Үздік ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Үздік ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
HTML құжаты. Сайттың басты беті.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«АКАДЕМИК С.А. ДЖИЕНКУЛОВ АТЫНДАҒЫ БАЙҚОҢЫР ЖОҒАРЫ КОЛЛЕДЖІ»




«КЕЛІСІЛДІ» «БЕКІТЕМІН»

Директордың оқу-әдістемелік Директордың оқу- ісі

жұмыстары жөніндегі орынбасары жөніндегі орынбасары

________Р.А.Турмаханова _______Ш.А.Дауленбаева

«___»___________2025 ж. «___»____________2025 ж.



HTML құжаты. Сайттың басты беті


Модуль атауы: ЖБП 8.Техника-технологиялық бағыттың «Информатика» пәні

Мамандық: 07230100 «Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу»

Біліктілік: 3W07230102 «Арнайы тігінші»

Курс: 1

Тобы: АТ- 124

Күні: 23.04.2025



«Жалпы пәндер» бірлестік жетекшісі: Ш.Қ.Өмірзақ

«Жалпы пән» оқытушысы: Кыргызбаева Ажар Темиркызы






Байқоңыр қаласы, 2025ж




Модуль /пән атауы:Техника-технологиялық бағыттың «Информатика» пәні бойынша

Оқу орны: Академик С.А.Джиенкулов атындағы Байқоңыр жоғары колледжі

Оқу сабағының жоспары

Тақырып

HTML құжаты. Сайттың басты беті.

Педагог

Кыргызбаева Ажар Темиркызы

Күні

1 курс

Курс, группа

АТ-124

Оқыту нәтижелері

ОН 2.7. Пайдаланушы ақпаратына қатысты ақпараттық қауіпсіздік шараларын қолдану.

Бағалау критерийі

1) HTML және CSS тегтерін пайдалана отырып, техника-технологиялық салаға арналған веб-сайтты жасайды

Түйінді концепт

HTML тегтері арқылы веб сайтты әзірлеу

Зерттеу сұрағы

HTML және CSS тегтерін пайдалана отырып, техника-технологиялық салаға арналған веб-сайт

Қажетті ресурстар

Бейнеролик, Интербелсенді тақта, информатика оқулығы Арман ПВ баспасы, А4 қағазы, маркер, слайд, суреттер, плакат. Информатика 10-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2016



* Қосымша элементтерді енгізу тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарын сақтай отырып және пәннің немесе модульдің ерекшеліктерін және білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып айқындалады











































Сабақ барысы

Сабақ кезеңі / уақыты

Оқытушының қызметі

Білім алушының қызметі

Ресурстар

Сабақтың басы(Барлығы – 15 минут):

1 мин

1 мин



1 мин



6 мин



6 мин







1 мин













1.Ұйымдастыру бөлімі. Аудиторияны тексеру, college.smartnation.kz порталындағы журналға білімгерлерді түгендеп,күн ретін жазу.


2. Сабақты бастамас бұрын тыныштықты сақтауға көмектесетін әдіс


3. Ұжымдық жұмыс: Психологиялық ахуал орнату «Шаттық шеңбер»


4. Топқа біріктіру: «The hat» бағдарламасы арқылы 2 топқа бөлінеді. Білім алушылар Рандом әдісі арқылы бағдарлама анықтаған топтарға бірігеді.



5.Үй тапсырмасы: «Банкомат» әдісі арқылы үй тапсырмасына жауап береді. Компьютердің логикалық элементтері тақырыбында сұрақтарға жауап береді.


6.Үй тапсырмасын бекіту. «Сиқырлы есіктер» әдісі. Өткен тақырыптар бойынша білімгерлерге сұрақ қою.




Өткен тақырыпты пысықтау:

1. 3D панораманың артықшылықтары

2. 3D панораманың кемшіліктерін топта талқылаңдар












7.Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау.

Ұжымдық жұмыс: «Адасқан әріптер» әдісі арқылы осы суреттен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығады. Адасқан әріптерді орнына қою арқылы сабақ тақырыбы,оқу нәтижесі мен бағалау критерийлері ашылады.

Сұрақ:

Суреттен қандай ой түюге болады?

Бүгінгі сабақ тақырыбы не туралы болуы мүмкін?

Білімгерлерге бүгінгі сабақты Жасанды интеллект көмегімен видео көреді.


ЕБҚ 1 оқу тобындағы (көру қабілеті бұзылған) білім алушыны тақтаға жақын жерге отырғызып, көзілдірігінің болуын қадағалаймын. Сурет пен ірі көлемде жазылған сұрақтарды ұсынамын.

1.Кезекшілер арқылы топты түгендеу


2.Тақтаға бір білімгердің есімін жазып, егер ол құпия білімгер тыныш отырса, өзін жақсы ұстап ешкімге бөгет жасамай отырса сабақ соңында сыйлық беріледі.

3. «Шаттық шеңбер» білімгерлер ортаға шығып, бір-біріне қарап тұрып тилек айтады.

4.топтар жұмыс істеу ережелерін құрастырады, топ жетекшілері тағайындалады.

Топқа бөлу

1-топ «ASCII »


2-топ «UNICODЕ»


5. Бұл бөлімде топ мүшелеріне өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның жауабын табу қажет.









7.Білімгерлердің болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

Сыныпты, топтық жұмысты жартылай шеңберде ұйымдастырып, симметриялық орналасу көру қабілеті бұзылған білімгерге сурет пен ірі көлемде жазылған сұрақтарды оқуға мүмкіндік беремін.

1. college.smartnation.kz

Бағдарламасы


3.

4. «The hat» бағдарламасы



5.




6.



Shape1














Сабақтың ортасы

(Барлығы – 58 мин):

20 мин













3 мин



15 мин



5 мин




10 мин




10 мин






5 мин



10 мин






5 мин


Практикум





15 мин



Жаңа сабақ

Түйін сөздер


HTML (HyperText Markup Language) термині «гипермәтінді белгілеу тілі» деген ұғымды білдіреді. Гипермәтін деп құрамына басқа құжаттарға, файлдарға, сайттарға  сілтемелер бар тексті айтады.

https://yandex.kz/video/preview/9057159778966144488


HTML -дің бірінші нұсқасын 1989 жылы сол кездегі танымал болған ‘Mosaic’ браузеріне арнап Тим-Бернерс Ли жасады. Бірақ ол уақытта бұл жаңалық кең қолданыс таппады.

1993 жылы HTML+ пайда болды, бірақ ол да өзіне аса көп назар аудартпады. Гипермәтінді кең қолдануға 1994 ж. Маусымында шыққан HTML-дің екінші нұсқасы жол ашты. Сол жылы WWW-нің (World Wide Web – Бүкіләлемдік өрмек) қолдануының күрт өсуімен сипатталған еді. Екінші нұсқаға енген элементтердің көбі күні бүгінге дейін қолданыс табуда. Келесі жылы шыққан HTML-дің үшінші нұсқасында тіл элементтері көмегімен математикалық символдарды экранға шығару мүмкіншілігі туды (оларға ∞, ∑ т.б. жатады). Осы нұсқаға арнап ‘Arena’ браузері  жасалды. Бірақ бұл жоба ары қарай дамуға мүмкіншілік алмады.

1996 ж. HTML 3.2 аталатын спецификация 1997 жылы дүниеге келді. Ол уақыттың өзінде-ақ гипермәтіннің әрі қараай дамуы скрипт-бағдарламалау арқылы өтетіні анық болды. Яғни HTML кодына қолданушымен интерактивті түрде әрекеттесе алатын Java, Perl, Visual Basic тілдерінде жазылған бағдарлама үзінділерін енгізуге мүмкіндік туды. Бірақ әртүрлі браузерлер бағдарламаларды әртүрлі орындады. Мәселен, көптеген скрипттер (web-бағдарламалар) браузер версиясын анықтаудан басталады, одан кейін кодтың сәйкес үзіндісін іске келтіреді.

1 топ. Түс. Топтық жұмыс.

Мәтіндерді қолданғанда бір-бірімен ерекшелеу үшін әртүрлі түс қолданамыз. Осы түстер кодын жазып шығыңыз?

Blue – көк – #0000FF

Yellow – сары – #FFFF00

Black – қара - #000000

White – ақ - #FFFFFF

Red – қызыл - #FF0000

2 топ. Кесте.

А деңгейі. Топтық жұмыс.

Мәтінге қосымша ақпарат беру үшін кесте қолданамыз. Осы кестені құрастыруда қолданылатын тегтер қызметін анықтау?

<Table> - кестені жариялау

<TR> - жол тегі

<TD> - баған тегі

<TH> - кестенің тақырыбын беретін ұяшық

<Table Border=1> - кесте айналасына қоршауды қояды

<COL> - объектіні енгізу


«Мен таңдаған мамандық!» тақырыбында веб бет құрастыру.











Learningapps платформасымен тапсырманы орындайды.

https://learningapps.org/23580575 платформасы арқылы «Бәйге» ойыны ойнатылады.




Тақырыптың мәні мен мақсаты ашылып,білімгерлер ойы бойынша қорытынды жасайды

Бейнероликті көріп, тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп, ой қорытады






Студенттердің жауаптарын ауызша мадақтау, ынталандыру






Білім алушылар оқу нәтижесі, бағалау критерийі, тарихи концепті, зерттеу сұрағымен танысады. Сабақтың тақырыбына байланысты өз болжамдарын жасайды.

Тапсырма1 бойынша

білім алушылар жаңа тақырыпты игеруге арналған тапсырмаларды орындайды . оқулықпен жұмыс жасайды , жауап береді, қатемен жұмыс жасайды.

Тапсырма 2 бойынша: білім алушылар бекіту тапсырмаларын орындайды. «Padlet»тақтасына жауап береді

"Смайлик"арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.



Екі топ жұмыстарын таныстырып, қорғайды,тиімді тұстарын атайды.



Тапсырма соңында адам өміріне тиімді тұстарын сұрап негіздеу.



«Бағалау кестесі» арқылы 1-100 балл аралығында бағалайды. Жылдамдық пен кретивті ой танытқан студенттерді «Қол шапалақтау» арқылы ынталандырады





Қ Б "МОНЕТА" арқылы білім алушылар бағаланады.





  1. Жаңа сабақ

https://www.youtube.com/watch?v=FK8hrbE-edM&t=461s

















Компьютер

Интернет ресурстар:

MS Image Composite Editor - http://research.microsoft.com/en-us/um/redmond/projects/ice/




Сабақтың соңы (Барлығы – 7 минут):




3 мин


5 мин

1 мин

1 мин

Қорытынды

Жарайды! Міне, "HTML құжаты" және "қорытынды" тақырыбында жазылған қысқаша рефераттық сипаттағы мәтін, яғни қорытындысы бар түсініктеме. Бұл мазмұн мектеп немесе колледж тапсырмасына жарайды.

Қорыта айтқанда, HTML — бұл веб-сайттарды жасаудың негізі. Ол веб-парақтың құрылымын құруға мүмкіндік береді. Қазіргі таңда HTML — интернет дамуының маңызды бөлігі болып табылады. HTML-ді меңгеру — веб-әзірлеудің алғашқы қадамы. Сондықтан оны үйрену әрбір болашақ бағдарламалаушы мен веб-дизайнер үшін маңызды.

Рефлексия.

Борт журналына «Бүгінгі сабақтан қандай жаңалық алдым? Нені түсіндім?» сұрақтарына жауап жазу және ауызша айту.

1. Жаңа сабақты бекіту «Кім жылдам» әдісі бойынша жаңа сабақты бекіту.

2. Кері байланыс. «Принтер» әдісі.

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

3.Бағалау. Өзін-өзі бағалау бойынша тексеріп, бағаларын порталға қойып шығу.

4. Үйге тапсырма. «Менің алғашқы веб парақшам!» тақырыбында өз парақшаларын құру.


1. Жаңа сабақ бойынша түсінген, түйген ақпараттарына жауап береді.


2.Әр топ өздері бағалап қойған бағаларын береді.




Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады.




Үйге тапсырманы жазып алады.






Shape2







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2025
96
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі