Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу 7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу |
||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||
Тілдік құзіреттілік |
Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу |
||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||
Алдыңғы оқу |
Салыстырмалы атомдық масса |
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.Сынып оқушыларына жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Көңілді саусақ» тәсілі арқылы оқушылар саусақтырымен көңіл-күйлерін білдіреді. Үй тапсырмасын пысықтау Өткен тақырып ауызша сұралады Мұғалім үй жұмысын орындаған оқушыларды смайликтер арқылы бағалайды |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Сабақтың мақсаттарымен танысады. 3.үй тапсырмасына жауап береді |
|
Смайликтер |
|||
Сабақтың ортасы |
Білу және түсіну 1. Оқушыларды бейметалдардың сутекті қосылыстарының мысалында атом валенттілік терінің жаңа қасиеттерімен таныстыру. HBr, H2S, PH3, SH4, CH4, H2O, NH3. Валенттілікке анықтама бергеннен кейін, жоғарыда көрсетілген заттардың формулалары жазылып, оқушыларды бромның, күкірттің, фосфордың, кремнийдің, көміртегінің, оттегінің және азоттың валенттіліктерін осы элементтер мен қосылған сутегі атомдарының жалпы саны бойынша анықтауға жаттықтыру жұмысы жүргізіледі. 2. Егер бір элементтің валенттілігі белгілі болса екінші элементтің валенттілігін табуға болатындығын Al2O3 мысалымен түсіндіреміз. 1. Қосылыстың формуласы жазылады: Al2 O3 ; 2. Қосылыстағы оттегі атомының валенттігі белгілі, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3 ; 3. Оттектің валенттігін оның индексіне көбейтіп, алюминийдің индексіне бөлу: ІІ * 3 = 6; 6 : 2 = III 4. Қосылыстағы алюминийдің валенттігі үшке тең, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3; Тұрақты және ауыспалы валенттілік туралы түсінік беріледі. Оқушыларға дәптеріне тұрақты валенттілік сақтайтын элементтерді жаздырамыз. I - валентті Na, K, Ag, H; IІ – валентті Mg, Ca, Ba, Zn, O; III – валентті Al Элементтердің ауыспалы валенттілік көрсететіндігін дәлелдейміз. FeCl2, FeCl3, SO2, SO3, PbO2, CO, CO2 қосылыстарын мысалға ала отырып, бұл заттардың аталуындағы ерекшелікті түсіндіреміз. Мысалы, көміртегі (II) оксиді, көміртегі (IV) оксиді. «Жариялау» әдісі Жаңа материалды бекіту: Формуласы бойынша химиялық элементтердің валентілі гін табуды үйрету мақсатында төмендегі жаттығулар орындатамыз. Төмендегі сутегі мен оттегінің үстіне рим цифры арқылы валенттілігі қойылған, қосылыстағы қалған элементтердің валенттілігін рим цифрымен жазып көрсетіңдер. І нұсқа: H2, MgO, Al2O3, HCl, P2O5, ІІ нұсқа: SiH4, Na2O, BaO, Ag2O, H2O, ІІІ нұсқа: N2O5, NH3, MnO2, ZnO, N2O Ойлан тап 1.Көміртектің валенттігі ІV екенін ескеріп, мынадай заттардың химиялық формуласын құрыңыз. СО, СН, СS, CF, NaC. 2. Хлордың валенттіктері І,ІІ,V,VII болатын оттекті қосылыстарының формуласы қандай. 3. Төмендегі формуладардан бір,екі,үш,төрт,бес валентті элементтерді бөліп жазыңдар. Na2O, HCI, CI2O5, PH3, Fe2O3, CrO3 ZnO, SiO2, Аs2O5. 1.Мына металдардың хлормен (І) қосылыстарының формуласын жазыңдар: алюминий; калий; мыс; 2.Темір – ауыспалы валенттілік көрсететін химиялық элемент. Темірдің (ІІ),(ІІІ) валенттігін оттегімен, күкіртпен (ІІ), хлормен (І) қосылыстарының формуласын жазыңдар. 3.Азот оттегімен қосылысында бірден беске дейін валенттілік көрсете алады. Азоттың оттегімен қосылысының формулаларын жазыңдар. 1.Марганец оттегімен қосылыстарында 2,3,4,6,7 валенттілік көрсетеді. Марганец оттегімен қосылысының формулаларын жазыңдар. 2.Хлор оттегімен мынадай қосылыстар түзеді: СІО3, СІ2О, СІ2О7, СІО2. Әрбір қосылыстағы хлордың валенттігің есептеңдер және ең жоғары валенттігін анықтаңдар Тыныс алу жаттығуы
|
1.Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
1.Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін (оқушы) спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, берілген ұстанымын жеткізеді. 2.Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Жаттығу жасап сергіп алады
|
|
Оқулық
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру
|
|||
Сабақтың соңы |
Бағалау Рефлексия «Бүгін сабақта мен...» әдісі Үйрендім... Қызықты болды... Қиын болды... Бәріненде ұнағаны Үй жұмысы:
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
|
|||
Педагогтың аты-жөні |
Какимова И.Б |
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сутегінің ашылу тарихы.Каведиш еңбектері |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
|||
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
||||
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
||||
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
||||
Оқушылардың көбісі мынаны орындай
алады: Т Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |