-
Бөлім
|
|
Педагогтің аты-жөні
|
Ергеш Нурсулу Еркінбекқызы
|
Күні:
|
|
Сынып:
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ұзындық өлшемдері: Метр, сантиметр, километр арасындағы байланыс
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
|
Сабақтың мақсаты:
-
Ұзындықтың негізгі бірліктері (метр, сантиметр, километр) арасындағы байланысты
түсіну.
-
Ұзындықты әртүрлі бірліктерге айналдыру және есептерде қолдану.
-
Өлшемдерді өмірлік жағдайларда пайдалану.
|
Сабақтың барысы
-
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Oқушылapмен сәлемдесу, оқушыларды түгeлдeу, oқушылapдың нaзapын caбaққa aудapу.
|
Мұғаліммен
амандасады.
|
|
Түрлі – түсті доптар,
Интернет-
ресурстар:
|
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру, жаңа
тақырыпқа шолу
Психологиялық ахуал орнату
|
Сабақтың
тақырыбын дәптерге жазады, сабақтың
мақсаттарыме н танысады.
|
Khan Academy
немесе Coursera платформала рында таразы
мен
өлшеу
|
|
|
|
әдістері
|
|
|
«Сезімдер әлемі» ойыны Мақсаты:
сезімталдықт ы
дамыту және заттарды түрлі
қасиеттері бойынша тану қабілетін
|
туралы видеолар мен дәрістер.
YouTube-те
таразының жұмыс принциптерін түсіндіретін
бейнемазмұн
|
-
|
|
арттыру.
Оқушыларға жабық дорба беріледі, оның ішінде әртүрлі заттар (жаңа піскен
жемістер, көкөністер немесе жұмсақ және қатты заттар) бар. Баланың
көзі жабылып, ол
дорбадағы заттарды
қолымен сезіп, олардың қасиеттері туралы (түсін, пішінін,
жұмсақтығын, қаттылығын, салмағын) болжам
жасайды.
Содан
кейін затты шығарып, дұрыс жауапты
тексереді.
Бұл ойын оқушылардың дене мүшелерімен тану қабілетін арттыруға
көмектеседі.
|
|
дар.
Онлайн
калькуляторл ар мен қосымшалар:
Таразы
арқылы өлшеу нәтижелерін есептеу үшін түрлі
калькуляторл ар мен қосымшалар
(мысалы, “Online Weight Converter”).
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты түсінуге бағытталған бағытталған
оқыту ортасын құрады
|
Мұғалім
ұсынған тапсырмалард ы орындайды
|
|
Электронды
оқулық, презентация
|
|
-
Теориялық бөлім
?
Мұғалім түсіндіреді:
➡️ 1 метр = 100 сантиметр
(1 м = 100 см)
➡️ 1
километр = 1000 метр (1 км = 1000 м)
Мысал: 5 м = 5 × 100 = 500 см
Мысал: 2 км = 2 × 1000 = 2000 м
?
Көрнекілік: Интерактивті тақтада ұзындық бірліктерінің
қатынасын көрсететін диаграммалар немесе кестелер қолдану.
-
Тапсырмалар
Тапсырма 1: Ұзындықты айналдыр
? Мәтін: Берілген
ұзындықты сантиметрге немесе метрге айналдыр:
-
5
м = ? см
-
200
см = ? м
-
3 км = ? м
-
7500 м = ? км
✍️ Шешім үлгісі:
-
5
м = 5 × 100 = 500 см
-
200
см = 200 ÷ 100 = 2 м
Бағалау
критерийі:
✅ Айналдыру ережелерін дұрыс
қолдану.
✅
Нәтижені қатесіз есептеу.
Дескрипторлар:
Барлық айналдырулар дұрыс орындалды. 1-2 қате жіберілді.
? 3
немесе одан көп қате жіберілді.
Тапсырма
2: Салыстыр
?
Мәтін: Берілген ұзындықтарды салыстырыңыз (>, <, =
таңбаларын қолданыңыз):
-
5 м
500 см
-
3 км 3000 м
-
250
см 2.5
м
-
1.2
км 120
м
✍️ Шешім үлгісі:
-
5
м = 500 см → =
-
3
км = 3000 м → =
Бағалау
критерийі:
-
✅
Ұзындықтарды дұрыс айналдырып, салыстыру.
✅
Қарапайым математикалық амалдарды қолдану.
Дескрипторлар:
Барлық салыстырулар дұрыс жасалды. 1-2 қате жіберілді.
?
3 немесе одан көп қате жіберілді.
Тапсырма 3: Өмірлік есеп
?
Мәтін: Әли ауылдан қалаға дейінгі қашықтықты жаяу
жүріп өтті. Оның
жүрген жолы
2.5 км болды. Әли бұл қашықтықты қанша метр жүріп өткенін анықтаңыз.
✍️ Шешім үлгісі:
Бағалау критерийі:
✅ Қашықтықты дұрыс айналдыру.
✅
Есептің жауабын қатесіз табу.
Дескрипторлар:
Есеп толық әрі дұрыс шешілді. 1-2 қате жіберілді.
?
Есеп дұрыс шешілмеді.
-
Рефлексиялық ойын
? "Жолды тап" ойыны:
-
Мұғалім әртүрлі өлшемдер айтады (мысалы, 3 км, 500 м, 2.5 м).
-
Оқушылар бұл өлшемдерді басқа бірлікке айналдыру арқылы дұрыс жолды табуы керек.
➡️
Мысалы: «3 км = ? м» деп сұрағанда, оқушылар жауап береді «3000 м».
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Рефлексия
әдісі:
?
"Ұзындық шкаласы"
-
"Барлығын түсіндім, тапсырмалар оңай болды."
-
"Орташа түсіндім, кейбір тапсырмаларда қиналдым."
-
?
"Қиын болды, қосымша түсіндіру қажет."
Бұл әдіс оқушылардың нәтижесін бағалап, мұғалімге олардың түсіну деңгейін анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Сабақтың
аяғы
|
Оқушыларға өзін-өзі
бағалауды
|
Өзін-өзі
бағалау
|

|
бағалау
парақтары
|
-
|
ұйымдастыру
Кері байланыс орнату
|
«Тақырыптар тізбегі» әдісі Мақсаты:
оқушылардың өз
білімдерін жүйелі түрде қайта қарап, шолу жасау қабілетін дамыту.
Оқушылар
әрқайсысы алфавиттің бір әрпін
таңдайды және
сол әріпке сәйкес келетін
тақырыптарды немесе терминдерді айтады.
Мысалы, «А» әрпі үшін
«Атомдар»,
«Б»
үшін
«Биология»,
«С»
үшін
«Судың
қасиеттері» және т.б.
Тақырыптар мен ұғымдарды есінде сақтап, оларды жүйелі түрде айта отырып, оқушылар
оқу материалын
қайталайды.
Бұл
әдіс қорытынды
|
|
|
|
|
сабақтар мен емтиханға
дайындықта өте
тиімді болып
табылады.
|
|
|