Үздік ҚМЖ Биология 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үздік ҚМЖ Биология 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пән мұғалімдеріне қажет болады,әсіресе жас мамандарға .Бұл ашық сабақтың қмж-сы емес күнделікті сабақ жоспарын осылай жоспарлауға болады.Жастарға көмек болсын деген ниетпен жариялап отырмын.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы: Қанның құрамы мен қызметі

Мұғалімнің аты-жөні: Ермекбаева З

Күні:

СЫНЫП: 8 «А»

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.1.3.1 қан құрамы мен қызметін сипаттау


Сабақ мақсаттары


Организмнің ішкі сұйық ортасы қан және қан жасушалары, олардың қызметі туралы білімдерін жетілдіру.


Бағалау

Критерийлері

  • қанның құрамын біледі;

  • қанның қызметтерін айта алады;


Тілдік құзіреттілік


Тілдік дағдылар:

Терминдер, жаңа сөздер:Эритроциттер;Лейкоциттер;Тромбоциттер;

Диалогқа түсіретін сөз тіркестері:

-  Қызыл қан жасушалары;

2)      1 мм2 қанда олардың 6 – 8 мыңы бар;

3)      1 мм2 қанда олар 4,5 – 5 млн болады;

4)      Сүйек кемігінде түзіледі;

6)      Қызметі – тасымалдау,қорғаныштық,гумаралдық;

Құндылықтарды дарыту


Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Химия – қанның құрамын анықтау.

Ағылшын тілі – терминдермен жұмыс

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым

Бастапқы білім

Лимфа жүйесінің қызметі,құрамы.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері



Сабақтың басы

5 минут






Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеу.Үй тапсырмасын сұрау.

Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою

1.Организмнің ішкі ортасы неден түзілген?

2.Ұлпа сұйықтығы дегеніміз не?Оның маңызы неде?

3.Лимфа жүйесі дегеніміз не?

4.Лимфа жүйесінің қызметі қандай?

5.Гомеостаз дегеніміз не?

6.Лимфаның құрамы қандай?


Ортасы

10 минут





17 минут


















Бүгінгі сабақтың тақырыбын , сабақтың мақсатын , бағалау критерийлерін хабарлау.

Балалар тақырыпты «Шынжыр» әдісімен оқып шығады.




1 тапсырма. Дұрыс жауапты таңда

плазма – қанның мөлдір, түссіз сұйықтығы;

плазма құрамында

58 – 70 % су бар;

плазма құрамында

90 – 92 cу бар;

плазма құрамында 0, 2 – 1, 8 % cу бар;

фибриногені жоқ қан плазмасы сарысу деп аталады.

плазма құрамында

7 – 8% нәруыз бар;

плазма барлық қанның

55% - ын құрайды;

плазма барлық қанның

65% ын құрайды;


Дискриптор

  • дұрыс жауапты таңдап жазады

Бағалау : мадақтау


2 тапсырма. Сәйкестендіру тестісі

Қан

Оттекті тасымалдайды

Эритроциттер

Қан ұйымайтын ауру

Гематолог

Қанның қызыл түсті жасушалары

Гемофилия

Организмнің айнасы

Гемоглобин

Қан ауруын емдейтін дәрігер

Глобулин

Плазмадағы белок

Дискриптор:

  • оқушылар сәйкестендіру тестісін шешеді

Бағалау : мадақтау


3. Биологиялық диктант

1.Ағзаның ішкіортасына (қан, ұлпасұйықтығы, лимфа) жатады.

2.(Қан) дәнекер ұлпасыныңсұйықтүрі. 3.Эритроциттер (сүйеккемігінде) түзіледі.

4. Қанның құрамы –( плазма 55-60%және 40-45%тұрады.қан жасушаларынан) тұрады.

5. Ағзадағы қанның мөлшері ( 4,5-5 л)

6. (Глюкоза) –жасушаларүшіннегізгіқуаткөзі.

Дискриптор:

  • Қалып кеткен сөздерді жазып толықтырады

Бағалау: басбармақ әдісі арқылы



Таныстырылым

Оқулықпен жұмыс жасау



Қосымша 1


















Қосымша 2













Қосымша 3


Сабақтың соңы

8 минут


Сабақты бекіту

1.Қан плазмасының құрамын атаңдар?

2.Эритроциттер қандай қызмет атқарады?

3.Гемоглобин дегеніміз не?

4.Ақ қан түйіршіктерін қалай атаймыз?

5.Фагоцитозды ашқан кім?


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


Кері байланыс. «Бағдаршам» арқылы оқушылардың психологиялық жағдайын, тақырыпты меңгеру барысындағы өзін-өзі бағалауын анықтау.

Үйге тапсырма беру.







Қосымшаақпарат


Саралау – Сізқосымша

Көмеккөрсетудіқалай

жоспарлайсыз?


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандайболды?


Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?





















Сабақтың тақырыбы:Кен құрамы

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.4.2.1 -Жер қыртысында көптеген пайдалы химиялық қосылыстар барын түсіну;

7.4.2.2 -кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу;

7.4.2.3 -металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттау

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Көптеген оқушылар:

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:


Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды

Жетістік

критерийлері


Тілдік құзіреттілік


Тілдік дағдылар:

Терминдер, жаңа сөздер:

Диалогқа түсіретін сөз тіркестері:

Құндылықтарды дарыту


Пәнаралық байланыстар


АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

  1. Оқушылармен сәлемдесу

2 Сынып тазалығына көңіл бөлу

3 Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

Үй тапсырмасын сұрау.


Сабақтың басы

минут
















Ортасы

минут




























Сабақтың соңы

минут

Синтез







«Ойлан – жұптас – бөліс»

Қосымшаақпарат


Саралау – Сізқосымша

Көмеккөрсетудіқалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілетіжоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенінтексеруді

Қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

Қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандайболды?

Мен жоспарлаған

Саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

Уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандайтүзетулер

енгіздімжəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?





Сабақтың тақырыбы: Адамның мінез-құлықы және психикасы.

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 8

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Адамның мінез-құлықы және психикасы туралы тусінік беру

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Көптеген оқушылар:

Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар:


Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды

Жетістік

критерийлері


Тілдік құзіреттілік


Тілдік дағдылар:

Терминдер, жаңа сөздер:

Диалогқа түсіретін сөз тіркестері:

Құндылықтарды дарыту


Бірлесе жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, белсенді болу, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланыстар

химия, медицина

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

  1. Оқушылармен сәлемдесу

2 Сынып тазалығына көңіл бөлу

3 Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау

Үй тапсырмасын сұрау.


Сабақтың басы

10 минут








Ортасы

10 минут



















Сабақтың соңы

10 минут

Синтез







«Ойлан – жұптас – бөліс»

Қосымшаақпарат


Саралау – Сізқосымша

Көмеккөрсетудіқалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілетіжоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенінтексеруді

Қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

Қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандайболды?

Мен жоспарлаған

Саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

Уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандайтүзетулер

енгіздімжəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?



















































Сабақтың тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары



Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:


Көптеген оқушылар:


Кейбір оқушылар:



Жетістік

критерийлері






Тілдік құзіреттілік

Тілдік дағдылар:

Терминдер, жаңа сөздер:

Диалогқа түсіретін сөз тіркестері:

Құндылықтарды дарыту


Құндылықтар:

-Кемелдікке талпыну

- бостандық

Пәнаралық байланыстар


Ресурстар


АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім


Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыты

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелер)

Сабақтың басы

минут






Ұйымдастыру шаралары

Бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын/ ОМ, жетістік критерийлерін хабарлау








Сабақтың

ортасы

минут





















Сабақтың соңы

минут

Синтез





Қосымшаақпарат


Рефлексия















Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2019
11608
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі