Нурбаева Макпал Сагымжановна, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының Жанкелдин ауданы білім бөлімінің «Қаратүбек жалпы білім беретін мектебі» КММ-сінің ұзартылған күн тобы әдіскері
Ұзартылған күн тобы әдіскерінің тәрбиешілермен жұмыс жүргізу жүйесі
Қазіргі білім беру жүйесінде оқушының жеке тұлғалық дамуына, бос уақытын тиімді ұйымдастыруына және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ерекше назар аударылуда. Осы тұрғыда ұзартылған күн тобы (ҰКТ) мектептің оқу-тәрбие үдерісінің маңызды бөлігі болып табылады. ҰКТ-ның негізгі мақсаты – оқушылардың білімін бекіту, бос уақытын мазмұнды өткізуіне жағдай жасау және әлеуметтік бейімделуіне көмектесу. Бұл бағыттағы жұмыстардың тиімділігін қамтамасыз етуде әдіскердің рөлі айрықша. Әдіскер тек үйлестіруші ғана емес, сонымен қатар тәрбиешілердің кәсіби дамуын қолдаушы, әдістемелік бағыт-бағдар беруші тұлға болып табылады.
ҰКТ әдіскерінің басты мақсаты – тәрбиешілердің кәсіби құзыреттілігін арттыру және оқу-тәрбие үдерісінің сапасын қамтамасыз ету. Бұл мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді жүзеге асырады:
-
Тәрбиешілердің жұмысын ұйымдастыруда әдістемелік қолдау көрсету;
-
Жылдық жоспарларды бірлесіп құрастыру және оны жүзеге асыруды қадағалау;
-
Тәрбие жұмысының мазмұны мен формаларын жетілдіруге бағыт беру;
-
Жаңа педагогикалық технологияларды енгізуге көмектесу;
-
Тәрбиешілердің шығармашылық әлеуетін дамытуға жағдай жасау.
Осы міндеттерді жүйелі орындау арқылы әдіскер тәрбиешілердің кәсіби шеберлігін жетілдіруге ықпал етеді.
ҰКТ тәрбиешілерінің кәсіби деңгейін көтеру – әдіскер қызметінің негізгі бағыттарының бірі. Бұл мақсатта келесі жұмыс түрлері кеңінен қолданылады:
-
Әдістемелік семинарлар: Тәрбиешілерге заманауи педагогикалық тәсілдер мен оқыту технологиялары бойынша теориялық білім беру.
-
Шеберлік сабақтары: Тәжірибелі педагогтар өздерінің тиімді әдістерін бөлісетін практикалық іс-шаралар.
-
Ашық сабақтар: Тәрбиешілер бір-бірінің тәжірибесінен үйреніп, үздік тәсілдерді өз жұмысына енгізеді.
-
Педагогикалық кеңестер: Оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәселелерін талқылау, тиімді шешімдер қабылдау.
-
Тәлімгерлік жүйесі: Жас мамандарға кәсіби қолдау көрсету, оларды бейімдеу.
Қазіргі педагогикадағы басты міндеттердің бірі – білім беру мен тәрбиелеуде инновациялық әдістерді пайдалану. Әдіскер тәрбиешілерге заманауи технологияларды меңгеруге бағыт береді:
-
STEAM технологиясы: Ғылым, техника, өнер, инженерия және математика бағыттарын кіріктіріп, балалардың шығармашылық қабілетін дамыту;
-
Жобалық оқыту: Топтық зерттеу, шағын ғылыми жұмыстар және шығармашылық жобалар арқылы балалардың қызығушылығын арттыру;
-
Цифрлық ресурстарды қолдану: Интерактивті тапсырмалар, онлайн-платформалар және мобильді қосымшаларды пайдалану;
-
Халықтық педагогика элементтері: Ұлттық ойындар мен салт-дәстүрлерді тәрбиелік жұмыстарға енгізу арқылы балалардың құндылықтық бағдарын қалыптастыру.
Бұл технологияларды енгізу тәрбиешілердің әдістемелік дайындығын талап етеді, сондықтан әдіскер оларға жүйелі түрде бағыт-бағдар береді. Әдіскердің қызметінің маңызды бөлігі – тәрбиешілердің жұмысын бақылау, талдау және жетілдіру. Бұл келесі бағыттарды қамтиды:
-
Апталық, айлық және тоқсандық жоспарлардың орындалуын қадағалау;
-
Өткізілген іс-шаралардың тиімділігін сараптау;
-
Тәрбиешілердің кәсіби жетістіктерін бағалау;
-
Қиындықтарды анықтап, оларды жоюдың нақты жолдарын ұсыну;
-
Озық тәжірибені жинақтап, оны басқаларға тарату.
Мұндай жүйелі бақылау әдіскер мен тәрбиешінің өзара ынтымақтастығын нығайтып, ҰКТ жұмысының нәтижелілігін арттырады.
Ұзартылған күн тобы әдіскерінің тәрбиешілермен жұмыс жүргізу жүйесі – мектептің оқу-тәрбие сапасын арттырудағы маңызды тетік. Тәрбиешілердің кәсіби дамуын қолдау, инновациялық әдістерді енгізу және тәжірибе алмасу арқылы әдіскер оқушылардың жан-жақты дамуына ықпал етеді. Жүйелі жоспарлау, әдістемелік көмек, кәсіби ынтымақтастық және шығармашылық ізденіс – ұзартылған күн тобының тиімді жұмыс істеуінің кепілі. Сондықтан әдіскер мен тәрбиешілер арасындағы әріптестік қарым-қатынас ҰКТ қызметінің сапасын арттырудың негізгі шарты болып табылады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұзартылған күн тобы әдіскерінің тәрбиешіілермен жұмыс жүйесі
Ұзартылған күн тобы әдіскерінің тәрбиешіілермен жұмыс жүйесі
Нурбаева Макпал Сагымжановна, Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының Жанкелдин ауданы білім бөлімінің «Қаратүбек жалпы білім беретін мектебі» КММ-сінің ұзартылған күн тобы әдіскері
Ұзартылған күн тобы әдіскерінің тәрбиешілермен жұмыс жүргізу жүйесі
Қазіргі білім беру жүйесінде оқушының жеке тұлғалық дамуына, бос уақытын тиімді ұйымдастыруына және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ерекше назар аударылуда. Осы тұрғыда ұзартылған күн тобы (ҰКТ) мектептің оқу-тәрбие үдерісінің маңызды бөлігі болып табылады. ҰКТ-ның негізгі мақсаты – оқушылардың білімін бекіту, бос уақытын мазмұнды өткізуіне жағдай жасау және әлеуметтік бейімделуіне көмектесу. Бұл бағыттағы жұмыстардың тиімділігін қамтамасыз етуде әдіскердің рөлі айрықша. Әдіскер тек үйлестіруші ғана емес, сонымен қатар тәрбиешілердің кәсіби дамуын қолдаушы, әдістемелік бағыт-бағдар беруші тұлға болып табылады.
ҰКТ әдіскерінің басты мақсаты – тәрбиешілердің кәсіби құзыреттілігін арттыру және оқу-тәрбие үдерісінің сапасын қамтамасыз ету. Бұл мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді жүзеге асырады:
-
Тәрбиешілердің жұмысын ұйымдастыруда әдістемелік қолдау көрсету;
-
Жылдық жоспарларды бірлесіп құрастыру және оны жүзеге асыруды қадағалау;
-
Тәрбие жұмысының мазмұны мен формаларын жетілдіруге бағыт беру;
-
Жаңа педагогикалық технологияларды енгізуге көмектесу;
-
Тәрбиешілердің шығармашылық әлеуетін дамытуға жағдай жасау.
Осы міндеттерді жүйелі орындау арқылы әдіскер тәрбиешілердің кәсіби шеберлігін жетілдіруге ықпал етеді.
ҰКТ тәрбиешілерінің кәсіби деңгейін көтеру – әдіскер қызметінің негізгі бағыттарының бірі. Бұл мақсатта келесі жұмыс түрлері кеңінен қолданылады:
-
Әдістемелік семинарлар: Тәрбиешілерге заманауи педагогикалық тәсілдер мен оқыту технологиялары бойынша теориялық білім беру.
-
Шеберлік сабақтары: Тәжірибелі педагогтар өздерінің тиімді әдістерін бөлісетін практикалық іс-шаралар.
-
Ашық сабақтар: Тәрбиешілер бір-бірінің тәжірибесінен үйреніп, үздік тәсілдерді өз жұмысына енгізеді.
-
Педагогикалық кеңестер: Оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәселелерін талқылау, тиімді шешімдер қабылдау.
-
Тәлімгерлік жүйесі: Жас мамандарға кәсіби қолдау көрсету, оларды бейімдеу.
Қазіргі педагогикадағы басты міндеттердің бірі – білім беру мен тәрбиелеуде инновациялық әдістерді пайдалану. Әдіскер тәрбиешілерге заманауи технологияларды меңгеруге бағыт береді:
-
STEAM технологиясы: Ғылым, техника, өнер, инженерия және математика бағыттарын кіріктіріп, балалардың шығармашылық қабілетін дамыту;
-
Жобалық оқыту: Топтық зерттеу, шағын ғылыми жұмыстар және шығармашылық жобалар арқылы балалардың қызығушылығын арттыру;
-
Цифрлық ресурстарды қолдану: Интерактивті тапсырмалар, онлайн-платформалар және мобильді қосымшаларды пайдалану;
-
Халықтық педагогика элементтері: Ұлттық ойындар мен салт-дәстүрлерді тәрбиелік жұмыстарға енгізу арқылы балалардың құндылықтық бағдарын қалыптастыру.
Бұл технологияларды енгізу тәрбиешілердің әдістемелік дайындығын талап етеді, сондықтан әдіскер оларға жүйелі түрде бағыт-бағдар береді. Әдіскердің қызметінің маңызды бөлігі – тәрбиешілердің жұмысын бақылау, талдау және жетілдіру. Бұл келесі бағыттарды қамтиды:
-
Апталық, айлық және тоқсандық жоспарлардың орындалуын қадағалау;
-
Өткізілген іс-шаралардың тиімділігін сараптау;
-
Тәрбиешілердің кәсіби жетістіктерін бағалау;
-
Қиындықтарды анықтап, оларды жоюдың нақты жолдарын ұсыну;
-
Озық тәжірибені жинақтап, оны басқаларға тарату.
Мұндай жүйелі бақылау әдіскер мен тәрбиешінің өзара ынтымақтастығын нығайтып, ҰКТ жұмысының нәтижелілігін арттырады.
Ұзартылған күн тобы әдіскерінің тәрбиешілермен жұмыс жүргізу жүйесі – мектептің оқу-тәрбие сапасын арттырудағы маңызды тетік. Тәрбиешілердің кәсіби дамуын қолдау, инновациялық әдістерді енгізу және тәжірибе алмасу арқылы әдіскер оқушылардың жан-жақты дамуына ықпал етеді. Жүйелі жоспарлау, әдістемелік көмек, кәсіби ынтымақтастық және шығармашылық ізденіс – ұзартылған күн тобының тиімді жұмыс істеуінің кепілі. Сондықтан әдіскер мен тәрбиешілер арасындағы әріптестік қарым-қатынас ҰКТ қызметінің сапасын арттырудың негізгі шарты болып табылады.
шағым қалдыра аласыз













