|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сhapter of long-term plans 8.1D Қоректену Сабақтың тақырыбы: Дәрумендер және олардың маңызы. The Theme of the lesson: Vitamins
|
Тексерілді ________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Телтаева Г.Ж Teacher : Teltaeva G |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 20.10.2018 Date: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:- |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «А», «Б», «В» Grade |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: The Aims of the lesson: |
-8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау -8.1.2.6 құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау -Learn the important of vitamins and healthy products |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: Results: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері Evaluation criteria: |
- адам ағзасындағы дәрумендердің атауларын және маңыздылығын біледі. - құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасай алады, дәрумендер өсімдік пен мал өнімдерінен алынатынын, азық- түліктерде болатынын түсінеді. - дәрумендердің организмдегі ролі және дәрумендер жетіспегенде болатын аурулар, олардың алдын алу шаралары туралы тұжырымдай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік Language competence |
Оқушыларға оқуға деген ынтаны қалыптастыруға, өлшеуге және қолдауға көмектеседі. Ғылыми тілді оқып үйренуге көмектеседі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу Previous reading |
7.4.1.3 - азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» патриоттық актісінің құндылығы: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық бағыты |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ботаника,анатомия |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары Lesson plan |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт Scheduled time |
Сабақ барысы : Poinds of the lesson |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Start up
|
Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықтарын ояту Оқушыларға «Кіру билеті» беріледі.Кіру билеттерінде сандар жазылған,сол сөздер бойынша 4-топқа бөлінеді.
1-group «Vitamin A» 2-group «Vitamin B» 3- group «Vitamin C» 4-group «Vitamin D» 1-тапсырма 1-task Lets play game «Hot potato» «Ыстық картоп» әдісі бойынша мұғалім, оқушылар допты лақтырып, өткен тақырып бойынша сұрақ қояды. 1.What is carbohydrate? 2. What is angiosperm? 3.What is lipids? 4.Functions of photeins? 5. What is amino acid? 6. What is бас in Englich? 7. What is кеуде in Englich? 8. What is құрсақ in Englich? 9. What is тіс in Englich? 10. What is күрек тіс in Englich? 2-task «Biology post» 1-group «Vitamin A» -Compilation the words of digestiv system of human 2-group «Vitamin B»- Compilation the words of digestiv system of cow 3- group «Vitamin C»- Compilation the words of digestiv system of earthworm 4- group «Vitamin D»- Explain the structure of teeth ҚБ Good job! Well done! Excellent! |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Center
|
Why do doctors recommend vegetables and fruits instead of chocolate and candies? Vitamin-organic molecule essential for prosses There are two classes of vitamins 1.Lipid-soluble vitamins do not dissolve in water.Examples A and D 2.Water-soluble vitamins dissolve in water. Examples B and C
Key terms Vitamin – organic molecule essential for body process Avitaminosis – total deficiency of one or more vitamins Hypovitaminosis – deficiency of one or more vitamins Hypervitaminosis – excess amount of intake of one or more vitamins
3-тапсырма «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы. Әр топқа бір витаминдер беріледі, сол витаминдер туралы қорғап шығады. Ойлан –жұптас-бөліс» әдісі
Тиіміділігі: Бұл əдіс жаңа тақырып туралы ойлануға жəне басқа оқушымен ол туралы ой алмасуға арналған құрылымдалған тəсіл болып табылады. Ол бірлесіп жұмыс істеуге ынталандырып, оқушыларға өз ойларын өрбітуге көмектеседі.
|
Ғаламтор |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту Approving lesson
«Табыс ағашы» рефлекция
|
5-task Matching
Оқушылар жаңа сабақ бойынша алған білімдерін қалай түсінгенін стикерлерге жазып табыс ағашына жапсырады. |
Табыс ағашының суреті |
|||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Витаминдер
Витаминдер
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сhapter of long-term plans 8.1D Қоректену Сабақтың тақырыбы: Дәрумендер және олардың маңызы. The Theme of the lesson: Vitamins
|
Тексерілді ________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Телтаева Г.Ж Teacher : Teltaeva G |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 20.10.2018 Date: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:- |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «А», «Б», «В» Grade |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: The Aims of the lesson: |
-8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау -8.1.2.6 құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау -Learn the important of vitamins and healthy products |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: Results: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері Evaluation criteria: |
- адам ағзасындағы дәрумендердің атауларын және маңыздылығын біледі. - құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасай алады, дәрумендер өсімдік пен мал өнімдерінен алынатынын, азық- түліктерде болатынын түсінеді. - дәрумендердің организмдегі ролі және дәрумендер жетіспегенде болатын аурулар, олардың алдын алу шаралары туралы тұжырымдай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік Language competence |
Оқушыларға оқуға деген ынтаны қалыптастыруға, өлшеуге және қолдауға көмектеседі. Ғылыми тілді оқып үйренуге көмектеседі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу Previous reading |
7.4.1.3 - азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» патриоттық актісінің құндылығы: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық бағыты |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ботаника,анатомия |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары Lesson plan |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт Scheduled time |
Сабақ барысы : Poinds of the lesson |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Start up
|
Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықтарын ояту Оқушыларға «Кіру билеті» беріледі.Кіру билеттерінде сандар жазылған,сол сөздер бойынша 4-топқа бөлінеді.
1-group «Vitamin A» 2-group «Vitamin B» 3- group «Vitamin C» 4-group «Vitamin D» 1-тапсырма 1-task Lets play game «Hot potato» «Ыстық картоп» әдісі бойынша мұғалім, оқушылар допты лақтырып, өткен тақырып бойынша сұрақ қояды. 1.What is carbohydrate? 2. What is angiosperm? 3.What is lipids? 4.Functions of photeins? 5. What is amino acid? 6. What is бас in Englich? 7. What is кеуде in Englich? 8. What is құрсақ in Englich? 9. What is тіс in Englich? 10. What is күрек тіс in Englich? 2-task «Biology post» 1-group «Vitamin A» -Compilation the words of digestiv system of human 2-group «Vitamin B»- Compilation the words of digestiv system of cow 3- group «Vitamin C»- Compilation the words of digestiv system of earthworm 4- group «Vitamin D»- Explain the structure of teeth ҚБ Good job! Well done! Excellent! |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Center
|
Why do doctors recommend vegetables and fruits instead of chocolate and candies? Vitamin-organic molecule essential for prosses There are two classes of vitamins 1.Lipid-soluble vitamins do not dissolve in water.Examples A and D 2.Water-soluble vitamins dissolve in water. Examples B and C
Key terms Vitamin – organic molecule essential for body process Avitaminosis – total deficiency of one or more vitamins Hypovitaminosis – deficiency of one or more vitamins Hypervitaminosis – excess amount of intake of one or more vitamins
3-тапсырма «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы. Әр топқа бір витаминдер беріледі, сол витаминдер туралы қорғап шығады. Ойлан –жұптас-бөліс» әдісі
Тиіміділігі: Бұл əдіс жаңа тақырып туралы ойлануға жəне басқа оқушымен ол туралы ой алмасуға арналған құрылымдалған тəсіл болып табылады. Ол бірлесіп жұмыс істеуге ынталандырып, оқушыларға өз ойларын өрбітуге көмектеседі.
|
Ғаламтор |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту Approving lesson
«Табыс ағашы» рефлекция
|
5-task Matching
Оқушылар жаңа сабақ бойынша алған білімдерін қалай түсінгенін стикерлерге жазып табыс ағашына жапсырады. |
Табыс ағашының суреті |
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















