Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
|||||||
|
Сабақтың атауы |
Волейбол.Тұру,ауысу,секіру секілді допсыз жат |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Волейбол.Тұру,ауысу,секіру секілді допсыз жат |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Доппен жаттығулар |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Г
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Жоба жасау Қорғау |
||||||||
|
Сергіту сәті |
Тақырыбы: «Хан
талапай» |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Доппен жаттығулар Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Жаттығулар жасау |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Волейбол допсыз жатыгу
Волейбол допсыз жатыгу
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
|||||||
|
Сабақтың атауы |
Волейбол.Тұру,ауысу,секіру секілді допсыз жат |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Шығармашылық тапсырма |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Волейбол.Тұру,ауысу,секіру секілді допсыз жат |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Доппен жаттығулар |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Г
|
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау Жоба жасау Қорғау |
||||||||
|
Сергіту сәті |
Тақырыбы: «Хан
талапай» |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Доппен жаттығулар Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Жаттығулар жасау |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жаттығу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз















