Материалдар / V- тарау. Комплекс сандар. (11 класс ЖБ)

V- тарау. Комплекс сандар. (11 класс ЖБ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра және анализ бастамалары пәнінен ұстаздарға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2021
732
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Родниковка жалпы орта білім беретін мектеп____
(білім беру ұйымының атауы)


Жорамал сандар. Комплекс сандар анықтамасы.
(сабақтың тақырыбы)

Бөлім: V- тарау. Комплекс сандар.
Педагогтің аты-жөні Рысбаев Бекзат Насруллаұлы
Күні: 11.01.2021ж.
Сынып: 11 ЖМБ Қатысушылар саны:7 Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы Жорамал сандар. Комплекс сандар анықтамасы
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
11.1.1.1-комплекс санның және модулінің анықтамаларын білу;
11.1.1.2-комплекс санды комплекс жазықтықта кескіндей алу;
11.1.1.3-түйіндес комплекс сандар анықтамасы мен олардың қасиеттерін
білу;
Сабақтың мақсаты -комплекс сандардың анықтамасын және қасиеттерін біледі және түсінеді;
-қажетті терминологияны игеру
-комплекс сандар модулінің, теңдігінің анықтамасын білу,
-қарапайым теңдеулерді шеше алады
Тілдік мақсаттар

Оқушылар:
- сыныпта талқылау кезінде комплекс-түйіндес сандарды қамтитын
есептерді түсіндіреді және ауызша сипаттайды;
-квадрат теңдеуінің түбірлерінің саны туралы пікірлеседі.
Пәндік лексика және терминология
нақты бөлімі;
жорамал бөлімі ;
комплекс саны;
комплекс түйідес сандар;
комплекс санның модулі;
таза жорамал сандар;
- комплекс түбірлер.
Диалог/хат үшін пайдалы фразалар сериясы
a+biсанның нақты бөлігі ... тең;
нақты мен жорамал бөліктердің арасындағы айырмашылығы ... болады;
екі комплекс сандар тең деп аталады, егер ... ;
Құндылықтарды дарыту

Академиялықшыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік
Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық.
Дағдылар:
1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау,
түсіндіру арқылы жүзеге асырылады
2. проблемалық сипатты тапсырмаларды
шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік
материалды талдау.
3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті Оқушының
әрекеті
Бағалау Ресурстар
Сабақтың
басы
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу.

Психологиялық ахуалды жақсарту.

Бағалау критерийі
Білім алушы
Сәлемдеседі





Bilimland
платформ
асы


Page 2


Page 3


Page 4


Page 5


Page 6

√−1∙√−1=√(−1)∙(−1)=√(−1)
2
=√1=1.
Парадокс!
Топқады жұмысты бағалау,кері байланыс беру
Сабақтың
соңы
2 минут
V. Қорытынды
Жетістіктер критерийлеріне байланысты оқушылар
өз жұмыстарын бағалады, мұғалім жұмысты
жақсарту үшін ұсыныс жасайды.
Рефлексия
Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:
 Бүгін мен білдім …
 Қызық болды …
 Мен мынаны түсіндім …
 Маған не түсініксіз болып қалды …
 Мен тағы білгім келеді …
Үй жұмысы:
№16.4





Танысады

Саралау –оқушыларға көбірек қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
Мұғалімнің қолдауының деңгейі бойынша
дифференциация, жеке жұмыс, өзара
тексеру, жұмыс барысында қабілеті жоғары
оқушылар басқа оқушыларға түсіндіреді,
қолдайды.
Өзіндік бағалау, өзара бағалау Тапсырмаларды орындау барысында
өзіндікті, белсенділікті
.жауапкершілікті және ұқыптылықты
тәрбиелеу.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаты нақты
болды ма?
ОМ –на барлық оқушыларжеттіме?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта дифференциация дұрыс өткізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқушылық
болды және неліктен?



«Тексерілді»
ДОІЖО: ______________________




















Page 7

№69 жалпы білім беретін мектеп____
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді
жоспар

Жорамал сандар. Комплекс сандар анықтамасы.
(сабақтың тақырыбы)

Бөлім: V- тарау. Комплекс сандар.
Педагогтің аты-жөні Талипова Улбосын Темирхановна
Күні: 12.01.2021ж.
Сынып: 11 «А, Б» ЖМБ Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Жорамал сандар. Комплекс сандар анықтамасы
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
11.1.1.1-комплекс санның және модулінің анықтамаларын білу;
11.1.1.2-комплекс санды комплекс жазықтықта кескіндей алу;
11.1.1.3-түйіндес комплекс сандар анықтамасы мен олардың қасиеттерін білу;
Сабақтың мақсаты -комплекс сандардың анықтамасын және қасиеттерін біледі және түсінеді;
-қажетті терминологияны игеру
-комплекс сандар модулінің, теңдігінің анықтамасын білу,
-қарапайым теңдеулерді шеше алады
Тілдік мақсаттар

Оқушылар:
- сыныпта талқылау кезінде комплекс-түйіндес сандарды қамтитын есептерді
түсіндіреді және ауызша сипаттайды;
-квадрат теңдеуінің түбірлерінің саны туралы пікірлеседі.
Пәндік лексика және терминология
нақты бөлімі;
жорамал бөлімі ;
комплекс саны;
комплекс түйідес сандар;
комплекс санның модулі;
таза жорамал сандар;
- комплекс түбірлер.
Диалог/хат үшін пайдалы фразалар сериясы
a+biсанның нақты бөлігі ... тең;
нақты мен жорамал бөліктердің арасындағы айырмашылығы ... болады;
екі комплекс сандар тең деп аталады, егер ... ;
Құндылықтарды дарыту

Академиялықшыншылдық, төзімділік, еңбексүйгіштік
Құндылықтар: прагматизм, адамгершілік және белсенді азаматтық.
Дағдылар:
1.Зерттеу дағдылары - байқау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау, талдау,
түсіндіру арқылы жүзеге асырылады
2. проблемалық сипатты тапсырмаларды
шешуарқылысыниойлаудағдыларынмеңгеру, мәтіндік және графиктік материалды
талдау.
3. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы өзін-өзі реттеу
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың
басы
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу.

Психологиялық ахуалды жақсарту.

Бағалау критерийі
Білім алушы
- Комплекс санның нақты және жорамал
бөліктерін ажыратады;
- Комплекс санның модулін табады;
Сәлемдеседі





Танысады
Әр дұрыс
жауапқа 1
балл
қойылады.
Bilimland
Платфор-
масы


Page 8

- Комплекс сандарға амалдар қолданады;
- Комплекс сандарды Арган диаграммасында
бейнелейді;
- Түйіндес комплекс сандарды анықтайды.
Ауызша жұмыс
Сұрақ -1: Комплекс санның түрі қалай өзгереді?
а+ bi, егер а = 0 немесе b = 0;
a = b =0?
Жауабы:
Егер а=0 болса, онда a+bi саны таза жорамал
сан деп аталады;
Егер в=0 болса, онда a+bi саны нақты сан деп
саналады.
Егер а = b = 0 тең болса, онда 0 болады.

Есте сақтаңыз!!! Таза жорамал саны нақты
бөлігі болмайтын комплекс саны болады (Re (z)
= 0)
Оқушыларға жұпта сұрақтарға жауап беруді
ұсыныңыз:
а+bi және x+yi комплекс сандар берілген.
Сұрақ-2 : Қандай жағдайда олар тең болады?

Сабақтың
ортасы
33 минут
Сыныппен жұмыс
1. Есептеңдер:
a) z
1= 25i−+
z
2
=45i− . |�
1 �
2|-?

Жауабы: √1189
ә) z
1=15i− , z
2
= 2i−+ z
3
= 5i− .
|
�
1∙�
2
�
3
|-?
Жауабы: √
26
5
.

2. z
1
=а+bi және z
2
= 1 + 3i комплекс
сандары берілген.
z
1
санының санының модулі r –ге тең.
а) Егер = 16 болса, онда r – мәнін
табыңыз.
ә) Егер z
1
санының жорамал бөлігі 2- ге
тең болса, онда z
1
санын табыңыз.
Жауабы: r=2, z
1
= 2i .
Өзін-өзі бағалау, кері байланыс беру

IV. Бекітуге берілген тапсырмалар
Мұғалім оқушылардың деңгейлеріне
байланысты қолдау жасайды, жұмысты
қадағалайды.
Сыныппен жұмыс
№1. Егер а) a = −1; ә) a = −25; б) a = −3
болса, �
2
=�, теңдеуінің комплекс түбірлерін
табыңдар.
Жауабы: а) i ; б) i5 ; в) i3
орындайды



























тапсырмаларды
орындайды





Әр дұрыс
есепке 1
балл
қойылады.
слайд 3
21zz


Page 9


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