Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Р\с | Айы | Тақырыбы | Сағат саны | Апта күні |
1 | Қыркүйек | 1. «Күз сыйлығы»2. «Добым, добым дөңгелек» | 11 | |
2 | Қазан | 1. «Жүзік»2. «Алтын балық» | 11 | |
3 | Қараша | 1. «Үйрек»2. «Торғай» | 11 | |
4 | Желтоқсан | 1. Үй жануары «Қозы»2. «Шыршаға арналған ойыншықтар» | 11 | |
5 | Қаңтар | 1. «Мен, менің достарым жануарларым»2. «Аққала» | 1 1 | |
6 | Ақпан | 1. «Ұшақ»2. «Машина» | 11 | |
7 | Наурыз | 1. «Анама арналған гүл»2. «Қуыршаққа арналған моншақтар» | 11 | |
8 | Сәуір | 1. «Түймедақ»2. «Адам бейнесі» | 11 | |
9 | Мамыр | 1. «Гүлді алма ағашы»2. «Үлкен және кіші саңырауқұлақтар» | 1 1 | |
Барлығы | 18 |
Әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы Іздену ұйымдастырушы Рефлексивті коррекциялау | - Балалар, бізде бүгін ерекше күн.- Біз оқыту іс-әрекетімізді шаттық шеңберінен бастайық. Ия балалар, әрбір арайлап атқан таңымызға, келген жаңа күнімізге қуанайық. -деп оқу іс-әрекетімізді бастайық. Бүгін аптаның нешінші күні?Жылдың қай мезгілі?Күз мезгілінде неше ай бар? Айларын атаңдар.Күз мезгілі екенін қалай білеміз? -Дұрыс айттыңдар. -Балалар, біз күз мезгілі туралы тақпақ білеміз бе?Қанекей кім айтады? -Ғажайып сәт:Көңілді әуенмен, күз кіреді. Сары жібек көйлегімді желбіретіп,Жапырағын ағаштың селбіретіп.Тойға бөлеп елімді «Күз» боп келдімНұр тамшысын аспанның мөлдіретіп. Балалар, біз де күзге тақпақ айтып берейік. -Рахмет балалар!- Мен сендерге ойын алып келдім. - Жарайсыңдар балалар! Дәмін татып қай жеміс екенін тез және тура таптыңдар. Сергіту жаттығуы. Ойын: «Ғажайып қоржын».мақсаты: қоржыннан алған жеміс-көкөністерді атау. Алма – домалақ, түсі қызыл, сары, жасыл, дәмі тәтті.Қияр – сопақша, түсі жасыл.Сәбіз – түсі қызыл-сары, өте дәмді.Анар – домалақ, дәмі қышқыл-тәтті. Барлық көкөніс пен жемістер дәруменге бай.Алма мен қиярдың мүсінін жасалу тәсілін балаларға көрсетіп,оларды екі орталыққа бөлу:I – Жемістер орталығы.мақсаты: алманың мүсінін алақан арасында тұзды қамырды есіп жасау. II – Көкөністер орталығы.мақсаты: қиярдың мүсінін алақан арасында тұзды қамырдан жасау. Қонаққа кім келді?Қандай жеміс пен көкөністің мүсінін жасадық?Ұйымдастырылған оқу іс-ірекетінберілген тақырыпта сұрақ-жауап арқылы қортындылау, балаларды мақтау. | Күннің көзі ашылды,Көкке шуақ шашылды.Құтты қонақ келіпті,Төрімізге еніпті.Ал қанекей бәріміз!Сәлем дейік үлкенгеСәлеметсіздер ме Апайлар!!! Бізбен бірге бар әлемҚуанады балаша.Қуанышқа бөленгенӨмір қандай тамаша! Балалар сұрақтарға толық және нақты жауап береді. Ағаштардан сары, қызыл, қоңыр жапырақтар ұшып жерге түседі.Ауа-райы суық болады. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Жылы киінеміз Жантөре:Ел егінді жинайды,Қырманға дән сыймайды.Біздің дала бай дала,Алтын астық айнала. Аружан:Түсіп жатыр ауладаАғаштардан жапырақ.Алтын күзім келді ма?Сарғайыпты жапырақ. Жомарт күзЖемісті мол теретін«Күз» дос екен біздермен Бәрін тауып беретін,Жомарт екен «Күз» деген! Ойын: «Дәміне қарай тап!» Орнымыздан тұрамыз,Бау-бақшаға барамыз.Алма теріп аламыз,Жүзім теріп аламыз.Сәбіз, қияр тереміз,Бәрін себетке саламыз,Тобымызға келеміз,Қолымызды жуамыз.Орнымызды табамыз. Балалар сергіту сәтін іс-қимылмен жасайды. Алма,қияр,сәбіз, анар. «Шебер қолдар» тақырыбында балалардың жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыру. Күз келді!Алма, қияр. Балалар өзінің іс-әрекетін әңгімелейді, мүсіндеген жұмысына баға береді. |
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Ш.ш: 06-04-«Б» №18 Балалар сендер кілемінің үстінде отырып ойнағанды жақсы көресіңдер ме? Кілемнің үстіне қараңдаршы сендерді әдемі, дөп - дөңгелек доптар күтіп тұр. Сендермен ойнағымыз келеді дейді. Ал сендердің доппен ойнағыларың келеме? Олай болса ең алдымен, топтың ішінде доппен қалай ойнау керек екендігі туралы ережені есімізге сақтап алайық. - олай болса, топтың ішінде доптармен қалай ойнасақ болады? - Доптар сондай жеңіл олар секіргенді, дөңгелегенді ұнатады. Олар биікке секіріп, алысқа дөңгелеп тыңдамай қоюлары мүмкін. Сол үшін сендер оларға топтың ішінде қалай ойнау керек екендігін үйретіңдер. | Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі - көңіл ажары! Күліп өмір сүрейік! Балалар доптарды көріп, ойнағылары келетіндерін айтады. Доппен ойнағанда қандай оқыс жағдайлар болуы мүмкін? (допты тым биікке лақтырсақ, жарықты сындырып аламыз, алысқа лақтырсақ терезеге тигізіп алуымыз мүмкін немесе басқа заттарды да құлатып алуымыз мүмкін)(бір - бірімізге дөңгелетіп, еденге соғып немес бір - біріміздің қолымызға лақтырамыз т. б.)Балалар жауабыДоппен ойнай отырып, олардың дөңгелек, жұмыр екендігін анықтайды |
Іздену барлау | Енді доптарымыз біраз демалсын, кілемнің үстінде қалдырайық та үстелімізге келіп отырайықшы.- Балалар доп қандай болады екен? (Добымызға қарап, «Добым, добым дөңгелек, тоқтамайсың дөңгелеп» деп айтсақ болама?Біздің тобымызда бұлардан басқа қандай доптар бар? Және ойнаған доптарымыз кішкентай болған. Ал мұналар қандай? (үлкен) Демек доптар үлкен, кішкентай пішінде бола береді екен.Мен сендерге бүгін тұзды қамыр арқылы доп жасауды үйреткім келеді. Сендер әрқайсыңда өз қолыңнан жасалған доп болғанын қалайсыңдар ма?Олай болса мұқият болайық. Бізге ол үшін қандай құралдар қажет екен?(өзім жасау жолдарын көрсетемін)1. Доптың көлемі мен түсін анықтаймыз. Сол доптың түсіне сәйкес тұзды қамырда таңдаймыз.2. Тұзды қамырды жұмсартамыз3. Екі алақанымыздың ортасына тұзды қамырды салып дөңгелетеміз4. балаларға ауада осы іс - әрекеттерді орындатамын5. Өз беттерімен жұмыс істейді (көмегімді қажет еткен балаға көмектесемін) | дөңгелек, дөңгелегенді ұнатады Доп туралы 2 шумақты қайталап айтадыҮстел үстіндегі заттарды атайды. (тұзды қамырды, тақтайша, сүлгі)Мұқият тыңдайдыАуада қайталайдыөз еріктерімен допты мүсіндеді |
Рефлексивті – қорытындылау | Сонымен барлығымыз тұзды қамыр арқылы не жасап алдық? Допты жасаған сендерге оңай тиді ме? Ендеше кімнің добы әдемі болғандығын жәнеде ата - аналарымызға көрсету үшін көрмеге орналастырайық.Үйге барған соң да осылайша тұзды қамыр арқылы доп жасап алуларыңа болады.(доппен еркін ойнауға рұқсат беріледі)Балалар жауабы | Доп жасадық Ия. Доп жасаған оңай екен. Көрмеге жұмыстарын орналастырып, ең әдемі допты таңдайды |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз