"Үздік фармацевт"
Жабдықтау:
Ø Компьютер,
Ø проектор,
Ø зертханалық ыдыстар,
Ø реактивтер,
Ø дәріхана ассортиментінің тауарлары,
Ø тапсырмасы бар карточкалар,
Ø схемалар,
Ø декорациялар.
Байқаудың ұраны:
Primus inter pares – Теңдестер арасында
бірінші.
Мазмұны.
Жүргізуші 1: Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар, байқауға қатысушылар, қазылар алқасы және жанкүйерлер. Біз сіздерді атаққа арналған байқауда қарсы алуға қуаныштымыз:
"Үздік фармацевт ".
Жүргізуші 2:
Адам денсаулығы болғанша
Ерекше қиындықтар туғызбайды,
Дәріханаға баратын жолды ұмытады,
Онсыз әдемі өмір сүреді.
Бірақ тек проблемалар туындайды
Және бірдеңені емдеу керек,
Ол дәріханаға барар жолды есіне алады
Және онсыз өмір сүре алмайды.
Жүргізуші 1:
Ал сіз оны көптен бері күтіп жүрсіз.
Ауырғандықтан емес,
Ал жұмыста болғандықтан
Сіз бұл уақытта болуыңыз керек.
Оған ұзақ алғы сөзсіз
Тамшылар, ұнтақ беріңіз,
Және денсаулық қайта оралады
Оған өте қысқа мерзімде.
Қысқаша, сыйымды сөйлеммен рұқсат етіңіз
Барлық сезімдерді қазір білдіру:
Инфекция сізден қорқсын,
Ал вирус сізден қорқады!
Жүргізуші 2: Арнайы пәндер (фармакология, фармакогнозия, Фармация экономикасын ұйымдастыру, дәрілік формалар технологиясы және фармацевтикалық химия) мамандарды сапалы даярлауға қажетті іргетас болып табылады, сонымен қатар барлық болашақ практикалық жұмыстардың негізін қалады. Дәрілік заттарды дайындау және тарату ісінде фармацевтер үлкен және құрметті рөлге ие. Фармацевт жұмысы ерекше қасиеттерді, адамгершілікті, адалдықты, көпшілдікті және жауапкершілікті талап етеді.
Жүргізуші 1: Жақында сіз бұл қатарларды толықтырасыз. Бүгін біз осы байқауға біздің колледжде не үйренгеніңізді көру және атаққа лайықты үміткерді таңдау үшін жиналдық "Үздік фармацевт".
Жүргізуші 2: Ендеше, қазылар алқасын таныстыруға рұқсат етіңіздер:
ü Ибраева Гульнар Кажгалиевна, төраға
ü Коцелл Светлана Олеговна,
ü Бакалдина Людмила Александровна.
ü Жанисова Ғалия Қайыржанқызы
Жүргізуші 1: Алдын ала жеребе тартылып, байқауға қатысушыларды таныстыруға рұқсат етіңіздер.
Байқауға қатысушыларды таныстыру:
Ø қатысушы №1 Азизоа Рашад,
Ø қатысушы №2 Аманов Мирлан,
Ø қатысушы №3 Мерғалиева Дана
Ø қатысушы №4 Ригель Анжелика.
Ø қатысушы №5 Подлипалина Алена.
Жүргізуші 2: Жанкүйерлер біздің байқаудың әрбір қатысушысына белсенді қолдау көрсетеді деп сенеміз. Қазылар алқасы байқау кезеңдерін оң бағалайды. Қатысушыларға ұялмауды, сәттілік және, әрине, сәттілік тілейміз!
Жүргізуші 1:
Біздің байқаудың бірінші кезеңі - өзін-өзі таныстыру. Байқаудың әрбір қатысушысына өзін таныстыру тапсырмасын дайындау тапсырылды. Презентация тақырыбы "Менің мамандығым – менің мақтанышым".
Жүргізуші 2:
Презентацияны бағалау критерийлері қазылар алқасының үстелінде орналасқан
Үш балдық жүйе бойынша бағаланады, бағаланады:
1. Сенімділік,
2. Көрнекілік,
3. Қысқалық. Әрбір критерий бойынша қатысушы 1 балл алады.
Біз қатысушыны №1 нөмірмен қарсы аламыз.
Қатысушылар өзін-өзі таныстыруды көрсетеді.
Жүргізуші 1: Байқау қатысушыларына алғысымызды білдіреміз, ал қазылар алқасынан 1-ші байқаудың нәтижелерін жариялауды сұраймыз. Қазылар алқасы байқау нәтижелерін жариялайды.
Жүргізуші 2:
Біздің байқаудың екінші кезеңі деп аталады "Анатомия және мен - ажырамас доспыз".
(Қатысушыларға химиялық элементтер беріледі) ғимарат оларды адам ағзасында болуын ескере отырып орналастырады. Әрбір дұрыс жауап үшін қатысушы 1 балл алады. Экскурсия да белгілі бір уақытқа жүргізіледі.
Жүргізуші 1:
Біздің емтиханның үшінші кезеңі деп аталады "Көз –гауһар".
