Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үйге тапсырмасын
тексеру: №1160;
№1162
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Ой қозғау.
«Конструктор»
№1. Суретте конструкцияның қай
түрі кескінделген?

№2. Конструкцияның әрбір үлгісін
жоғарғы жағынан қарайтын болсақ неше текшені көруге
болады?

|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске
түсіреді.
|
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
10 минут
|
-
Вектор туралы қысқаша мәтінді
оқыңыз;
-
Мәтін бойынша екі сұрақ
дайындаңыз;
-
Сызбада көрсетілген векторларды
жазыңыз.

Мұғалім
қызметі: сұрақ қояды, оқушылардың жауаптарын
тыңдайды
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
Оқушы
қызметі: сұрақтар
қояды, сұрақтарға жауап
береді.
Бағалау:мұғалім
оқушылардың тапсырманы орындауға және диалогтарға қаншалықты
қатысқандығын бақылау жолымен бағалайды және дер кезінде кері
байланыс береді.
|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
|
Оқулықпен жұмыс
25 минут
|
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды
қолдану
А деңгейінің есептері
№1173;
В деңгейінің есептері
№1175;
С деңгейінің есептері
№1177.
«Координаталық
жазықтық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.
№7
1-нұсқа
1. Берілгендердің
ішінен остік симметрия жоқ фигураларды таңдаңыз:

А
В
С
D [2]
2. Координаталық
жазықтықта ABCD төртбұрыш төбелері сейкесінше A(-5;2), B(5;4),
C(5;-4), D(-5;-3) нүктелерінде
жатыр.
a) BC қабырғасы
абсцисса осімен;
b) AB қабырғасы ордината
осімен;
c) AC кесіндісінің ордината осімен;
[5]
3.
M(-6;2), N(-2;3) және P(-3;6) нүктелері берілген.
MNP үшбұрышын салыңыз.
a) MNP үшбұрышына абсцисса осіне қарағанда
симметриялы;
b) MNP үшбұрышына ордината осіне қарағанда
симметриялы;
c) MNP үшбұрышына координаталар басына қарағанда симметриялы
болатындай үшбұрыштар салыңыз;
[5]
|
Дескриптор: Білім
алушы:
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір
жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы
бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
«Координаталық
жазықтық» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау.
2-нұсқа
№7
1. Берілгендердің
ішінен центрлік симметрия жоқ фигураларды
таңдаңыз:

А
В
С
D [2]
2. Координаталық
жазықтықта ABCD төртбұрыш төбелері сейкесінше A(-5;2), B(5;4),
C(5;-4), D(-5;-3) нүктелерінде
жатыр.
a) BC қабырғасы
абсцисса осімен;
b) AB қабырғасы ордината
осімен;
c) AC кесіндісінің ордината осімен;
[5]
3.
M(-6;2), N(-2;3) және P(-3;6) нүктелері берілген.
MNP үшбұрышын салыңыз.
a) MNP үшбұрышына абсцисса осіне қарағанда
симметриялы;
b) MNP үшбұрышына ордината осіне қарағанда
симметриялы;
c) MNP үшбұрышына координаталар басына қарағанда симметриялы
болатындай үшбұрыштар салыңыз;
[5]
|
Әрбір жауапқа
1 балл
қойылады.
|
Үлестірмелі қағаздар,
оқулық
|
ЕББҚ
6Г
Ермаханов
Саян
6Ә
Қайрат
Арман
|
ҮТОЖ
№1. Текшенің жазбасы берілген. Осы
жазбадан келесі текшелердің қайсысын құрауға
болады?

ДОЖ
№2. Текшенің жазбасы берілген. Осы
жазбадан келесі текшелердің қайсысын құрауға
болады?

|
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексереді.
Тапсырмалар
алгоритмі көрсетіледі.
Тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар
бағаланады.
Дескриптор: Білім
алушы:
|



|
Үлестірмелі қағаздар
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты
бекіту:
Үйге тапсырма: №1174;
№1178
Сабақты
қорытындылау.
-
Қандай тапсырмалар қиындық
туғызды?
-
Неліктен?
-
Жұмыста нені
ескермедіңіздер?
-
Неліктен?
-
Нәтижені қалай жақсартуға
болады?
Сабақ соңында оқушылар рефлексия
жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім;
- нені толық
түсінбедім;
- немен жұмысты жалғастыру
қажет.
Мұғалім ең
соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені
жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс
береді.
|
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау.
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
Рефлексия.
|
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке
бағаларын қою
|
6 сынып
математика
2–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|