Сабақтың басы
5 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1.
Сәлемдесу.
2. Психологиялық жағымды ахуал
орнату. Смайликты таңдау арқылы

3. Оқушыларды
түгендеу.
Ұжымдық
жұмыс
«Миға шабуыл»
әдісі. Өткен сабаққа
шолу
Алдыңғы білім мен бүгінгі
сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап
береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
ЕҚБ(зейінін шоғырландыруда қиындығы бар
бала) оқушыға мұғалім тарапынан «Диалог және қолдау көрсету» әдісі
қолданылады
Сұрақтар:
1)Сайт мазмұны деген
не?
2)Мазмұн түрлеріне нелер
жатады?
3)Мазмұнды қалай
толтырамыз?
4) Сайт мазмұны не үшін
жаңартылып отыру керек?
|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар мұғалімнің қойған
сұрақтарына жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне
түсіреді
|
Ауызша кері байланыс
беріп,
«Менің жұлдызым» әдісі арқылы
жинаған дұрыс жауап берген оқушыларғажұлдызшала р
беріледі
ҚБ әр сұраққа 1
балл
|
Слайд1
Слайд 2
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
критерийлерімен таныстыру.
«Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима
қағаздар беріледі. Топ
мүшелері қағаз
қиындыларын
құрастырып, топқа
бөлінеді
.
«Сурет сыр
шертеді» әдісі Әр
мозайканың артында сабақтың тақырыбы,
мақсаты, критерийі жазылған
Жаңа тақырыпты ашу үшін
бейнематериал көрсетіледі.
Мұғалім тақырыпқа байланысты
видео тамашалауды ұсынады және маңызды ақпаратты дәптерге «Түртіп
алу» әдісі қолданады
Тапсырма
№1.
Жеке
жұмыс
«Сәйкесін
тап»
Мұғалім оқушыларға Learning
App-та сәйкестендіру тапсырмасын береді
ЕБҚ (зейінін шоғырландыруда
қиындығы бар бала) оқушыға мұғалім тарапынан «Диалог және қолдау
көрсету» әдісі қолданылады
Дискриптор:
1.Мультимедиа элементтерінің
форматын және сипаттамасын анықтайды

Тапсырма
№2.
Жұптық жұмыс «Сенімді
серіктестер» әдісі. Біріне-бірі қарап
отырып, идеяларын айтты, бірін-бірі оқыта
білді.
Web-бетте қолданылатын басқа
да бейне мен дыбыс файлдарының форматтары мен қасиеттерін кестеге
сипаттап толтырындар.
Дыбыс форматтары
|
Қасиеттері
|
Бейне форматтары
|
Қасиеттері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дискриптор:
-
Дыбыс форматтарын
жазады
-
Дыбыс қасиеттерін
сипаттайды
-
Бейне форматын
жазады
-
Бейне қасиеттерін
сипаттайды
Тапсырма
№3.
Жеке жұмыс (Функцияналдық
сауаттылық)
Таңшолпан болашақта
саяхатшы-блогер болғысы келеді. Ол әлемнің ең ірі 7 мемлекетінің
аралап шықпақшы. Оған әлемдегі ірі 7 мемлекеттің мемлекеттік
нақыштарын сыйпаттайтын(ту, гимн, ұлттық биі) анықтамалық керек
болды.
Тапсырма: Таңшолпан 7
дыбыстан, 7 суреттен және 7 бейнематералдан тұратын анықтамалықты
өзіне ыңғайлап, Web-бетке орналастыруды жөн көрді. Таңшолпанға
мультимедиа нысандарын орналастыруға
көмектес.
ЕҚБ (зейінін шоғырландыруда қиындығы бар бала)
оқушыға арналған жетелеуші
сұрақтар
1.Веб-бетті қалай
құрамыз?
2.Веб-бетке мультимедиа
нысадарын орналастыру үшін қайдан аламыз?
3. Веб-бетке мультимедиа
нысандарын қоюдың
реттілігін дұрыс
көрсет
4.Файлдың қажеттісін таңдап,
веб-бетке орналастыр
ЕБҚ (зейінін шоғырландыруда
қиындығы бар бала) оқушыға мұғалім тарапынан «Диалог және қолдау
көрсету» әдісі қолданылады. Мұғалім тарапынан «Қадағалау, бақылау»
арқылы көмек қажет ететін оқушыларды анықтап жетелеуші сұрақтар
арқылы қолдау көрсетіледі.
Дискриптор:
1. Web-бетке сурет
орналастырады
2. Web-бетке бейне
орналастырады
3. Web-бетке дыбыс
орналастырады
|
Топтастыру қағаз қималары арқылы
І топ, ІІ топ, ІІІ топ
деген атаумен үш топқа бірігеді. Мазайканың
артындағы жазуларды оқып таныстырады
Оқушылар бейнематериалды
тамашалап, анықтамаларды түртіп алады.
Оқушылар сәйкестендіруді
жүзеге асырып, тапсырманы орындайды
Оқушылар
Web-бетте қолданылатын басқа
да бейне мен дыбыс файлдарының форматтары мен қасиеттерін кестеге
сипаттап толтырады.
Оқушылар берілген тапсырманы
оқи отырып, веб-бетке мультимедиа нысандарын
орналастырады
|
Бағалау: Оқушылар сабақ
басынан соңына дейінгі «Менің жұлдызым» әдісі арқылы жинаған
жұлдызшала рын санайды. Интерактивті тақтада көрсетілген бағалау
шкаласына сәйкес өздерінің бағасын анықтайды. 10-8 жұлдызша жоғары
– Жарайсың! 7-5 жұлдызша – Жақсы! 4-3 жұлдызша
–Талпын!
ҚБ 1
балл
ҚБ 4
балл
|