Үстелде тұрған колбаларда көзбен, яғни өлшеуіш ыдыстарды қолданбай, 75 мл суды өлшеп алу керек.
Біздің ассистенттеріміз 3 курс студенттері Сабаржанов Досжан мен Эдиссонов Таймас цилиндрдің көмегімен өлшеу дәлдігін тексеріп, "Дәріхана студенттерінің" әрқайсысының қатысушыларының өлшенген көлемін атайды.
Бағалар көлемдегі сәйкессіздікке байланысты қойылады.
50-60 мл 2 балл
60-65 мл 3 балл
65-70 мл 4 балл
70-75 мл 5 балл
Жүргізуші 1: Қатысушыларға рахмет. Қазылар алқасынан байқаудың осы кезеңіне баға беруін сұраймыз.
Жүргізуші 2: Комиссия мүшелеріне рахмет.
Жүргізуші 1:
Біздің байқаудың төртінші кезеңі деп аталады "Жедел түгендеу"
Байқауға қатысушыларға шүберекпен жабылған дәріхана ассортиментінің заттары салынған науа ұсынылады. ( Стетоскоп, термометр, шприц, пробирка, шприц, тамшуыр, бинт, дәке таңғыш, мақта, қолғап, ерітінді, цилиндр, емізік, тығын, спирт шамы, таразы, таблетка және т.б.)
Барлығы 25 пән.
Қатысушылар жүргізуші матаны жұлып алғаннан кейін бір минут ішінде осы заттарды жедел түгендеуі керек — мүмкіндігінше көп заттарды есте сақтау керек.
(Бір минуттан кейін жүргізуші үстелді қайтадан газетпен жауып, ойынға қатысушыларға түгендеу тізімін жасау үшін бір парақ қағаз береді).
Жүргізуші 1:
Жазуға 3 минут уақыт берілді.
Жеңіске жету үшін кем дегенде тағы бір пән жазу керек.
Жүргізуші 1: Қатысушыларға рахмет. Қазылар алқасынан байқаудың осы кезеңіне баға беруін сұраймыз.
Жүргізуші 2: Комиссия мүшелеріне рахмет.
Жүргізуші 2:
Дәріханалар химиялық заттар мен шөптік препараттардың емдік әсерін бастан кешірді, яғни "ятрохимия" кезеңіндегі дәріханалар ғылыми-зерттеу зертханаларының рөлін атқарды, бұл фармацевтикалық талдаудың пайда болуына әкелді.
"Ятрохимия" кезеңін фармацевтикалық химияның пайда болу кезеңі деп санауға болады. Бүгінгі күні әрбір дәрілік препарат бақылаудың әртүрлі әдістеріне ұшырайды, содан кейін ғана дәріханалардың сөрелеріне түседі.
Жүргізуші 1: 5-тур. "Кванттық қанағаттану - сіз қанша ұстайсыз".
Бұл тур дәрілік формалар технологиясы бойынша практикалық дағдыларды көрсетуге мүмкіндік береді.
Бұл турда берілген массадағы заттарды өлшеудің дәлдігі мен дұрыстығы бағаланады.
Қатысушылардан тапсырмасы бар билетті таңдауды сұраймын.
Қатысушыларға құрғақ заттың массасын көзбен таразының көмегінсіз анықтау үшін салмақ өлшемдерін көрсететін тапсырмасы бар билеттер ұсынылды.
1. 0,5г
2. 1,0 г
3. 5,0 г
4. 0,05г
5. 2,0 г
Жүргізуші 2:
Бағалар массадағы сәйкессіздікке байланысты қойылады.
Заттың массасында сәйкессіздік болған жағдайда:
0,01г-да - 5 балл
0,05г-4 балл
0,1г- 3 балл
1,0г- 2 балл
10,0г-1бол
Тапсырма орындалды, көмекшілерден таразының көмегімен заттарды өлшеудің дәлдігін тексеруді сұраймыз.
Жүргізуші 1: Қатысушыларға рахмет. Қазылар алқасынан байқаудың осы кезеңіне баға беруін сұраймыз.
Жүргізуші 2: Комиссия мүшелеріне рахмет.
Жүргізуші 1:
Фармацевт өмір бойы білім алады, көптеген нормативтік әдебиеттерді оқиды, кәсіби деңгейін көтереді. Байқауымыздың 6-шы кезеңінде біз қатысушылардың нормативтік әдебиет саласында қаншалықты білімді екенін тексергіміз келеді.
Жүргізуші 2: Біздің байқаудың 6-шы кезеңі - "Әдебиеттанушылар". Фармация экономикасын ұйымдастыру бойынша білімді бағалауға мүмкіндік береді.
Жүргізуші 1:
Байқауға қатысушыларға қандай да бір нормативтік құжаттан дәйексөздер немесе жеке сөз тіркестері оқылады. Қатысушылар, олардың пікірінше, біз айтып отырған НТД таңдауы керек. Дұрыс жауапты атаған адам әр жауап үшін 1 ұпайдан алады.
· дәрілік заттың жарамдылық мерзімі - мерзімі өткеннен кейін дәрілік затты қолдануға болмайтын күн;
· дәрілік заттың қаптамасы - дәрілік заттарды бүлінуден және жоғалудан қорғау, сондай-ақ қоршаған ортаны ластанудан қорғау арқылы олардың айналымы процесін қамтамасыз ететін өнім немесе өнімдер кешені;
· дәрілік препарат - белгілі бір дәрілік түрдегі дәрілік зат;
· денсаулық - аурулар мен физикалық кемістіктердің болмауы ғана емес, толық физикалық, рухани (психикалық) және әлеуметтік салауаттылық жағдайы;
· Қазақстан Республикасының Мемлекеттік фармакопеясы - дәрілік заттардың сапасы мен қауіпсіздігін реттейтін ұлттық стандарттар мен ережелердің жиынтығы;
· термоконтейнер - жылу оқшаулағыш қасиеттері және тығыз жабылатын қақпағы бар МИБП тасымалдауға арналған жәшік (немесе сөмке), мұнда оңтайлы температуралық режим (плюс 2°С-тан плюс 8°С-қа дейін) оның қуысына орналастырылған мұздатылған тоңазытқыш элементтерінің көмегімен қамтамасыз етіледі;
· есірткілер - есірткі немесе психотроптық заттар ретінде жіктелген, олардың теріс пайдаланылуына әкеп соғуы мүмкін зардаптарға байланысты халықтың денсаулығына ықтимал қауіп төндіретін өсімдіктер, заттар немесе препараттар. Тізім Қазақстан Республикасында бақылауға жататын есірткі, психотроптық заттар мен прекурсорлар;
· Қолтаңба - құрамында есірткі, психотроптық заттар бар дәрілік заттарды сатып алудың заңдылығын растайтын құжат.
· дәрілік түрі - дәрілік заттың оны қолданудың қолайлылығына және қажетті емдік және профилактикалық әсерге қол жеткізу үшін берілетін белгілі бір жай-күйі;
· рецепт - дәрігердің фармацевтке дәрілік затты дайындау және босату туралы жазбаша өтініші.
Жүргізуші 2:
Жүргізуші 2:
Біз байқауымыздың 7-ші кезеңіне өтеміз, ол "деп аталады.Жас натуралист".
Қатысушылар дәрілік өсімдіктің пайдасы мен қасиеттері туралы шағын көрініс көрсетеді.
Бұл турды қазылар алқасының әрбір мүшесі критерийлер бойынша 5 балдық жүйе бойынша бағалайды
1. Үздік костюм
2. Әртістік
3. Өсімдіктердің қасиеттерін ашудың толықтығы
4. Қысқалық
5. Көрнекілік
Әрбір критерий бойынша қатысушы 1 балл алады.
Жүргізуші 1: Құрметті жанкүйерлер, біздің қатысушылар дайындалып жатқанда, сіздердің білімдеріңізді тексеруді ұсынамыз. Мен "сенесіз бе..." деген сөздерден басталатын сұрақ қоямын, ал сіз оның рас па, жоқ па екенін анықтауға тырысасыз.
1. Мыңжапырақтың Ахиллес есімімен аталғаны рас па? (иә)
2. Оксолинді жақпа жараларды емдеу үшін қолданылатыны рас па? (жоқ)
3. Адамдар жануарлардың ауруларымен ауыра алмайтыны рас па? (иә)
4. Пенициллин антибиотик екені рас па? (иә)
5. Хирудотерапия – бұл сумен емдеу деген рас па? (жоқ)
6. ҚМдБ деген рас па4 қарапайым адамдарда Калий перманганаты бар ма? (иә)
7. Адам ағзасындағы ең ыстық мүше бауыр екені рас па? (иә)
8. Қандай элемент әрқашан қуанады? РАДон
9. Қандай газ ол емес деп мәлімдейді? НЕОН
10. Орман қандай бейметалл болып табылады? БОР
11. Қандай химиялық элемент екі жануардан тұрады? ТЫШҚАН-ТОПОЗ
12. Күннің айналасында қандай элемент айналады? УРАН
13. Нағыз алпауыт қандай элемент болып табылады? ТИТАН
14. Қандай химиялық элементті көңілді көрініске айналдыру оңай? МЫРЫШ - ЦИРК
15. Ағаш қандай металдан тұрады? Никель
16. Қандай асыл металл батпақты балдырлардан тұрады? Платина
17. Ересектер де, балалар да бос уақытында қандай химиялық элементтің бір бөлігін ойнағанды ұнатады? Алтын
18. Екі химиялық элементтің құрамына теңіз қарақшыларының сусыны кіреді. Бұл қандай элементтер? Бром, хром
19. Жылқы табынына қандай химиялық элементтің қатысы бар? Цирконий
20. Қандай химиялық элемент суды үздіксіз қыздыруға немесе қайнатуға жарамды? ТИТАН
21. Периодтық жүйенің VIII тобындағы қандай металды әйелдің бәсең дауысымен айта алады? КобАЛЬТ
Жұмбақтар
Ал енді дәріханаға барайық,
Дәрілердің өзенін көрейік,
Және кімнің түрі бар екенін анықтаймыз
Біздің сұрағымыз анықтайды.
Дәрілерді кім дайындайды,
Барлық витриналар жабдықталады,
Витринаның жанында тұрады,
Ол дәрі-дәрмектерге қарайды,
Жақпа жақсы илейді,
Ұнтақ сәтті өлшене ме?
Ән айтып жауап береді, Әрине... (фармацевт).
Егер тамағыңыз ауырса
Айболит сізге көмектеседі
Тамақтың түсі таңқурай сияқты
Демек, сенде... (ТАМАҚ АУРУЫ)
Егер сен шалшықтармен жүгірсең
Қолшатыр қажет емес сияқты көрінді
Ал таңертең күтпеген жерден
Пайда болады... (СУЫҚ ТИЮ)
Күледі және әзілдейді
Ол балаларды өте жақсы көреді
Инъекцияға қатарынан қояды
Балалар дәрігері... (ПЕДИАТР)
Айтпақшы, бұл кім,
Ақ қалпақпен, халатпен бе?
Кең патшалықтағы министр ретінде,
Барлық дәрі-дәрмектерді тексереді.
Барлығын қатарынан тексереді:
Бұл жерде кімнің құқығы бар, кімнің кінәсі бар?
Таблеткалардың ұйқысы қанбаған кім?
Ұнтақ қайда төгілді?
Теледидар сияқты сөйлескен кім? Таптыңыз ба? Ол... (фармацевт).
Ал, тезірек қалпағыңды
шеш!
Мен ғарышкер әкемнің қызымын.
Барлық жерде және оңай,-
Мен мұзмын, терлеймін, бұлтпын.
Мен аяз, шай, сорпа, тұманмын,
Өзен, бұлақ және мұхит. (Су).
Әдетте ұн сияқты ақ,
Йодтан мен көгеремін.
Бірақ мен қайнаған судан қалай
қорқамын,
Мен оған бірден желім боламын! (Крахмал)
Дәрілер туралы
Бұл жарық дүкенде
Сен оны витринадан көресің
Киім емес, азық-түлік емес,
Кітаптар да, жемістер де емес.
Мұнда дәрі-дәрмектер мен таблеткалар,
Мұнда қыша сылақтары, тамшуырлар.
Майлар, тамшылар және бальзамдар
Сен үшін, әкем мен анам үшін.
Адам денсаулығы үшін
Есікті ашады –... ДӘРІХАНА
Бұл үй көпқабатты
Таза, жарқын, өте маңызды.
Мұнда әртүрлі дәрігерлерді кездестіресіз.
Ересектер мен балаларды емдейді.
Төсекте жатасың ба,
Коль қатты ауырып қалды.
Біз мұнда өзімізді тапқымыз келмейді!
Айтыңызшы, қайда? Жылы… АУРУХАНАДА
Көкөністер мен жемістерде бар.
Балаларға көп тамақтану керек.
Таблеткалар да бар
Дәмі кәмпит сияқты.
Денсаулық үшін қабылданады
Олар кейде суық болады.
Сашули мен Полина үшін
Не пайдалы?.. ВИТАМИНДЕР
Ауру күндері кімдер
Барлығына пайдалырақ
Және бізді емдейді
Барлық аурулардан.
Науқастың төсегінде кім отырады?
Және бәрімізге қалай емделу керектігін айтады.
Кім ауырады – ол тамшыларды қабылдауды ұсынады,
Дені сау адамға серуендеуге рұқсат етіледі. ДӘРІГЕР
Дәріхана құтысынан алынған сұйықтық
Жараларымызды аздап шымшып аламыз.
Анаға, әкеге және балаға
Жараларды емдейді… ЗЕЛЕНКА
Ал елде кейде
Қиындық туындауы мүмкін.
Егер тізеңізді сындырсаңыз,
Одан артық пайдалырақ таба алмайсың!
Аздап болса да жанып кетеді,
Бірақ бұл көмектеседі... ЙОД
Біз қоңыр ерітіндімен
Шынтақ пен тізені жағамыз
Димке, Катя және Егор,
Пете, Маша, Васа, Ленке.
Енді кез келген адам түсінеді,
Дәрі дегеніміз не… ЙОД
Ыстықты тезірек түсіру үшін,
Үстіне мұз қойыңыз... МАҢДАЙ
Құтыдағы қызғылт сұйықтық
Жаралар мен жараларды емдейді,
Микробтарды ептілікпен жеңеді
Қызғылт… КАЛИЙ ПЕРМАНГАНАТЫ
Екі әйнек және жақтау,
Мен оларды қызық ретінде кимеймін,
Құлақтарына ілмек ұстайды
Медициналық... КӨЗІЛДІРІК
Жүргізуші1: Осы уақытта біздің қатысушылар өз тапсырмаларын орындап үлгерді. Алдымызда жеңімпазды анықтау күтіп тұр.
Жүргізуші 2: Сонымен біздің кәсіби байқауымыз аяқталды қазылар алқасының төрағасынан "Үздік фармацевт" байқауының қорытындысын жариялауды бірге сұрайық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үздік фармация 2024 жыл
Үздік фармация 2024 жыл
"Үздік фармацевт"
Жабдықтау:
Ø Компьютер,
Ø проектор,
Ø зертханалық ыдыстар,
Ø реактивтер,
Ø дәріхана ассортиментінің тауарлары,
Ø тапсырмасы бар карточкалар,
Ø схемалар,
Ø декорациялар.
Байқаудың ұраны:
Primus inter pares – Теңдестер арасында
бірінші.
Мазмұны.
Жүргізуші 1: Сәлеметсіздер ме, құрметті қонақтар, байқауға қатысушылар, қазылар алқасы және жанкүйерлер. Біз сіздерді атаққа арналған байқауда қарсы алуға қуаныштымыз:
"Үздік фармацевт ".
Жүргізуші 2:
Адам денсаулығы болғанша
Ерекше қиындықтар туғызбайды,
Дәріханаға баратын жолды ұмытады,
Онсыз әдемі өмір сүреді.
Бірақ тек проблемалар туындайды
Және бірдеңені емдеу керек,
Ол дәріханаға барар жолды есіне алады
Және онсыз өмір сүре алмайды.
Жүргізуші 1:
Ал сіз оны көптен бері күтіп жүрсіз.
Ауырғандықтан емес,
Ал жұмыста болғандықтан
Сіз бұл уақытта болуыңыз керек.
Оған ұзақ алғы сөзсіз
Тамшылар, ұнтақ беріңіз,
Және денсаулық қайта оралады
Оған өте қысқа мерзімде.
Қысқаша, сыйымды сөйлеммен рұқсат етіңіз
Барлық сезімдерді қазір білдіру:
Инфекция сізден қорқсын,
Ал вирус сізден қорқады!
Жүргізуші 2: Арнайы пәндер (фармакология, фармакогнозия, Фармация экономикасын ұйымдастыру, дәрілік формалар технологиясы және фармацевтикалық химия) мамандарды сапалы даярлауға қажетті іргетас болып табылады, сонымен қатар барлық болашақ практикалық жұмыстардың негізін қалады. Дәрілік заттарды дайындау және тарату ісінде фармацевтер үлкен және құрметті рөлге ие. Фармацевт жұмысы ерекше қасиеттерді, адамгершілікті, адалдықты, көпшілдікті және жауапкершілікті талап етеді.
Жүргізуші 1: Жақында сіз бұл қатарларды толықтырасыз. Бүгін біз осы байқауға біздің колледжде не үйренгеніңізді көру және атаққа лайықты үміткерді таңдау үшін жиналдық "Үздік фармацевт".
Жүргізуші 2: Ендеше, қазылар алқасын таныстыруға рұқсат етіңіздер:
ü Ибраева Гульнар Кажгалиевна, төраға
ü Коцелл Светлана Олеговна,
ü Бакалдина Людмила Александровна.
ü Жанисова Ғалия Қайыржанқызы
Жүргізуші 1: Алдын ала жеребе тартылып, байқауға қатысушыларды таныстыруға рұқсат етіңіздер.
Байқауға қатысушыларды таныстыру:
Ø қатысушы №1 Азизоа Рашад,
Ø қатысушы №2 Аманов Мирлан,
Ø қатысушы №3 Мерғалиева Дана
Ø қатысушы №4 Ригель Анжелика.
Ø қатысушы №5 Подлипалина Алена.
Жүргізуші 2: Жанкүйерлер біздің байқаудың әрбір қатысушысына белсенді қолдау көрсетеді деп сенеміз. Қазылар алқасы байқау кезеңдерін оң бағалайды. Қатысушыларға ұялмауды, сәттілік және, әрине, сәттілік тілейміз!
Жүргізуші 1:
Біздің байқаудың бірінші кезеңі - өзін-өзі таныстыру. Байқаудың әрбір қатысушысына өзін таныстыру тапсырмасын дайындау тапсырылды. Презентация тақырыбы "Менің мамандығым – менің мақтанышым".
Жүргізуші 2:
Презентацияны бағалау критерийлері қазылар алқасының үстелінде орналасқан
Үш балдық жүйе бойынша бағаланады, бағаланады:
1. Сенімділік,
2. Көрнекілік,
3. Қысқалық. Әрбір критерий бойынша қатысушы 1 балл алады.
Біз қатысушыны №1 нөмірмен қарсы аламыз.
Қатысушылар өзін-өзі таныстыруды көрсетеді.
Жүргізуші 1: Байқау қатысушыларына алғысымызды білдіреміз, ал қазылар алқасынан 1-ші байқаудың нәтижелерін жариялауды сұраймыз. Қазылар алқасы байқау нәтижелерін жариялайды.
Жүргізуші 2:
Біздің байқаудың екінші кезеңі деп аталады "Анатомия және мен - ажырамас доспыз".
(Қатысушыларға химиялық элементтер беріледі) ғимарат оларды адам ағзасында болуын ескере отырып орналастырады. Әрбір дұрыс жауап үшін қатысушы 1 балл алады. Экскурсия да белгілі бір уақытқа жүргізіледі.
Жүргізуші 1:
Біздің емтиханның үшінші кезеңі деп аталады "Көз –гауһар".
Үстелде тұрған колбаларда көзбен, яғни өлшеуіш ыдыстарды қолданбай, 75 мл суды өлшеп алу керек.
Біздің ассистенттеріміз 3 курс студенттері Сабаржанов Досжан мен Эдиссонов Таймас цилиндрдің көмегімен өлшеу дәлдігін тексеріп, "Дәріхана студенттерінің" әрқайсысының қатысушыларының өлшенген көлемін атайды.
Бағалар көлемдегі сәйкессіздікке байланысты қойылады.
50-60 мл 2 балл
60-65 мл 3 балл
65-70 мл 4 балл
70-75 мл 5 балл
Жүргізуші 1: Қатысушыларға рахмет. Қазылар алқасынан байқаудың осы кезеңіне баға беруін сұраймыз.
Жүргізуші 2: Комиссия мүшелеріне рахмет.
Жүргізуші 1:
Біздің байқаудың төртінші кезеңі деп аталады "Жедел түгендеу"
Байқауға қатысушыларға шүберекпен жабылған дәріхана ассортиментінің заттары салынған науа ұсынылады. ( Стетоскоп, термометр, шприц, пробирка, шприц, тамшуыр, бинт, дәке таңғыш, мақта, қолғап, ерітінді, цилиндр, емізік, тығын, спирт шамы, таразы, таблетка және т.б.)
Барлығы 25 пән.
Қатысушылар жүргізуші матаны жұлып алғаннан кейін бір минут ішінде осы заттарды жедел түгендеуі керек — мүмкіндігінше көп заттарды есте сақтау керек.
(Бір минуттан кейін жүргізуші үстелді қайтадан газетпен жауып, ойынға қатысушыларға түгендеу тізімін жасау үшін бір парақ қағаз береді).
Жүргізуші 1:
Жазуға 3 минут уақыт берілді.
Жеңіске жету үшін кем дегенде тағы бір пән жазу керек.
Жүргізуші 1: Қатысушыларға рахмет. Қазылар алқасынан байқаудың осы кезеңіне баға беруін сұраймыз.
Жүргізуші 2: Комиссия мүшелеріне рахмет.
Жүргізуші 2:
Дәріханалар химиялық заттар мен шөптік препараттардың емдік әсерін бастан кешірді, яғни "ятрохимия" кезеңіндегі дәріханалар ғылыми-зерттеу зертханаларының рөлін атқарды, бұл фармацевтикалық талдаудың пайда болуына әкелді.
"Ятрохимия" кезеңін фармацевтикалық химияның пайда болу кезеңі деп санауға болады. Бүгінгі күні әрбір дәрілік препарат бақылаудың әртүрлі әдістеріне ұшырайды, содан кейін ғана дәріханалардың сөрелеріне түседі.
Жүргізуші 1: 5-тур. "Кванттық қанағаттану - сіз қанша ұстайсыз".
Бұл тур дәрілік формалар технологиясы бойынша практикалық дағдыларды көрсетуге мүмкіндік береді.
Бұл турда берілген массадағы заттарды өлшеудің дәлдігі мен дұрыстығы бағаланады.
Қатысушылардан тапсырмасы бар билетті таңдауды сұраймын.
Қатысушыларға құрғақ заттың массасын көзбен таразының көмегінсіз анықтау үшін салмақ өлшемдерін көрсететін тапсырмасы бар билеттер ұсынылды.
1. 0,5г
2. 1,0 г
3. 5,0 г
4. 0,05г
5. 2,0 г
Жүргізуші 2:
Бағалар массадағы сәйкессіздікке байланысты қойылады.
Заттың массасында сәйкессіздік болған жағдайда:
0,01г-да - 5 балл
0,05г-4 балл
0,1г- 3 балл
1,0г- 2 балл
10,0г-1бол
Тапсырма орындалды, көмекшілерден таразының көмегімен заттарды өлшеудің дәлдігін тексеруді сұраймыз.
Жүргізуші 1: Қатысушыларға рахмет. Қазылар алқасынан байқаудың осы кезеңіне баға беруін сұраймыз.
Жүргізуші 2: Комиссия мүшелеріне рахмет.
Жүргізуші 1:
Фармацевт өмір бойы білім алады, көптеген нормативтік әдебиеттерді оқиды, кәсіби деңгейін көтереді. Байқауымыздың 6-шы кезеңінде біз қатысушылардың нормативтік әдебиет саласында қаншалықты білімді екенін тексергіміз келеді.
Жүргізуші 2: Біздің байқаудың 6-шы кезеңі - "Әдебиеттанушылар". Фармация экономикасын ұйымдастыру бойынша білімді бағалауға мүмкіндік береді.
Жүргізуші 1:
Байқауға қатысушыларға қандай да бір нормативтік құжаттан дәйексөздер немесе жеке сөз тіркестері оқылады. Қатысушылар, олардың пікірінше, біз айтып отырған НТД таңдауы керек. Дұрыс жауапты атаған адам әр жауап үшін 1 ұпайдан алады.
· дәрілік заттың жарамдылық мерзімі - мерзімі өткеннен кейін дәрілік затты қолдануға болмайтын күн;
· дәрілік заттың қаптамасы - дәрілік заттарды бүлінуден және жоғалудан қорғау, сондай-ақ қоршаған ортаны ластанудан қорғау арқылы олардың айналымы процесін қамтамасыз ететін өнім немесе өнімдер кешені;
· дәрілік препарат - белгілі бір дәрілік түрдегі дәрілік зат;
· денсаулық - аурулар мен физикалық кемістіктердің болмауы ғана емес, толық физикалық, рухани (психикалық) және әлеуметтік салауаттылық жағдайы;
· Қазақстан Республикасының Мемлекеттік фармакопеясы - дәрілік заттардың сапасы мен қауіпсіздігін реттейтін ұлттық стандарттар мен ережелердің жиынтығы;
· термоконтейнер - жылу оқшаулағыш қасиеттері және тығыз жабылатын қақпағы бар МИБП тасымалдауға арналған жәшік (немесе сөмке), мұнда оңтайлы температуралық режим (плюс 2°С-тан плюс 8°С-қа дейін) оның қуысына орналастырылған мұздатылған тоңазытқыш элементтерінің көмегімен қамтамасыз етіледі;
· есірткілер - есірткі немесе психотроптық заттар ретінде жіктелген, олардың теріс пайдаланылуына әкеп соғуы мүмкін зардаптарға байланысты халықтың денсаулығына ықтимал қауіп төндіретін өсімдіктер, заттар немесе препараттар. Тізім Қазақстан Республикасында бақылауға жататын есірткі, психотроптық заттар мен прекурсорлар;
· Қолтаңба - құрамында есірткі, психотроптық заттар бар дәрілік заттарды сатып алудың заңдылығын растайтын құжат.
· дәрілік түрі - дәрілік заттың оны қолданудың қолайлылығына және қажетті емдік және профилактикалық әсерге қол жеткізу үшін берілетін белгілі бір жай-күйі;
· рецепт - дәрігердің фармацевтке дәрілік затты дайындау және босату туралы жазбаша өтініші.
Жүргізуші 2:
Жүргізуші 2:
Біз байқауымыздың 7-ші кезеңіне өтеміз, ол "деп аталады.Жас натуралист".
Қатысушылар дәрілік өсімдіктің пайдасы мен қасиеттері туралы шағын көрініс көрсетеді.
Бұл турды қазылар алқасының әрбір мүшесі критерийлер бойынша 5 балдық жүйе бойынша бағалайды
1. Үздік костюм
2. Әртістік
3. Өсімдіктердің қасиеттерін ашудың толықтығы
4. Қысқалық
5. Көрнекілік
Әрбір критерий бойынша қатысушы 1 балл алады.
Жүргізуші 1: Құрметті жанкүйерлер, біздің қатысушылар дайындалып жатқанда, сіздердің білімдеріңізді тексеруді ұсынамыз. Мен "сенесіз бе..." деген сөздерден басталатын сұрақ қоямын, ал сіз оның рас па, жоқ па екенін анықтауға тырысасыз.
1. Мыңжапырақтың Ахиллес есімімен аталғаны рас па? (иә)
2. Оксолинді жақпа жараларды емдеу үшін қолданылатыны рас па? (жоқ)
3. Адамдар жануарлардың ауруларымен ауыра алмайтыны рас па? (иә)
4. Пенициллин антибиотик екені рас па? (иә)
5. Хирудотерапия – бұл сумен емдеу деген рас па? (жоқ)
6. ҚМдБ деген рас па4 қарапайым адамдарда Калий перманганаты бар ма? (иә)
7. Адам ағзасындағы ең ыстық мүше бауыр екені рас па? (иә)
8. Қандай элемент әрқашан қуанады? РАДон
9. Қандай газ ол емес деп мәлімдейді? НЕОН
10. Орман қандай бейметалл болып табылады? БОР
11. Қандай химиялық элемент екі жануардан тұрады? ТЫШҚАН-ТОПОЗ
12. Күннің айналасында қандай элемент айналады? УРАН
13. Нағыз алпауыт қандай элемент болып табылады? ТИТАН
14. Қандай химиялық элементті көңілді көрініске айналдыру оңай? МЫРЫШ - ЦИРК
15. Ағаш қандай металдан тұрады? Никель
16. Қандай асыл металл батпақты балдырлардан тұрады? Платина
17. Ересектер де, балалар да бос уақытында қандай химиялық элементтің бір бөлігін ойнағанды ұнатады? Алтын
18. Екі химиялық элементтің құрамына теңіз қарақшыларының сусыны кіреді. Бұл қандай элементтер? Бром, хром
19. Жылқы табынына қандай химиялық элементтің қатысы бар? Цирконий
20. Қандай химиялық элемент суды үздіксіз қыздыруға немесе қайнатуға жарамды? ТИТАН
21. Периодтық жүйенің VIII тобындағы қандай металды әйелдің бәсең дауысымен айта алады? КобАЛЬТ
Жұмбақтар
Ал енді дәріханаға барайық,
Дәрілердің өзенін көрейік,
Және кімнің түрі бар екенін анықтаймыз
Біздің сұрағымыз анықтайды.
Дәрілерді кім дайындайды,
Барлық витриналар жабдықталады,
Витринаның жанында тұрады,
Ол дәрі-дәрмектерге қарайды,
Жақпа жақсы илейді,
Ұнтақ сәтті өлшене ме?
Ән айтып жауап береді, Әрине... (фармацевт).
Егер тамағыңыз ауырса
Айболит сізге көмектеседі
Тамақтың түсі таңқурай сияқты
Демек, сенде... (ТАМАҚ АУРУЫ)
Егер сен шалшықтармен жүгірсең
Қолшатыр қажет емес сияқты көрінді
Ал таңертең күтпеген жерден
Пайда болады... (СУЫҚ ТИЮ)
Күледі және әзілдейді
Ол балаларды өте жақсы көреді
Инъекцияға қатарынан қояды
Балалар дәрігері... (ПЕДИАТР)
Айтпақшы, бұл кім,
Ақ қалпақпен, халатпен бе?
Кең патшалықтағы министр ретінде,
Барлық дәрі-дәрмектерді тексереді.
Барлығын қатарынан тексереді:
Бұл жерде кімнің құқығы бар, кімнің кінәсі бар?
Таблеткалардың ұйқысы қанбаған кім?
Ұнтақ қайда төгілді?
Теледидар сияқты сөйлескен кім? Таптыңыз ба? Ол... (фармацевт).
Ал, тезірек қалпағыңды
шеш!
Мен ғарышкер әкемнің қызымын.
Барлық жерде және оңай,-
Мен мұзмын, терлеймін, бұлтпын.
Мен аяз, шай, сорпа, тұманмын,
Өзен, бұлақ және мұхит. (Су).
Әдетте ұн сияқты ақ,
Йодтан мен көгеремін.
Бірақ мен қайнаған судан қалай
қорқамын,
Мен оған бірден желім боламын! (Крахмал)
Дәрілер туралы
Бұл жарық дүкенде
Сен оны витринадан көресің
Киім емес, азық-түлік емес,
Кітаптар да, жемістер де емес.
Мұнда дәрі-дәрмектер мен таблеткалар,
Мұнда қыша сылақтары, тамшуырлар.
Майлар, тамшылар және бальзамдар
Сен үшін, әкем мен анам үшін.
Адам денсаулығы үшін
Есікті ашады –... ДӘРІХАНА
Бұл үй көпқабатты
Таза, жарқын, өте маңызды.
Мұнда әртүрлі дәрігерлерді кездестіресіз.
Ересектер мен балаларды емдейді.
Төсекте жатасың ба,
Коль қатты ауырып қалды.
Біз мұнда өзімізді тапқымыз келмейді!
Айтыңызшы, қайда? Жылы… АУРУХАНАДА
Көкөністер мен жемістерде бар.
Балаларға көп тамақтану керек.
Таблеткалар да бар
Дәмі кәмпит сияқты.
Денсаулық үшін қабылданады
Олар кейде суық болады.
Сашули мен Полина үшін
Не пайдалы?.. ВИТАМИНДЕР
Ауру күндері кімдер
Барлығына пайдалырақ
Және бізді емдейді
Барлық аурулардан.
Науқастың төсегінде кім отырады?
Және бәрімізге қалай емделу керектігін айтады.
Кім ауырады – ол тамшыларды қабылдауды ұсынады,
Дені сау адамға серуендеуге рұқсат етіледі. ДӘРІГЕР
Дәріхана құтысынан алынған сұйықтық
Жараларымызды аздап шымшып аламыз.
Анаға, әкеге және балаға
Жараларды емдейді… ЗЕЛЕНКА
Ал елде кейде
Қиындық туындауы мүмкін.
Егер тізеңізді сындырсаңыз,
Одан артық пайдалырақ таба алмайсың!
Аздап болса да жанып кетеді,
Бірақ бұл көмектеседі... ЙОД
Біз қоңыр ерітіндімен
Шынтақ пен тізені жағамыз
Димке, Катя және Егор,
Пете, Маша, Васа, Ленке.
Енді кез келген адам түсінеді,
Дәрі дегеніміз не… ЙОД
Ыстықты тезірек түсіру үшін,
Үстіне мұз қойыңыз... МАҢДАЙ
Құтыдағы қызғылт сұйықтық
Жаралар мен жараларды емдейді,
Микробтарды ептілікпен жеңеді
Қызғылт… КАЛИЙ ПЕРМАНГАНАТЫ
Екі әйнек және жақтау,
Мен оларды қызық ретінде кимеймін,
Құлақтарына ілмек ұстайды
Медициналық... КӨЗІЛДІРІК
Жүргізуші1: Осы уақытта біздің қатысушылар өз тапсырмаларын орындап үлгерді. Алдымызда жеңімпазды анықтау күтіп тұр.
Жүргізуші 2: Сонымен біздің кәсіби байқауымыз аяқталды қазылар алқасының төрағасынан "Үздік фармацевт" байқауының қорытындысын жариялауды бірге сұрайық.
шағым қалдыра аласыз













