жаттығуы












« Бір ауыз сөз»


Осылайша, қалыптастырушы бағалау оқушылар үшін маңызды, сондықтан ол оқушыға өз кемшіліктерін көруге мүмкіндік береді, сыни ойлауды дамытады, оқушыларды ынталандырады деген қорытындыға келді.



Мұғалімдер стикерлерде өз ұсыныстарын және семинардан не алғандарын жазып алып, оларды ұсынылған "мидың" бір бөлігіне жапсырды..





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.05.2025
85
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі