-
Практикалық семинар
Мектеп: Достық МББК
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: қоғамдық-гуманитарлық ӘБ мұғалімдері
Сабақтың тақырыбы:
Қалыптастырушы бағалауды сабақ үрдісінде тиімді пайдалану
қатысқандар:
Семинар жоспары
Мақсаты: қалыптастырушы бағалаудың оқыту үшін тиімділігін, сабақта пайдалануын көрсету.
Күтілетін нәтижелері: бағалаудың қызметімен талқылау барысында жақсы нәтижелерге қалай қол жеткізуге болатынын ұғынып, тәжірибеде қолдану дағдысы қалыптасады. Қалыптастырушы бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсартуға, оқушыларды оқытуға жетелеуге ұмтылады.
Сілтеме (дереккөз):
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. «Үлестірме материалдар».
2 мин
Т
опқа
бөлуЖүргізуші мұғалімнің іс-әрекеті
Ш
ирату
жаттығуы «Түрлі түсті таспа»Мұғалімдердің іс-әрекеті
Әріптестер ұнаған түсті таспа алып, дөңгеленіп тұрады, сосын әр түрлі түсті ленталарды бірі біріне қосып, «түрлі түсті таспа» жасап, топқа бөлінеді.
«
Жетелеуші»
тренингіТоптар көшбасшысын тандайды. Қатысушылардың көздерін байлап, көшбасшы кеглдердің арасынан жетелеп өткізеді.
Кері байланыс
Бірінші топ неге үш кеглді құлатып өтті?
Екінші топ неге қателеспей өте жақсы өтіп шықты? Үшінші топ ше?
Осы жұмыс қандай ой қалдырды?
Мәселе
Сабақта қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі неде? Іс-тәжірибе бөлісу
Тәжірибемен бөлісу
Практика бөлімі
Топтық тапсырма
«Миға шабуыл» әдісі. Қалыптастырушы бағалау туралы не білеміз? Сабақта 1 – 10 балл қалай қоямыз?
Қалыптастырушы бағалауды сабақ үрдісінде тиімді пайдалану тәжірибесімен бөлісу. Аубакова А.О., тарих пәні, Базаров Е.Г., қазақ тілі мен әдебиеті пәні, Джубанышкалиева Г.Х., ағылшын тілі пәні, Юсупова Б.Т., орыс тілі пәні мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті.
Оқушы жұмыстары көрсетіледі.

«
Өкіл»
әдісі. Қалыптастырушы бағалау мен
рефлексияны топтастыру.
Т
оптық жұмыс: Тапсырма: тұтас емес
мәтінді зерттеп,қалыптастырушы бағауға тапсырма құрастыру және оған
дескриптор мен бағалау жасау.

Ж
ұмыстарын қорғау
Топтар бір-бірінің жұмыстарын дескриптор арқылы бағалайды.
Сергіту сәті «Кемеде» ойыны
арқылы жүргізіледі.

Ақпарат беру
Қалыптастырушы бағалау негізгі мынандай аспектілерді қамтиды: оқу мақсаттарын бағалау, ілгерілеуді өлшеу, білім алушыларды ынталандыру, мұғалімдердің қажеттіліктерін анықтау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, тиімді кері байланыс беру.
Кері байланыс оқушының оқыту үрдісі қалай өткені және қандай нәтижеге қол жеткізгендігі туралы ой-пікірін тыңдауға негізделеді. Кері байланыс сабақтың соңында ғана емес, сабақ барысында оқушылардың өз бетімен орындайтын тапсырмаларының соңында жүргізіліп отыруы керек. Кері байланыстың графикалық, жазбаша, ауызша түрлері бар және ол мұғалімнің шеберлігіне байланысты орындалатын іс-әрекет. Кері байланыстың субъективті болатынын ескеру, кері байланыс жасалған істі бағалау емес, не жасалу керектігін көрсету. Сонымен бірге кері байланыс оқумен оқытудың қалай жүріп жатқандығын, оның сапасын анықтауға мүмкіндік береді.
Қалыптастырушы бағалау
-
Үнемі сабақ үстінде қолданылады.
-
Тақырыпты меңгеру кезіндегі білімі мен дағдысын өлшейді.
-
Оқуды түзету үшін кері байланысты қажет етеді.
-
Бағаға әсер етпейді. (Нәтижесі бағаға нақты әсер етпесе де, мұғалім қалыптастырушы бағалаудың сапасы білім алушылардың жиынтық бағалауды дұрыс орындауына септігін тигізетіндігін ескеруі керек)
Слайдтар
Кері байланыс
Рефлексия
Қорытынды
«Ми» әдісі. Топтағы әрбір мұғалімге парақша беремін. Мидың суретін салып 4 бөлікке бөледі. 4 сұраққа қоямын.
1. Маңдай бөлігі: семинар барысында не білді?
2. Төбе бөлігі: семинар барысында қандай іс-әрекеттер істеді?
3. Самай бөлігі: семинар барысында қайдай ауызша және тұжырымдамалық мәліметтерді қабылдады?
4. Желке бөлігі: қандай визуалды бейнелерді қабылдап, жадыға сақтап алды? «Рахмет» жаттығуы
«
Бір ауыз
сөз»Осылайша, қалыптастырушы бағалау оқушылар үшін маңызды, сондықтан ол оқушыға өз кемшіліктерін көруге мүмкіндік береді, сыни ойлауды дамытады, оқушыларды ынталандырады деген қорытындыға келді.
Мұғалімдер стикерлерде өз ұсыныстарын және семинардан не алғандарын жазып алып, оларды ұсынылған "мидың" бір бөлігіне жапсырды..
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ұстаздар үшін семинар
ұстаздар үшін семинар
-
Практикалық семинар
Мектеп: Достық МББК
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: қоғамдық-гуманитарлық ӘБ мұғалімдері
Сабақтың тақырыбы:
Қалыптастырушы бағалауды сабақ үрдісінде тиімді пайдалану
қатысқандар:
Семинар жоспары
Мақсаты: қалыптастырушы бағалаудың оқыту үшін тиімділігін, сабақта пайдалануын көрсету.
Күтілетін нәтижелері: бағалаудың қызметімен талқылау барысында жақсы нәтижелерге қалай қол жеткізуге болатынын ұғынып, тәжірибеде қолдану дағдысы қалыптасады. Қалыптастырушы бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсартуға, оқушыларды оқытуға жетелеуге ұмтылады.
Сілтеме (дереккөз):
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. «Үлестірме материалдар».
2 мин
Т
опқа
бөлуЖүргізуші мұғалімнің іс-әрекеті
Ш
ирату
жаттығуы «Түрлі түсті таспа»Мұғалімдердің іс-әрекеті
Әріптестер ұнаған түсті таспа алып, дөңгеленіп тұрады, сосын әр түрлі түсті ленталарды бірі біріне қосып, «түрлі түсті таспа» жасап, топқа бөлінеді.
«
Жетелеуші»
тренингіТоптар көшбасшысын тандайды. Қатысушылардың көздерін байлап, көшбасшы кеглдердің арасынан жетелеп өткізеді.
Кері байланыс
Бірінші топ неге үш кеглді құлатып өтті?
Екінші топ неге қателеспей өте жақсы өтіп шықты? Үшінші топ ше?
Осы жұмыс қандай ой қалдырды?
Мәселе
Сабақта қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі неде? Іс-тәжірибе бөлісу
Тәжірибемен бөлісу
Практика бөлімі
Топтық тапсырма
«Миға шабуыл» әдісі. Қалыптастырушы бағалау туралы не білеміз? Сабақта 1 – 10 балл қалай қоямыз?
Қалыптастырушы бағалауды сабақ үрдісінде тиімді пайдалану тәжірибесімен бөлісу. Аубакова А.О., тарих пәні, Базаров Е.Г., қазақ тілі мен әдебиеті пәні, Джубанышкалиева Г.Х., ағылшын тілі пәні, Юсупова Б.Т., орыс тілі пәні мұғалімдері өз тәжірибелерімен бөлісті.
Оқушы жұмыстары көрсетіледі.

«
Өкіл»
әдісі. Қалыптастырушы бағалау мен
рефлексияны топтастыру.
Т
оптық жұмыс: Тапсырма: тұтас емес
мәтінді зерттеп,қалыптастырушы бағауға тапсырма құрастыру және оған
дескриптор мен бағалау жасау.

Ж
ұмыстарын қорғау
Топтар бір-бірінің жұмыстарын дескриптор арқылы бағалайды.
Сергіту сәті «Кемеде» ойыны
арқылы жүргізіледі.

Ақпарат беру
Қалыптастырушы бағалау негізгі мынандай аспектілерді қамтиды: оқу мақсаттарын бағалау, ілгерілеуді өлшеу, білім алушыларды ынталандыру, мұғалімдердің қажеттіліктерін анықтау, өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, тиімді кері байланыс беру.
Кері байланыс оқушының оқыту үрдісі қалай өткені және қандай нәтижеге қол жеткізгендігі туралы ой-пікірін тыңдауға негізделеді. Кері байланыс сабақтың соңында ғана емес, сабақ барысында оқушылардың өз бетімен орындайтын тапсырмаларының соңында жүргізіліп отыруы керек. Кері байланыстың графикалық, жазбаша, ауызша түрлері бар және ол мұғалімнің шеберлігіне байланысты орындалатын іс-әрекет. Кері байланыстың субъективті болатынын ескеру, кері байланыс жасалған істі бағалау емес, не жасалу керектігін көрсету. Сонымен бірге кері байланыс оқумен оқытудың қалай жүріп жатқандығын, оның сапасын анықтауға мүмкіндік береді.
Қалыптастырушы бағалау
-
Үнемі сабақ үстінде қолданылады.
-
Тақырыпты меңгеру кезіндегі білімі мен дағдысын өлшейді.
-
Оқуды түзету үшін кері байланысты қажет етеді.
-
Бағаға әсер етпейді. (Нәтижесі бағаға нақты әсер етпесе де, мұғалім қалыптастырушы бағалаудың сапасы білім алушылардың жиынтық бағалауды дұрыс орындауына септігін тигізетіндігін ескеруі керек)
Слайдтар
Кері байланыс
Рефлексия
Қорытынды
«Ми» әдісі. Топтағы әрбір мұғалімге парақша беремін. Мидың суретін салып 4 бөлікке бөледі. 4 сұраққа қоямын.
1. Маңдай бөлігі: семинар барысында не білді?
2. Төбе бөлігі: семинар барысында қандай іс-әрекеттер істеді?
3. Самай бөлігі: семинар барысында қайдай ауызша және тұжырымдамалық мәліметтерді қабылдады?
4. Желке бөлігі: қандай визуалды бейнелерді қабылдап, жадыға сақтап алды? «Рахмет» жаттығуы
«
Бір ауыз
сөз»Осылайша, қалыптастырушы бағалау оқушылар үшін маңызды, сондықтан ол оқушыға өз кемшіліктерін көруге мүмкіндік береді, сыни ойлауды дамытады, оқушыларды ынталандырады деген қорытындыға келді.
Мұғалімдер стикерлерде өз ұсыныстарын және семинардан не алғандарын жазып алып, оларды ұсынылған "мидың" бір бөлігіне жапсырды..
-
шағым қалдыра аласыз













