2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Вектор ұғымы. БЖБ.

Вектор ұғымы. БЖБ.

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып. Вектор ұғымы. БЖБ.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3D Кеңістіктегі фигуралар

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Вектор ұғымы. БЖБ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.4 кескіні бойынша фигураны ажырату, жазық және кеңістік фигураларын кескіндеу;

6.3.4.1 вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

  • вектор ұғымымен танысады;

  • векторды кескіндеуді үйренеді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Үйге тапсырмасын тексеру: №1160; №1162

«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді.

Ой қозғау. «Конструктор»

1. Суретте конструкцияның қай түрі кескінделген?

2. Конструкцияның әрбір үлгісін жоғарғы жағынан қарайтын болсақ неше текшені көруге болады?

а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.

ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.


Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді.




Рахмет айту



бағалау (+/-)


«Жарайсың!»

деп

ынталандыру

kundelik.kz







қима қағаздар

Негізгі бөлім

10 минут


  • Вектор туралы қысқаша мәтінді оқыңыз;

  • Мәтін бойынша екі сұрақ дайындаңыз;

  • Сызбада көрсетілген векторларды жазыңыз.

Мұғалім қызметі: сұрақ қояды, оқушылардың жауаптарын тыңдайды


Білім алушылар ережелерді тыңдайды.

Есептерді шығарады.

Математикалық тілде сөйлейді.

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады

Оқушы қызметі: сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:мұғалім оқушылардың тапсырманы орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысқандығын бақылау жолымен бағалайды және дер кезінде кері байланыс береді.



Бір-бірін бағалау (+/-)


«Жарайсың!»

деп ынталандыру

Оқулық,

дәптер, қима қағаздар


Оқулықпен жұмыс

25 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері №1173;

В деңгейінің есептері №1175;

С деңгейінің есептері №1177.






«Координаталық жазықтық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. №7

1-нұсқа

 1. Берілгендердің ішінен остік симметрия жоқ фигураларды таңдаңыз:




А              В               С                  D [2]

2. Координаталық жазықтықта ABCD төртбұрыш төбелері сейкесінше A(-5;2), B(5;4), C(5;-4), D(-5;-3) нүктелерінде жатыр.

a) BC қабырғасы абсцисса осімен;

b) AB қабырғасы ордината осімен;

c) AC кесіндісінің ордината осімен; [5]

3. M(-6;2), N(-2;3) және P(-3;6) нүктелері берілген. MNP үшбұрышын салыңыз.

a) MNP үшбұрышына абсцисса осіне қарағанда симметриялы;

b) MNP үшбұрышына ордината осіне қарағанда симметриялы;

c) MNP үшбұрышына координаталар басына қарағанда симметриялы болатындай үшбұрыштар салыңыз; [5]


Дескриптор: Білім алушы:

  • векторды кескіндей алады;

  • жол мен орын ауыстырудың арасындағы айырмашылықты талқылайды.

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.


«Координаталық жазықтық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.

2-нұсқа №7

1. Берілгендердің ішінен центрлік симметрия жоқ фигураларды таңдаңыз:





      А               В                С                 D [2]

2. Координаталық жазықтықта ABCD төртбұрыш төбелері сейкесінше A(-5;2), B(5;4), C(5;-4), D(-5;-3) нүктелерінде жатыр.

a) BC қабырғасы абсцисса осімен;

b) AB қабырғасы ордината осімен;

c) AC кесіндісінің ордината осімен; [5]

3. M(-6;2), N(-2;3) және P(-3;6) нүктелері берілген. MNP үшбұрышын салыңыз.

a) MNP үшбұрышына абсцисса осіне қарағанда симметриялы;

b) MNP үшбұрышына ордината осіне қарағанда симметриялы;

c) MNP үшбұрышына координаталар басына қарағанда симметриялы болатындай үшбұрыштар салыңыз; [5]

Әрбір жауапқа

1 балл қойылады.

Үлестірмелі қағаздар,

оқулық

ЕББҚ

Ермаханов Саян

Қайрат Арман


ҮТОЖ

1. Текшенің жазбасы берілген. Осы жазбадан келесі текшелердің қайсысын құрауға болады?

ДОЖ

2. Текшенің жазбасы берілген. Осы жазбадан келесі текшелердің қайсысын құрауға болады?


Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді.

Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі.

Тапсырмаларды орындайды.

Оқушылар бағаланады.


Дескриптор: Білім алушы:

  • тік бұрышты параллелепипед пен кубтың жазбасын көрсете алады;

  • тік бұрышты параллелепипед пен кубтың жазбасын жинау жолын негіздей алады.





Үлестірмелі қағаздар


Соңы

5 минут

Сабақты бекіту:

Үйге тапсырма: №1174; №1178

Сабақты қорытындылау.

  1. Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?

  2. Неліктен?

  3. Жұмыста нені ескермедіңіздер?

  4. Неліктен?

  5. Нәтижені қалай жақсартуға болады?

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім;

- нені толық түсінбедім;

- немен жұмысты жалғастыру қажет.

Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді.

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Рефлексия.




Белсенді оқушыларды бағалау


Kundelik.kz – ке бағаларын қою

6 сынып математика

2бөлім

Т.А.Алдамұратова

Алматы

«Атамұра»

2018ж


Kundelik.kz


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын.

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы


Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру.

Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу

Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру.

Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау.

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?












18 Ақпан 2025
118
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі